Kleine kanttekening bij XS4ALL snelheden bericht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaaschips
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 17:15
Het nieuwsbericht klopt, alleen is dit in mijn geval slechts de helft van het verhaal.

Ik kreeg vandaag een brief:

"Beste XS4ALL klant,

Per 4 juli verandert de prijs van uw internetabonnement Internet Compact. [...] De prijs van uw internetabonnement wordt met 5 euro verhoogd. Per 4 juli betaalt u 40 euro in plaats van 35 euro per maand.
[...]
Vanaf medio april verhogen wij de snelheidslimiet van uw internetabonnement. Downloaden en uploaden verhogen we van 20 Mbit/s naar maximaal 40 Mbit/s. U hoeft hier niets voor te doen."

Iets andere insteek dus. Vorig jaar juli ging het overigens al van 32,50 naar 35 (zonder snelheidsverhoging overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proc
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:42

Proc

Grand Admiral

verkeerd gepost; verplaatst naar het juiste topic

[ Voor 78% gewijzigd door Proc op 18-04-2017 20:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReneX
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 18:10
Zie ook: https://www.xs4all.nl/klant/wijzigingen-2017.htm

Met name compact krijgt een forse verhoging (in totaal al 23% in een jaar tijd).

Compact van 35,- naar 40,-
Smart van 43,50 naar 45,-
Plus van 53,50 naar 55,-
Pro blijft op 63,50

Zit een verbinding onder de 25Mit/s, dan ga je naar een (nieuw) Basic abonnement van 36,- (was 35,-).

[ Voor 0% gewijzigd door ReneX op 18-04-2017 22:19 . Reden: Basis->Basic ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Beetje jammer dat de provider dat niet bij het overzicht bekendmaakte. Hoe dan ook, ik heb een update bij het bericht geplaatst en dank voor de melding!
nieuws: Xs4all verhoogt internetsnelheden - update

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grimlock
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-10 10:19
XS4ALL is inderdaad zijn prijzen stelselmatig onder het mom van vernieuwingen omhoog aan het pompen. Smart vorig jaar ook al 2,50. Steeds verhogingen ver boven normale indexeringen, en die vernieuwingen maken me niet lauw. Ik hoef ze niet.Al met al ook al ruim 10% in 3 jaar. Waar worden deze kosten nu echt gemaakt voor XS4ALL waardoor deze verhogingen verantwoord zijn? Bandbreedte wordt met het jaar goedkoper. De nieuwe features zijn geen meerwaarde voor me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

grimlock schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:06:
XS4ALL is inderdaad zijn prijzen stelselmatig onder het mom van vernieuwingen omhoog aan het pompen.
Vorig jaar hebben zowat alle aanbieders op diezelfde infra de prijs met €2,50 verhoogd dus ik betwijfel dat die verhoging door XS4ALL kwam, die kwam ongetwijfeld van KPN.

Verder hoort inhoudelijke discussie in een eigen topic in Internetproviders en Hosting of onder het frontpage-artikel, niet hier. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1