Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• ikkuhh1
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 07-08 18:04
Goedendag,

Ik weet niet of het in de juiste onderwerp staat, maar ik ervaar sinds kort een probleem met Windows Live Mail. Nadat ik Windows Movie maker had gedownload was op een of andere manier live mail verwijderd. Omdat het niet meer wordt ondersteund heb ik het nergens kunnen downloaden, maar gelukkig stond het programma nog wel op m'n laptop. Dus heb ik de vanuit de programfiles(x86) de windows live map op een stickje gezet en toen overgezet in de programfiles(x86) van de vaste PC. Nu werkt het mooi, maar ik kan geen nieuwe email berichten typen of beantwoorden. Telkens komt er een pop-up waarin staat:'Er is een probleem opgetreden bij het openen van dit bericht... Er is een probleem opgetreden. Probeer het opnieuw'. Ik heb al verschillende sites doorgespit maar tot een juiste oplossing ben ik nog niet gekomen. Weet iemand hier er misschien meer vanaf?

M.v.g.

Alle reacties

• AndreStarTrek
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 10-12 01:42
Ik denk dat je beter de over stap kan maken naar een ander mail client. Windows Live Mail word niet meer ondersteunt door Microsoft, dus de kans dat er exploits gevonden worden en niet meer gerepareerd is zeer groot geworden.

Auteur van de TS Star Trek Online en leider van de Star Trek Online fleet 'Gathering of Tweakers'

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 01:14
Dat. En wellicht ook beter overstappen op Windows 10...

Beaches are for storming!

• AndreStarTrek
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 10-12 01:42
Windows 7 word nog ondersteund, dus daar zie ik niet de nood zaak van.

Auteur van de TS Star Trek Online en leider van de Star Trek Online fleet 'Gathering of Tweakers'

• ajouin
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 03-12 12:49
Alleen programfiles overzetten is niet genoeg.
Je kan googlen op "windows live essentials 2012 offline installer" (130MB groot)
sommige sites hebben die gemirrored.
bv:
https://digiex.net/thread...-331-final-version.14994/

Een Nederlandse versie vinden , wordt nog lastiger.
ik heb die op mijn computer gesaved.

• remco8264
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09:17
De Nederlandse versie is nog te downloaden via het Internet Archive: http://web.archive.org/we...E1C751/nl/wlsetup-all.exe

• ikkuhh1
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 07-08 18:04
Bedankt voor de reacties 😆Ik zal vanavond is even kijken. Maar toch apart dat de rest allemaal wel werkt, inclusief ophalen emails. Misschien dat er een fout zit in de popup om een nieuwe email te schrijven...

• 2dope
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20-11 15:00
quote:
AndreStarTrek schreef op woensdag 19 april 2017 @ 00:14:
Windows 7 word nog ondersteund, dus daar zie ik niet de nood zaak van.
Misschien geen noodzaak, maar Windows 10 heeft wel een Windows Live Mail-equivalent aan boord.

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10:25
quote:
ikkuhh1 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:52:
Bedankt voor de reacties 😆Ik zal vanavond is even kijken. Maar toch apart dat de rest allemaal wel werkt, inclusief ophalen emails. Misschien dat er een fout zit in de popup om een nieuwe email te schrijven...
Ook dan moet je even terug naar de 21e eeuw en een moderne client installeren ;)
quote:
2dope schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:55:
[...]

Misschien geen noodzaak, maar Windows 10 heeft wel een Windows Live Mail-equivalent aan boord.
Win8 ook al, feitelijk alle systemen buiten <7. Zelfs Linux.

nelizmastr wijzigde deze reactie 19-04-2017 09:56 (25%)

Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*