Heel slome thuis server?

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 09:16
Geplaatst door DarkShadow - woensdag 04 juli 2001 22:39

--------------------------------------------------------------------------------
kheb nu een p166 als server ingesteld.
En als ik hier een test draai bij mordax.nl heb ik 150 kb/s, de computer naast mij heeft 60 kb/s en de computer boven heeft 11 kb/s

Het gaat allemaal door een 8 poorts 10 mbits hubje, maar toen ik de duron 800 als server had ging dat ook en kon ik overal met 180 kb/s downen.

ligt het aan de p166? Ik lees wel van veel mensen die een comp als server instellen, en zelfs een 468. Hij hoeft toch alleen maar het signaal door te geven.

Ik draai winroute pro, voor de rest onder w98 se en de comp heeft 32 mb edo ram en een 2,1 gig harddisk.

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 16:46

Rtificial

as fake as can be

als de rest van de PC's tijdens de test geen data over de internetverbinding aan het verzenden/ontvangen waren, en de bekabeling hetzelfde is als toen die Duron er stond te serveren, dan zal het inderdaad wel een performanceprobleem in de server(software) zijn

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

wat dacht je ervan als je hier verder gaat:

[topic=176883]

dan kan deze op slot. Lees de FAQ anders ff als je niet weet waar dit op slaat :)

Mijn iRacing profiel

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 09:16
yup
foutje van mij, khad die ander eerst bij internet en telefonie staan, toen daggik dat hij beter bij network troubleshooting kon staan, en heb ik deez gemaakt, maar het ander topic werd verplaatst