Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:11

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
Zoals de titel al een beetje zegt, ik heb hier een "opgeblazen" Huawei p8 liggen. Afgelopen week de telefoon binnen gekregen (phone house veiling). Mijn vraag aan jullie, wat is hier gebeurt en wat is de oorzaak hier van. Heeft iemand ervaring met een dergelijk geval? :|
Plaatjes:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Apt2dXUr.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IqUyD1Xr.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door ITsEZ op 18-04-2017 16:53 ]

What you see is always what you get.

Beste antwoord (via ITsEZ op 30-04-2017 12:48)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit lijkt mij vrij duidelijk. De accu is opgeblazen, waardoor deze alle componenten naar buiten drukt.

Stond er bij de veiling bij dat het toestel defect was, want dit mag je echt niet accepteren en is gewoon gevaarlijk.

offtopic:
Wil je nog wel even iets aan je afbeeldingen doen? Ze zijn nu te groot voor ons forum, zie ook.

[ Voor 28% gewijzigd door rens-br op 18-04-2017 16:55 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Dit lijkt mij vrij duidelijk. De accu is opgeblazen, waardoor deze alle componenten naar buiten drukt.

Stond er bij de veiling bij dat het toestel defect was, want dit mag je echt niet accepteren en is gewoon gevaarlijk.

offtopic:
Wil je nog wel even iets aan je afbeeldingen doen? Ze zijn nu te groot voor ons forum, zie ook.

[ Voor 28% gewijzigd door rens-br op 18-04-2017 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:11

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
rens-br schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:54:

offtopic:
Telefoon werd uiteraard niet verkocht als defect, inmiddels contact opgenomen, ze gaan het navragen en hebben gevraagd of ik de telefoon in de tussentijd a.u.b. veilig wil bewaren en niet wil gebruiken 8)7

Dank voor de reactie!

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

ITsEZ schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:05:
hebben gevraagd of ik de telefoon in de tussentijd a.u.b. veilig wil bewaren en niet wil gebruiken 8)7
Dat lijkt mij inderdaad een verstandig idee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
opgeblazen accu idd :x zelf met een Galaxy S5 gehad.. de bookcover + achterkant van het toestel waren sterker dan de lijm waarmee het scherm vast zit..

404 Signature not found