Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP Envy 5644 printer piept

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sinds een paar maanden heb ik een HP Envy 5644 printer. Deze staat op mijn bureau ongeveer 1 meter van mij af. Zolang de printer in het stopcontact zit hoor je een hoge zeurende piep/zoem. Waarschijnlijk van een voeding of spoeltje oid in het apparaat. Niet heel hard, maar in een stille kamer duidelijk hoorbaar. Dit is dermate irritant dat ik de stekker er altijd uithaal.

Ik vroeg mij af of dit altijd zo is bij dergelijke printers of dat het een productiefout is. Hebben meer mensen dit? Ik twijfel nl. of ik ermee terug moet gaan naar de winkel (mediamarkt), maar als ik dan een nieuwe printer meekrijg die ook weer dit geluid maakt schiet het niet veel op.

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04:03
Ik heb een envy 4524 en die heeft dat ook. Een licht zoemend geluid. Bij mij houdt dat altijd op als ik de printer gewoon uitzet. Dus veel last heb ik er niet van.

[ Voor 11% gewijzigd door CryRaven op 18-04-2017 23:30 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
marcel4332 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:29:
Ik heb een envy 4524 en die heeft dat ook. Een licht zoemend geluid. Bij mij houdt dat altijd op als ik de printer gewoon uitzet. Dus veel last heb ik er niet van.
Het blijft bij mij ook als ik hem met de tiptoets uitzet. Alleen stekker eruit verhelpt het geluid. Even stekker erin doen is nog te overzien, maar het idee van een dergelijke printer met wifi is dat ie altijd aanstaat, zodat je vanuit het hele huis kunt printen. Nu moet ik als ik vanaf beneden iets wil printen alsnog naar boven lopen om de printer eerst aan te zetten ;)

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04:03
Palomar schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:13:
[...]

Het blijft bij mij ook als ik hem met de tiptoets uitzet. Alleen stekker eruit verhelpt het geluid. Even stekker erin doen is nog te overzien, maar het idee van een dergelijke printer met wifi is dat ie altijd aanstaat, zodat je vanuit het hele huis kunt printen. Nu moet ik als ik vanaf beneden iets wil printen alsnog naar boven lopen om de printer eerst aan te zetten ;)
Tja, als je er echt aan irriteert, kan je hem altijd brengen. Je hebt echter geen garantie dat een andere probleem dit oplost. De printer is bij mij niet het enige wat zoemt, de stekkerdoos waarin de printer zit doet het ook.