Ikea potscharnier 26mm

Pagina: 1
Acties:

• H143
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:56
Ik ben opzoek naar een potschanier met een boormaat van 26mm
We hebben een badkamerkast waarvan de scharnieren zijn kwijtgeraakt, nu kan ik bij de ikea wel onderdelen bestellen maar deze hebben de kast aangepast en nu zitten er 35mm potscharnieren in en deze passen natuurlijk niet. Nu kan ik wel 26mm potscharnieren kopen maar ben nogsteeds de juiste niet tegen gekomen, de schroefgaten waarmee de scharnieren vastzitten aan de kast zijn ongeveer 8mm en de scharnieren die ik allemaal vind hebben dit niet.
Weet iemand misschien het artikelnummer van de ikea van de originele scharnieren en of waar ik eventueel de juiste scharnieren kan kopen.

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-02 09:33
Ikea heeft vaak een bak met onderdelen (shroefjes, scharnieren, etc) staan in de koopjeshoek. Grote kans dat daar passende scharnieren tussen liggen.

Lost In Music

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:33
Sgrovert schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:51:
Ikea heeft vaak een bak met onderdelen...
Amsterdam/Haarlem zijn die bakjes (bij de service balie) altijd voor 80% leeg.. vaak werkt een tweet o.i.d. naar de CS het beste.

[ Voor 20% gewijzigd door DukeBox op 18-04-2017 23:59 ]

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Kijk even op internet. Bij het bouwen van mijn keuken kwam ik erachter dat alles van Blum is, 'overgelabeld' door Ikea. Zelfs de lades komen van Blum.

Zal bij jou niet anders zijn denk ik.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.