Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Waarom zou iemand anoniem willen reageren ?
De enige rede is toch iets zeggen wat eigenlijk niet kan ?
De enige rede is toch iets zeggen wat eigenlijk niet kan ?
Is imho nergens voor nodig.. je wilt juist wel weten tegen wie je het hebt, omdat je de persoon al niet kan zien...
Ik zou niet weten waarom dat moest... Wordt een hoop misbruik van gemaakt denk ik...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Waarom anoniem reageren?
Als je ergens niet voor uit durft te komen met je naam erbij ofzo?
Het voordeel dat het niet kan is dat je ziet wie er reageert. Na verloop van tijd hecht je aan het oordeel van de ene persoon vaak wat meer waarde in bepaalde zaken dan het oordeel van de andere psersoon. Met anoniem reageren wordt dat een heel stuk moeilijker.
Maar ik zou me echt geen situatie kunnen bedenken waarom ik anoniem wil reageren.
Als je anoniem wil blijven kan je ook gewoon je profile niet invullen!
Als je ergens niet voor uit durft te komen met je naam erbij ofzo?
Het voordeel dat het niet kan is dat je ziet wie er reageert. Na verloop van tijd hecht je aan het oordeel van de ene persoon vaak wat meer waarde in bepaalde zaken dan het oordeel van de andere psersoon. Met anoniem reageren wordt dat een heel stuk moeilijker.
Maar ik zou me echt geen situatie kunnen bedenken waarom ik anoniem wil reageren.
Als je anoniem wil blijven kan je ook gewoon je profile niet invullen!
Sorry ik kan me ook geen voorstelling maken van een situatie waarin het handig zou zijn anoniem te reageren 
Maar misschien zien we wel iets HEEL doms over het hoofd dus als je een voorbeeld hebt (concreet), graag
Maar misschien zien we wel iets HEEL doms over het hoofd dus als je een voorbeeld hebt (concreet), graag
Ik denk dat je het hooguit in SG en HK dingen zou _kunnen_ gebruiken.
En dat is nou niet direct het forum, waar we dat soort dingen voor gaan regelen, lijkt me (dit is op eigen verantwoording geschreven, niet direct in overleg
)
En dat is nou niet direct het forum, waar we dat soort dingen voor gaan regelen, lijkt me (dit is op eigen verantwoording geschreven, niet direct in overleg
Is IMO geen goed idee.... dat gaat dus direct flamewars opleveren!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
idd, voor SG en HK zou het nuttig KUNNEN zijn misschien... maar het is en blijft veel te gevaarlijk ivm flaming enz enz...Op woensdag 04 juli 2001 22:53 schreef ACM het volgende:
Ik denk dat je het hooguit in SG en HK dingen zou _kunnen_ gebruiken.
En dat is nou niet direct het forum, waar we dat soort dingen voor gaan regelen, lijkt me (dit is op eigen verantwoording geschreven, niet direct in overleg)
op een forum als FOK! zou het misschien kunnen, omdat er toch onderwerpen zijn waar je liever niet als een bekende op reageert, maar waar je toch iemand wilt helpen...
maar hier dus niet IMO
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Pagina: 1