Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blastoyz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-08 18:29
Ik zoek een?
Ik zoek nieuwe gaming headset sinds mijn oude Turtle Beach PX22 aan het sneuvelen is. De linkerkant geeft geen geluid meer.
Ik ben opzoek naar een nieuwe headset waarvan een van de belangrijkste eisen is dat ik aan de dongel het geluid van bijvoorbeeld discord en games apart kan regelen. Aan de PX22 zit een dongel waarmee ik 2 knoppen heb waarvan 1 het volume van games of andere media aanpast en de ander alleen chat programma's zoals skype/discord.
Een iets langere kabel van ongeveer 3M is goed genoeg. Ben nu 5M gewend en kan niet meer terug naar 1M.
MIC en Audio kwaliteit hoeft niet keigoed. Kan ook niet echt binnen mijn budget gok ik.

Ik heb al gekeken naar de Turtle Beach PX24, Kingston HyperX cloud en Kingston HyperX cloud 2.
Turtle Beach PX24
Deze kabel is te kort voor wat ik wil. Ook heeft hij, tot zover ik kan opmerken niet de mogelijkheid in de dongel voor de individuele volume controle.
Kingston HyperX cloud
Deze heeft ook een dongel waarbij alleen het algemene volume aan te passen is een mute knop voor de mic. Van de rest heel netjes. Leren en stoffen oorkleppen worden erbij geleverd wat heel prettig is. Deze en de versie 2 staan beide best bekend als de beste voor een goedkoop prijsje. Het is alleen jammer van de dongel.
Kingston HyperX cloud 2
Deze heeft alleen een dongel waarbij alleen het algemene volume en microphone volume aan te passen is plus mute knop voor de mic. Leren en stoffen oorkleppen worden erbij geleverd wat heel prettig is.

Wat is je budget?
90 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gebruik hem voor thuis achter me PC.
Vooral voor game en skype/discord tegelijk of voor muziek luisteren tijdens thuiswerken.
Een snoer van 1 meter is te kort. De PX22 heeft een snoer van 5M dus ik ben wel verwend hiermee natuurlijk. Het is altijd lekker om je headset op te kunnen houden als je even iets moet pakken in je kamer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gordon89
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-07 20:35
Is die dongle van de PX22 niet te gebruiken met andere headsets?
Zo wel zou ik naar de Cloud Core kijken, ben je voor 65 klaar.
Eventueel nog een geluidskaartje als je die nog niet hebt en je hebt een top setup voor een leuke prijs in mijn ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blastoyz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-08 18:29
@Gordon89 De Cloud Core zou ik kunnen kopen en dat gebruiken met de PX22 Dongle. Maarja de PX22 dongle is ook al oud. Dus ik wil het eigenlijk helemaal vervangen. Het zou zonden zijn als ik nu een nieuwe headset koop waarna de dongle een maand later misschien kapot gaat.

Ik zit er wel aan te denken om gewoon weer een PX22 opnieuw te kopen,

EDIT: ik heb de cloud core besteld, kijken of hij gaat werken met de PX22. Laat het weten als ik hem heb.

[ Voor 13% gewijzigd door blastoyz op 23-04-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gordon89
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-07 20:35
blastoyz schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:47:
@Gordon89 De Cloud Core zou ik kunnen kopen en dat gebruiken met de PX22 Dongle. Maarja de PX22 dongle is ook al oud. Dus ik wil het eigenlijk helemaal vervangen. Het zou zonden zijn als ik nu een nieuwe headset koop waarna de dongle een maand later misschien kapot gaat.

Ik zit er wel aan te denken om gewoon weer een PX22 opnieuw te kopen,

EDIT: ik heb de cloud core besteld, kijken of hij gaat werken met de PX22. Laat het weten als ik hem heb.
Ben benieuwd wat je ervan vind, ben er zelf erg blij mee, laatst ook aan een ander hier op het forum aangeraden, is er ook er tevreden mee!
Voor zo lang de Dongle nog mee gaat heb je iig weer een mooi setje :)