Toon posts:

welke gts 2 is het beste ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eeb geforce 2 gts gaan kopen alleen nou zag ik dat er verschillende merken zijn, en dat de prijzen ook veel scheelen. Nou wil ik graag weten of het veel uit maakt tussen verschillende merken of dat ze allemaal hetzelfde zijn. >:)

Verwijderd

ik heb nu pas de leadtek/winfast geforce 2 pro 64 mb ddr gekocht, bevalt goed alleen problemen met het afspelen van DVD (zie post)

hij heeft mij 465 gulden gekost... niet te duur toch, wanneer je een beter merk neemt wordt de prijs zomaar 200 gulden duurder, daarvoor krijg je (waarschijnlijk) een stukje kwaliteit, maar dat weet ik dus ook niet zeker.

wat drivers betreft kun je toch beter die van nvidia zelf gebruiken... zie hehe.wolweb.nl

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik heb een normale GTS van leadtek, goed ding, dikke heatsink, maar wil toch wat anders...

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
zie sig, erg blij mee

Verwijderd

Ik ook een Asus V7700 Geforce II Gts Pure.
Toch wil ik een Ati Radeon 64mb DDR ViVo.

Ja, Video in Video uit.

Greetzz...Jeroen

• mvds
  • Laatst online: 23-08 22:31

mvds

Totally awesome!

Wil je een topmerk en niet teveel ervoor betalen? Ga dan eens bij http://www.gistron.com langs. Daar hebben ze een Elsa Gladiac GTS 32MB DDR voor 389 gulden.

Er staat SD in de prijslijst, maar het is toch echt de DDR versie hoor. En dat voor onder de 400 piek. Goedkoopste in de pricewatch is 600.

Verwijderd

Ik heb inderdaad goeie dingen over Elsa gehoord.
Sneller dan de anderen he?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 05 juli 2001 08:16 schreef Logitech het volgende:
Ik heb inderdaad goeie dingen over Elsa gehoord.
Sneller dan de anderen he?
Sneller weet ik niet, maar de beeldkwaliteit is beter, ook de 2D schijnt beter te zijn. (ik weet het nog niet, ik moet nog even wachten, vandaag komt de mijne binnen)
En je hebt 6 jaar garantie, en je hebt dus een topmerk voor dezelfde prijs als een Gainward of Leadtek. (in principe niets mis mee hoor, maar ik heb toch liever die Elsa dan)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:54
plus , op de Elsa kan een video in-out module worden geprikt :9

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 05 juli 2001 08:27 schreef MGSNK het volgende:
plus , op de Elsa kan een video in-out module worden geprikt :9
Klopt, en die verkoopt http://www.gistron.com ook.

(nee, ik werk daar niet, heb alleen erg goede ervaringen met die winkel.)

Verwijderd

Met alle respect ... Lees eerst een paar andere posts over Gistron en beslis daarna pas of je nog zaken met ze wilt doen.

De Elsa Gladiac is overigens een topkaart, evenals de Guillemot/Hercules 3D Prophet II en de Asus V7700.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

Ik heb ook zo'n gts bij Gistron gekocht, en ik vond het een topzaak hoor.
Als je de shopsurvey doorleest zie je dat de meeste dat ook vinden.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 05 juli 2001 08:55 schreef bloasfist het volgende:
Ik heb ook zo'n gts bij Gistron gekocht, en ik vond het een topzaak hoor.
Als je de shopsurvey doorleest zie je dat de meeste dat ook vinden.
Idd, ik lees ook veel commentaar maar ja, die heb je bij elke zaak wel. Ik vind dat ze mijn bestellingen keurig afhandelen hoor. Als je problemen wilt vinden dan zie je ze altijd wel, welke winkel je ook heengaat.
Pagina: 1