zie maar een voordeel: je kan tegelijker tijd tanks kopen....want het bouwen van 1 harvester is sneller dan een refinery (scheelt een heel klein beetje)
maar als je die refinery verkoopt krijg je er echt weinig voor terug......
Daar vergis je je in.. Je krijgt iets van 750 credits terug + 1 mannetje ter waarde van 200 en je hebt een er weer een harvester bij. Ondertussen maak ik zelf ook harvesters. Dus als zij niet rushen heb jij al veel meer ore miners rond rijden dan de tegenstander. Meer geld = meer tanken.
Het gaat mij dus om die harvester en je krijg ook weer een gedeelte van wat die refinery koste terug. Maarja, als jij denkt dat het niet werkt is helemaal jouw beslissing.
Waarom metsel je je CY in ?
Zonde van de tijd en geld imo, zo loop je al een bouwachterstand op.
300 credits, dat is niks. Het beschermt je tegen engineer rush en je raakt niet achter. Immers, ik maak eerst mijn barracks, begin gelijk met bouwen van ore refinery en muur gelijk mijn cyard in. Tegen de tijd dat mijn ore refinery klaar is heb ik 4 muurtjes erom heen staan. Daarna direct warfactory aan en uptechen. Immiddels heb je ook verkend dus als ze gaan rushen pillboxes maken en tanken pompen.
Ook als de game al verder gevorderd is blijf ik refinery's maken. Ik heb dan ondertussen 3 warfactories zodat bouwen sneller gaat. (je maakt meestal dan toch geen gebouwen meer bij) Zo krijg ik extra harvesters en ik blijf tanken pompen allemaal
op hetzelfde moment.
Het belangrijkste moment zijn de eerste 5 minuten want dan weet je wat de tegenstander gaat doen. Rushen ze of niet, dat is de enige zwakte..
oh ja, mijn land is altijd great britain. Nu denk je vast:
Great britain, is die gozer gek ofzo? Heel veel mensen onderschatten great britain, ik heb geen last van desolator, cubanen, yuri's, tanja en al die andere ventjes.
Korea vind ik zelf ook goed. Frankrijk is een bagger land, kanon is te traag + te duur + slokt stroom op.
Duitsland is ook wel goed, wel leuk als iemand gaat rushen
Amerika, uitstekend voor defense in de late game, maar tegen een goede tegenstander heb je er niks aan.
Rusland, land haat ik echt, tesla tank kan over muren e.d heenschieten.
Libya, demo truck is verzwakt, je hebt er eigenlijk nu niks meer aan.
Cuba, leuk land mits je er mee om kan gaan.
Iraq, is denk toch het beste land voor de soviets. Je hele base onder de desolators zetten + luchtafweer en je hebt een vrij goede verdediging (sniper werkt uitstekend hiertegen)
Eigenlijk is elk land wel goed, het belangrijkste is hoe ga je met je speciale unit om. Soms gebruik ik de sniper nooit, tja, niks aan te doen.