Ik heb sinds kort een nieuwe PC. Werkt helemaal lekker, meteen creators update erop gegooid (dat was een paar weken nadat ik de PC had zo ongeveer). Nu heb ik wat meer tijd en dus ook meer actief op de PC en merk ik dat als ik het beeldscherm uit zet maar de PC aan laat staan op het lock screen en verder geen actieve processen heb (dus geen streamen via Plex oid) dan krijg ik daarna mijn PC niet meer actief.
Ik weet niet precies wat het cut-off point is, maar zeker op een uur op die stand merk ik dat als ik muis/toetsenbord gebruik met de monitor weer aan, dan krijg ik geen beeld. Alles in mijn PC lijkt dan ook idle te blijven draaien (de lichtjes van de componenten doen het wel gewoon en hij geeft ook aan dat de PC aan staat).
Wat betreft power settings heb ik het zo ingesteld dat de PC niet uit gaat na verloop van tijd.
Iemand enig idee wat het issue kan zijn?
Ik weet niet precies wat het cut-off point is, maar zeker op een uur op die stand merk ik dat als ik muis/toetsenbord gebruik met de monitor weer aan, dan krijg ik geen beeld. Alles in mijn PC lijkt dan ook idle te blijven draaien (de lichtjes van de componenten doen het wel gewoon en hij geeft ook aan dat de PC aan staat).
Wat betreft power settings heb ik het zo ingesteld dat de PC niet uit gaat na verloop van tijd.
Iemand enig idee wat het issue kan zijn?