Toon posts:

v770u stuk viper2 terug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
moet ik hier blij mee zijn of ben ik genaaid :)

• Silverfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik zou zorgen dat je weer een V770u krijgt is volgens mij sneller. En die Viper 2 schijnt ook niet de beste drivers te hebben

Verwijderd

Topicstarter
sneller?
volgens mij is ie niet sneller maar kan aan mij liggen

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:17

Wimo.

Shake and Bake!

Jawel.. je bent genaaid :o

De viper2 zuigt flink hard, er is zelfs een omruil actie geweest voor mensen die een viper 2 hadden en een v770 wilden

Verwijderd

Nee je bent niet genaait. Je bent gelijk door hun gesandwicht. :o

Verwijderd

Topicstarter
uhm wacht ff ik had dat idee zelf ook al alleen aaaaaaah v770u wordt niet meer gemaakt dus het was opzich niet echt een vrijwillige keuze
dus nu zit ik met een kutkaart?
tot nu toe valt ie opzich reuze mee
ik had erger verwacht...
wat is er slechter aan dan?

Verwijderd

Ga meer eens need for speed porsche of zo mee spelen. Dan mis je een paar spatboden aan je wagen dat soort dingetjes. De drivers zijn quake geoptimaliseerd om in de benchmark mee te kunnen

Verwijderd

Topicstarter
???
huh vaag hoezo dat
dat volg ik ff niet

Verwijderd

Dit is te wijten aan bepaalde tectures niet ondersteund.

Verwijderd

Topicstarter
maar goed dat zijn spelltjes
maar geen driver upate ofo daarvoor?
maar verder voor divx ofzo prima ding toch?

• -SpaceMaker-
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

-SpaceMaker-

Tweakt sinds 29-01-2000

op die viper2 zit een S3 sjipset.
Diamond was toen net overgenomen door S3. De viper770 daarvoor had een Nvidia sjipset die sneller was. Ook is de driver support voor de Viper2 stilgezet en kwam er daarna een omruil actie vanuit diamond om je nieuwe viper2 om te kunnen ruilen voor een ouwe v770

-Think Progressive-

Verwijderd

V770Ultra heb je toch ook niet gekocht om alleen een brief mee te kunnen tikken. Nee daar zijn geen driver update's voor. De hardware kan je niet veranderen door een driver.

Verwijderd

Topicstarter
aaaaaaah dus ik ben nu genaaid met een klote ding
GVD
aaaaaaaah
ik had nog noooit van een viper2 gehoord namelijk nu snap ik waarom hahaha
niet leuk
aaaaah kut nu moet ik weeeeer gaan bellen enzo
aaaaaaah
gvd

Verwijderd

Topicstarter
ik ben die winkel echt #@$!@$!$ziek wat een naaiactie en daar heb ik 6 week op moeten wachten
nou morgen maar weer bellen dan
beetje jammer dit

Verwijderd

Zo erg is de viper2 nou ook weer niet... Ik heb er zelf een paar dagen geleden nog een gekocht. Hij is zeker sneller dan de 770, het enige wat je moet doen is veel tweaken, en patches downloaden. Dan is het echt een masterkaart, en als je er een met TV-out hebt gekregen is ie ook erg handig met Divxjes :) .

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
naai de winkel probeer hem te ruilen voor een geforceje >:)

• IQM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:57

IQM

Je kunt je behoorlijk genaaid voelen. Eigenlijk zou je gewoon een korting ofzo moeten krijgen op een nieuwe, daar heb je veel meer aan. Op zich is een Viper II geen slechte kaart. Met allerlei tweaks kun je de kaart toch nog redelijk mee laten komen, overklokken is ook te doen en voor hardwarematige DVD is 'ie erg makkelijk. Zeker de TV out. Spellen is idd minder mooi dan een v770 maar of hij echt veel minder snel is ... ???
(zelf heb ik er ook zo een en in een directe vergelijking met een Viper 770 viel het mee, hij leek zelfs iets sneller te kunnen lopen dan een v770 ultra.)
Maar goed, het was dan ook dat ik die Viper van iemand heel goedkoop kon overnemen, anders had ik het ook nooit gedaan.

Verwijderd

Ik heb ook een TNT2 gehad, een keer bij iemand op bezoek en die had ook een Viper II.

Ik zou toch niet willen ruilen.

Verwijderd

Topicstarter
haha ik heb ook nog een tnt2 van ze
conclusie:
onwijs boos worden en die viper2 en tnt2 van riva ruilen voor 1 gf3
haha
als het lukt zeg ik het wel hahahaha

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ach, ik heb ook een viper2 en in combinatie met JGC's tweaked drivers loopt alles heel redelijk. Met games is het gewoon een kwestie van proberen. Loopt JGC niet goed, probeer dan een reference-driver.

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op woensdag 04 juli 2001 23:28 schreef Wimo. het volgende:
Jawel.. je bent genaaid :o

De viper2 zuigt flink hard, er is zelfs een omruil actie geweest voor mensen die een viper 2 hadden en een v770 wilden
In een hoop configuraties zuigt ie best hard jah ... maar als ie werkt werkt ie ook echt snel !!!!!!

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op woensdag 04 juli 2001 23:35 schreef clvy82 het volgende:
uhm wacht ff ik had dat idee zelf ook al alleen aaaaaaah v770u wordt niet meer gemaakt dus het was opzich niet echt een vrijwillige keuze
dus nu zit ik met een kutkaart?
tot nu toe valt ie opzich reuze mee
ik had erger verwacht...
wat is er slechter aan dan?
Er zit een S3 Savage chip op (als het goed is) en geen nVidia :(

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Viper II knalt echt stukken harder als je V770u, maar er zijn inderdaad driver problemen. D'r is laatst nog een handtekeningenactie geweest om ondersteuning voor de Savage2000 (ViperII) en Savage4 (Stealth 540) weer aan te slingeren en de experimentele drivers die ze nog zouden moeten hebben naar buiten te krijgen. Maar daar weet JGC meer van, die komt hier vanzelf langswieberen.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:42
Er wandelt hier iemand rond die heel erg goed drivers kan maken voor de Viper 2. Je zou alleen z'n aandacht moeten trekken op 1 of andere manier.

Door die drivers zullen veel spellen al een stuk beter gaan lopen.

Verwijderd

Topicstarter
mmm ik krijg nu een geforce2

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:04
Tha master says: omruilen die hap! je had toch eerst een 770u? en je ruilt hem en dan krijg je een Viper 2 terug? Maar dan heb je toch recht op een 770u... Een 770u ziet er in games dus echt wel mooier uit dan die Viper 2, en je kunt wel zeggen dat als je die V2 gaat tweaken dat alles dan goed loopt, maar heb je daar zin in? Die 770u doet het gelijk, en goed ook. Ik zou zeker voor de 770u gaan.

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg nu dus een geforce2 !!! lalalala dat is wel beters

Verwijderd

Das wel een stukkie beter dan die Viper2 8-)

Verwijderd

Voor ut zou ik die viper2 graag willen hebben.
Lekker in Metal spelen :9~

greetz

• _JGC_
  • Laatst online: 01:46
Voor DivX, DVD, potje Quake of UT valt die Viper2 best wel mee. In dat opzicht ben je niet genaaid maar tref je het juist.

Zodra je echter ook maar iets gaat doen wat met Direct begint, kan je het shaken met deze kaart. Oh ja: W2K drivers zijn ook zo fijn |:(

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:00

4POX

Everybody is wired

Op donderdag 05 juli 2001 19:55 schreef _JGC_ het volgende:
Voor DivX, DVD, potje Quake of UT valt die Viper2 best wel mee. In dat opzicht ben je niet genaaid maar tref je het juist.

Zodra je echter ook maar iets gaat doen wat met Direct begint, kan je het shaken met deze kaart. Oh ja: W2K drivers zijn ook zo fijn |:(
Klopt.. Onder w98 lijkt het beeld scherper dan onder w2k.. Maar ik hoef geen andere kaart.. Want ik heb nu high qualitie kabel van de tv-out naar de tv lopen.. En man .. Wat een scherp beeld..

De viper2 is gewoon een zeer goeie kaart in 2D en films.. En onder ut blijft het de topper.. Alleen de andere spellen :( Maar ik speel alleen UT.. Dus voor mij eerst geen andere videokaart.. Helemaal als je ziet dat als ik ga vervangen dat het een kapitaal kost.. Want ik wil geen MXje in mijn machine.. Die hebben pas een bagger kwaliteit..

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
zo nu heb ik een geforce2

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 05 juli 2001 21:45 schreef clvy82 het volgende:
zo nu heb ik een geforce2
Da's 2x :?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• _JGC_
  • Laatst online: 01:46
Op donderdag 05 juli 2001 20:34 schreef 4POX het volgende:

[..]

Klopt.. Onder w98 lijkt het beeld scherper dan onder w2k.. Maar ik hoef geen andere kaart.. Want ik heb nu high qualitie kabel van de tv-out naar de tv lopen.. En man .. Wat een scherp beeld..

De viper2 is gewoon een zeer goeie kaart in 2D en films.. En onder ut blijft het de topper.. Alleen de andere spellen :( Maar ik speel alleen UT.. Dus voor mij eerst geen andere videokaart.. Helemaal als je ziet dat als ik ga vervangen dat het een kapitaal kost.. Want ik wil geen MXje in mijn machine.. Die hebben pas een bagger kwaliteit..
Heb ik een troost voor je: zodra je de 1024x768 passeert, of op 32bpp gaat spelen, is de Kyro2 van jou :)
Pagina: 1