Onderdelen JVC UX-T550 hergebruiken of nieuwe set kopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gjkroes
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17-02-2022
Sinds ik het me kan heugen heb ik al veel plezier met mijn jvc ux t550. Gebruik het voor het afspelen van cds. Wil nu toch eens gaan onderzoeken wat een beter systeem (2.0 / 2.1) me kan bieden en tegen welke prijs.

Heeft het in deze nog nut om in eerste instantie alleen de boxen te vervangen, of beperk ik me hierin zoveel dat ik beter het hele systeem kan veranderen?

Update: Bedankt voor de reacties. Het geheel moet dus maar vervangen worden. Beter wordt het er sowieso wel van :) Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. :)

Ik zoek een?
Ben dus op zoek naar een geluidinstallatie waar ik mijn cd's op af wil spelen. Eventueel zou ik ook radio willen ontvangen en er via mijn laptop / ipad (draadloos) verbinding mee willen maken voor muziek.

Wat is je budget?
Ligt er een beetje aan, 400 - 500 euro?

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben vanochtend op pad geweest en kwam deze tegen denon D-M40. Ik vond het niet verkeerd klinken.

Alvast bedankt!

[ Voor 48% gewijzigd door Gjkroes op 19-04-2017 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Microsetje, niks meer waard, hooguit een vlooienmarkt, haal ik bij de kringloop nog voor een tientje.
Bovendien blikken prutspul. Zwakke versterker en ditto speakers. Volledig vervangen.

Wat is dan goed? Das afhankelijk van je budget en de eisen die je stelt. Voor 10k heb je heel wat leuks :P
Geluid is persoonlijk dus gaan luisteren. Bedenk je ook of je stereo of surround of beiden wilt, streaming mogelijkheden of niet, moet je cd's af kunnen spelen, welke apparatuur wil je evt verder aansluiten, welke ruimte heb je voor speakers en moeten dat dus boekenplankjes zijn of kunnen vloerstaanders ook, etc etc.

Ga onderzoek doen. Er gaat een wereld voor je open :)

En nee, niet met iedere losse vraag terugkomen aub ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Zie een topic voorbij komen ergens uit 2014 met ditzelfde setje. Daar was de vraagprijs 20 euro.

We zijn 3 jaar verder.

Ergo: niks meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:03

FeaR

In GoT we trust

Aangezien taxatietopics niet toe zijn gestaan op GoT pas ik de topic titel even aan naar iets wat de lading beter dekt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gjkroes
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17-02-2022
Beginpost aangepast.

[ Voor 96% gewijzigd door Gjkroes op 19-04-2017 13:37 ]