heeft videokaart invloed op prestaties fl studio

Pagina: 1
Acties:
  • 604 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een defecte videokaart laten vervangen in mijn computer die ik gebruik voor fl studio, die werkte probleemloos en nu ik de videokaart heb laten vervangen voor een nieuwe, geen dure, werkt fl studio niet goed meer, hapert, heeft de videokaart invloed op fl en moet ik hem vervangen voor een betere?

Beste antwoord (via Verwijderd op 18-04-2017 18:24)

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:14

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:38:
maar ik snap niet waarom fl ineens hapert nadat ik de videokaart heb laten vervangen
Heb je welk de juiste drivers geïnstalleerd? Zijn ze ook up-to-date?

http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk

I reject your reality and substitute my own

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 20:54
Welke heb je nu en welke had je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 16:24
Je kan toch kijken of je GPU nu 100% onder load is mbv bijvoorbeeld MSI afterburner?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nu gt geforce 710, welke er eerst inzat weet ik niet, mmar de videokaart heeft dus invloed op de prestaties van fl studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 16:24
Volgens de required specs van FL niet.
Maar ipv een beetje te gokken kan je natuurlijk ook even kijken wat de bottleneck is dmv taakbeheer bekijken en bijvoorbeeld te kijken wat de temperaturen van je onderdelen zijn.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar ik snap niet waarom fl ineens hapert nadat ik de videokaart heb laten vervangen

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:14

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:38:
Heb je welk de juiste drivers geïnstalleerd? Zijn ze ook up-to-date?

http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja daar ga ik wel vanuit dat die pc zaak dat heeft gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de dvd drive doet het niet dus mischien dat ik die cd nog moet gebruiken die erbij zit of had ik dan sowieso geen beeld gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 22:27
En wat heb je nou zoal zelf allemaal gedaan om het een en ander uit te sluiten? Ik zie letterlijk geen eigen inzet terugkomen... Het is nu willekeurig oplossingen strooien

Wellicht staat hier iets tussen wat je kan helpen: http://www.image-line.com/support/FLHelp/html/app_opt.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb niks gedaan om een en ander uit te sluiten, ik zou niet weten wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben het stuurprogramma aan het installeren maar ik neem aan dat dat al gedaan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:57:
Teruggaan naar die zaak?
Jij weet kennelijk niks, je weet niet wat en hoe ze dat precies gedaan hebben, je weet niet hoe je problemen kan uitsluiten, je weet grof gezegd niks.
Conclusie: bel die winkel eens op, rij er even langs, laat je probleem zien.
Wat je bijv kan zeggen: goedemorgen / middag / avond, u heeft bij mij de videokaart vervangen en sinds dat moment werkt een programma bij mij niet meer.
Dan krijg je waarschijnlijk als reactie: oh kom maar even langs dan kijken wij wel.

En dat was end of story denk ik :) Succes !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke dankje, ik zal morgen nog eens langs gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:01:
oke dankje, ik zal morgen nog eens langs gaan
Ja klinkt bot hoor, maar je bent een leek en daar is helemaal niks mis mee. Echter kan je als leek genoeg zaken fout doen..
Volgens mij begon het bij jou al te kriebelen toen ze hier over temperaturen begonnen (correct me if i'm wrong).

Maar je hebt voor een service en hardware betaald, daaruit heb jij problemen gekregen dus ik zou als ik jou was terug naar het begin gaan ( de zaak waar het bij begonnen is.. ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is opgelost, er moest blijkbaar nog iets geinstalleerd worden die ik van de site heb http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk van nelizmastr z'n post.
ik ging ervan uit dat die zaak dat allemaal had geregeld maar nu werkt alles weer normaal.
bedankt iedereen voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dan ben je nog lang niet klaar om een topic hier te openen :o

We verwachten zeker niet dat je op voorhand alles weet, wel dat je de moeite doet op zoek te gaan naar een oplossing, dingen zelf uitprobeert en tenslotte als je er niet uitkomt een topicstart neer te zetten waaruit je situatie duidelijk blijkt.

Die inzet ontbreekt hier allemaal dus gaat dit topic dicht. Mooi dat je een oplossing gevonden hebt, maar de drivers voor je kaart installeren is toch echt iets wat je doet *voor* je een topic opent...

Sowieso, als je een 'vraag'-topic als deze opent krijg je een template te zien met standaardvragen om te beantwoorden. Als je daar daadwerkelijk wat mee zou doen ipv te deleten als je je topicstart schrijft zou dat al veel schelen.

[ Voor 16% gewijzigd door dion_b op 18-04-2017 22:39 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.