Ik ben op zoek naar een nieuw paar headphones, gewoon omdat ik het leuk vind. Op het moment gebruikt ik de Sennheiser HD8 dj, maar ik wil weer iets nieuws. Ik praat dan over kwaliteit, wireless en ik wil noise cancelling een kans geven. Mijn buget ligt ongeveer op de 400 euro. Ik heb 4 koptelefoons gevonden die aan mijn eisen voldoen, maar nu kan ik niet kiezen:
-sennheiser momentum wireless
-sennheiser PXC 550
-Bose QC35
-Sony MDR-1000x
verdere eisen zijn: overear (Ik heb vrij grote oren dus grote kappen zou fijn zijn
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik weet dat de Sony niet voor lange luistertijden is, maar wel een geweldig geluid heeft. De sennheisers hebben ook een geweldig geluid. En de Bose is vooral voor de noise cancelling met een iets minder goed geluid als de andere. Verder weet ik niet zoveel over de momentum, ik kon niet veel over hem vinden.
Mijn vraag aan jullie is om mij wat tips te geven of mischien wel een alternatief.
alvast bedankt
-sennheiser momentum wireless
-sennheiser PXC 550
-Bose QC35
-Sony MDR-1000x
verdere eisen zijn: overear (Ik heb vrij grote oren dus grote kappen zou fijn zijn
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik weet dat de Sony niet voor lange luistertijden is, maar wel een geweldig geluid heeft. De sennheisers hebben ook een geweldig geluid. En de Bose is vooral voor de noise cancelling met een iets minder goed geluid als de andere. Verder weet ik niet zoveel over de momentum, ik kon niet veel over hem vinden.
Mijn vraag aan jullie is om mij wat tips te geven of mischien wel een alternatief.
alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2017 11:20 ]