Toon posts:

Cheaten Bij Red-Alert 2 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey all

Sinds 2 dagen geleden speel ik dus RA2 online :)

Maar ik merk op dat ik vaak al na 2 minuten volledig van de kaart word geveegd door gasten met een complete basis :? terwijl ik in die korte pas 2 gebouwen kon bouwen hebben hun er een stuk of 10 a 15 :?

Dit gaat dus niet om geld om te bouwen maar gewoon om de bouwtijd.....

Het gaat om de "Q-Match" games....

Wat denken jullie ? zijn dit cheaters :?

Verwijderd

Nee, denk het niet!!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Op woensdag 04 juli 2001 22:40 schreef McRuler het volgende:
Nee, denk het niet!!
Een beetje meer uitleg kan geen kwaad lijkt me :?

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
ik ben bang dat je niet snel genoeg bent!
:)
Op woensdag 04 juli 2001 22:49 schreef MmmBeer het volgende:

[..]

Een beetje meer uitleg kan geen kwaad lijkt me :?

Verwijderd

KEn all1 RA 1, maar het lijkt me dat als je nu pas begint emt spelen dat er al mensen zijn die meer als 1 jaar op het ent spelen. En die hebben veel ervaring!!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Na 2/3 min heb ik ook al een flink stootkrachtje hoor...

Steam

• scorpionv
  • Laatst online: 11-02 21:05

scorpionv

This space for rent

1. Power Plant
2. Barracks
3. Ore Refinery
4. Weapon Factory

Vanaf stap 2 bouw ik veeeeel GI's en ga ik de enemy van de kaart vegen. Zodra ik 4 heb ga ik nog een paar harvesters bouwen en het geld stroomt binnen :)

Ofwel; binnen een minuut of 3 heb ik ook een flinke basis, denk aan 3xpower, CY(duh), barracks, weaponfactory, radar, battlelab, en de nodige defensieve troep.

De eerste cheater moet ik nog tegenkomen bij RA2. Wel spelen er hopen lamers; met een karretje vol engineers mijn basis komen innemen bijv :r . Die gasten slacht ik vervolgens ook eerst af :P

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Topicstarter
maar ik ben dus coninu aan het bouwen en heb dan pas een barracks en ore refinery en die gasten hebben al een marine basis, air field , nuke's , war factory etc etc

Verwijderd

Je bent gewoon langzaam!! >:)

Ik ook hoor...

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Mwoh, als je echt aan 1 stuk doorbouwt en je hebt nog maar 3 gebouwen en zij hebben er 10 dan klopt er toch iets niet nee.

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 22:39 schreef BAZZA het volgende:
Hey all

Sinds 2 dagen geleden speel ik dus RA2 online :)

Maar ik merk op dat ik vaak al na 2 minuten volledig van de kaart word geveegd door gasten met een complete basis :? terwijl ik in die korte pas 2 gebouwen kon bouwen hebben hun er een stuk of 10 a 15 :?

Dit gaat dus niet om geld om te bouwen maar gewoon om de bouwtijd.....

Het gaat om de "Q-Match" games....

Wat denken jullie ? zijn dit cheaters :?
NEE, als newbie moet je nooit zeggen dat ze direct cheaten! Je snapt er nog niks van en je moet eerst een goede bouworder zien te krijgen. Wat ook essentieel is dat je moet verkennen met honden! Zodra je weet wat de vijand doet kan je een plannetje gaan maken.

Zeg dus nooit als je nog niet weet hoe alles inelkaar zit dat die persoon cheat. Meestal is het 100% onterecht.

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Je hebt zeker geen ondertitel bij RA2? :P :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 23:12 schreef scorpionv het volgende:
Mwoh, als je echt aan 1 stuk doorbouwt en je hebt nog maar 3 gebouwen en zij hebben er 10 dan klopt er toch iets niet nee.
Ja het lijkt mij ook wel wat vreemd :?

Dit is overgens pas bij 2 games gebeurt de rest niet dus misschien dat alleen die 2 cheaten....

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik veeg iemand in 10 min van de kaart. ;)
Duzz zoals de anderen zeggen.
you're 2 slow

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 23:12 schreef dssie het volgende:

[..]
Zeg dus nooit als je nog niet weet hoe alles inelkaar zit dat die persoon cheat. Meestal is het 100% onterecht.
Okay..... :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 23:14 schreef scorpionv het volgende:
Je hebt zeker geen ondertitel bij RA2? :P :Y)
Nee :P

NOG niet >:)

Verwijderd

Mijn bouworder: (unit count 0, credits 10000, no crates)

- MCV
- powerplant
- Barracks
- 2 honden + naar de uithoeken van de map sturen
- CY inmuren
- ore refinery
- war factory + 2 harvester aanzetten.
- ik kijk wat de vijand doet, maakt hij tanks dan cancel ik de tweede harvesters en maak ik pillboxes en tanks.
- maak nog een refinery, plaats hem en verkoop hem direct weer, dat doe ik meestal een aantal keer, hangt van de game af... (als je tijd hebt zet je ondertussen een paar harvesters aan, zo heb je in notime een stuk of 10 harvesters).
- als hij niet tankrushed dan tech ik up en zorg dat ik veel rocketeers (meeste mensen hebben bijna geen airsupport) + mirage tanks maak..

Ik speel vaak 2vs2 samen met een kameraad en de tegenstand die wij krijgen is echt laag..

Binnen 10 minuten is het meestal al afgelopen en wij zijn geen rushers. Wij wachten af wat de vijand doet en dan kijken we wat wij er tegen gaan doen. Hierbij zoek ik dus 2 redelijke goede ra2 spelers die samen met ons wat vaker ra2 willen doen. Gewoon voor de gein, geen gelame etc..

Mail of icq mij ff als je geinteresseerd bent. :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:51
Op woensdag 04 juli 2001 23:27 schreef ds het volgende:

- MCV
- powerplant
- Barracks
- CY inmuren
- ore refinery
- ik kijk wat de vijand doet, maakt hij tanks dan cancel ik de tweede harvesters en maak ik pillboxes en tanks.
- maak nog een refinery, plaats hem en verkoop hem direct weer, dat doe ik meestal een aantal keer, hangt van de game af... (als je tijd hebt zet je ondertussen een paar harvesters aan, zo heb je in notime een stuk of 10 harvesters).
- als hij niet tankrushed dan tech ik up en zorg dat ik veel rocketeers (meeste mensen hebben bijna geen airsupport) + mirage tanks maak..

Ik speel vaak 2vs2 samen met een kameraad en de tegenstand die wij krijgen is echt laag..

Binnen 10 minuten is het meestal al afgelopen en wij zijn geen rushers. Wij wachten af wat de vijand doet en dan kijken we wat wij er tegen gaan doen. Hierbij zoek ik dus 2 redelijke goede ra2 spelers die samen met ons wat vaker ra2 willen doen. Gewoon voor de gein, geen gelame etc..

mijn legale kopie is gebroken >:)

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik doe wel mee hoor als het kan

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ik wil ook wel potje spelen, ik moet alleen nog ff kijkuh of m'n account nog werkt als ik ra2 opnieuw installeer (wegens format c)
Mijn naam is, als ik m'n account houd, ponke007, wat zijn jullie namen?

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 23:27 schreef ds het volgende:

- MCV
- powerplant
- Barracks
- CY inmuren
- ore refinery

zie maar een voordeel: je kan tegelijker tijd tanks kopen....want het bouwen van 1 harvester is sneller dan een refinery (scheelt een heel klein beetje)
maar als je die refinery verkoopt krijg je er echt weinig voor terug......

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 16:09 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

zie maar een voordeel: je kan tegelijker tijd tanks kopen....want het bouwen van 1 harvester is sneller dan een refinery (scheelt een heel klein beetje)
Harvester 1500
Refinery 2000

Je hoeft er ook niet heel veel voor terug te krijgen.

DS

Waarom metsel je je CY in ?
Zonde van de tijd en geld imo, zo loop je al een bouwachterstand op.

Voor kleine maps bouwde ik met de russen geen radar, scheelt weer 1500 piek, ook een battlelab is op het begin onnodig, kost teveel en duurt te lang.

Verwijderd

had ik ook met AoE2 dan had ik net een kleine basis, komt de ander me van de kaart afvegen, je moet alles (jaaa, alles) tegelijk doen, en veel recources hebben :)

• handige_harrie
  • Laatst online: 23:31

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ja, volgens mij kan je wel cheaten, maar je moet oppassen met iemand te snel van cheaten te verdenken. Ik speelde een keer 1on1 tegen iemand, en vroeg in het spel vond ik stomtoevallig 2 keer een prism tank in een crate. "You cheat!" en weg was ie! |:(

Verwijderd

Daar vergis je je in.. Je krijgt iets van 750 credits terug + 1 mannetje ter waarde van 200 en je hebt een er weer een harvester bij. Ondertussen maak ik zelf ook harvesters. Dus als zij niet rushen heb jij al veel meer ore miners rond rijden dan de tegenstander. Meer geld = meer tanken.
Het gaat mij dus om die harvester en je krijg ook weer een gedeelte van wat die refinery koste terug. Maarja, als jij denkt dat het niet werkt is helemaal jouw beslissing.
Waarom metsel je je CY in ?
Zonde van de tijd en geld imo, zo loop je al een bouwachterstand op.
300 credits, dat is niks. Het beschermt je tegen engineer rush en je raakt niet achter. Immers, ik maak eerst mijn barracks, begin gelijk met bouwen van ore refinery en muur gelijk mijn cyard in. Tegen de tijd dat mijn ore refinery klaar is heb ik 4 muurtjes erom heen staan. Daarna direct warfactory aan en uptechen. Immiddels heb je ook verkend dus als ze gaan rushen pillboxes maken en tanken pompen.

Ook als de game al verder gevorderd is blijf ik refinery's maken. Ik heb dan ondertussen 3 warfactories zodat bouwen sneller gaat. (je maakt meestal dan toch geen gebouwen meer bij) Zo krijg ik extra harvesters en ik blijf tanken pompen allemaal op hetzelfde moment.

Het belangrijkste moment zijn de eerste 5 minuten want dan weet je wat de tegenstander gaat doen. Rushen ze of niet, dat is de enige zwakte..

oh ja, mijn land is altijd great britain. Nu denk je vast: Great britain, is die gozer gek ofzo? Heel veel mensen onderschatten great britain, ik heb geen last van desolator, cubanen, yuri's, tanja en al die andere ventjes.

Korea vind ik zelf ook goed. Frankrijk is een bagger land, kanon is te traag + te duur + slokt stroom op.

Duitsland is ook wel goed, wel leuk als iemand gaat rushen :P

Amerika, uitstekend voor defense in de late game, maar tegen een goede tegenstander heb je er niks aan.

Rusland, land haat ik echt, tesla tank kan over muren e.d heenschieten.

Libya, demo truck is verzwakt, je hebt er eigenlijk nu niks meer aan.

Cuba, leuk land mits je er mee om kan gaan.

Iraq, is denk toch het beste land voor de soviets. Je hele base onder de desolators zetten + luchtafweer en je hebt een vrij goede verdediging (sniper werkt uitstekend hiertegen)

Eigenlijk is elk land wel goed, het belangrijkste is hoe ga je met je speciale unit om. Soms gebruik ik de sniper nooit, tja, niks aan te doen.

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 16:50 schreef ds het volgende:

[..]

300 credits, dat is niks. Het beschermt je tegen engineer rush en je raakt niet achter. Immers, ik maak eerst mijn barracks, begin gelijk met bouwen van ore refinery en muur gelijk mijn cyard in. Tegen de tijd dat mijn ore refinery klaar is heb ik 4 muurtjes erom heen staan. Daarna direct warfactory aan en uptechen. Immiddels heb je ook verkend dus als ze gaan rushen pillboxes maken en tanken pompen.
Een muur kost toch 75 per blokje ?
En als je muren bouwt kun je niks anders bouwen toch ?

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik al mijn "soldaatjes" in "zand zak modus" tegelijk kan zetten dus zodat ik dat niet per soldaatje moet indrukken ? :)

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-02 14:44
onderaan beeld op een knoppie drukken :)

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 17:43 schreef BAZZA het volgende:
Weet iemand hoe ik al mijn "soldaatjes" in "zand zak modus" tegelijk kan zetten dus zodat ik dat niet per soldaatje moet indrukken ? :)
1 poppetje selecteren, dan op 'T' drukken (alles van dezelfde soort), en dan op 'D' (deploy). :)
Is ook wel makkelijk met paratroopers: je selecteerd ze als ze in de lucht zijn en drukt gelijk op D, als ze dan neerkomen bouwen ze zichzelf gelijk in.

Maar over dat cheaten: volgens mij is het vrij moeilijk, want als er iets anders is dan krijg je gelijk: incompatible game version.
Ik heb zelf ook wel eens het vermoeden gehad, want die ander had 3 keer zoveel als mij gebouwd, terwijl ik erg snel bouw. :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 18:03 schreef KIP het volgende:

[..]

1 poppetje selecteren, dan op 'T' drukken (alles van dezelfde soort), en dan op 'D' (deploy). :)
Is ook wel makkelijk met paratroopers: je selecteerd ze als ze in de lucht zijn en drukt gelijk op D, als ze dan neerkomen bouwen ze zichzelf gelijk in.
Bedankt ;)
Op donderdag 05 juli 2001 18:03 schreef KIP het volgende:

[..]
Maar over dat cheaten: volgens mij is het vrij moeilijk, want als er iets anders is dan krijg je gelijk: incompatible game version.
Ik heb zelf ook wel eens het vermoeden gehad, want die ander had 3 keer zoveel als mij gebouwd, terwijl ik erg snel bouw. :?
Ja dat zette mij dus ook aan het twijfelen....

Verwijderd

Cheaten is moelilijk in RA2 maar niet onmogelijk. Ook kun je cheaten door te doen alsof de verbinding verbreekt.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 18:09 schreef Tweaker het volgende:
Cheaten is moelilijk in RA2 maar niet onmogelijk. Ook kun je cheaten door te doen alsof de verbinding verbreekt.
Wat zou dat voor voordeel opleveren als de verbinding uit zou vallen ?

Verwijderd

Cheaten in Ra2 is simpel, maak zelf een map en in het midden een eilandje, alleen JIJ weet dat het er is, je zet er in de mapeditor al een hele basis neer die je dan later overneemt met allemaal engineers... zo kan dat ook!
Maar je kan ook een trainer gebruiken om het zwart weg te krijgen...

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 18:32 schreef SickBastard het volgende:
Cheaten in Ra2 is simpel, maak zelf een map en in het midden een eilandje, alleen JIJ weet dat het er is, je zet er in de mapeditor al een hele basis neer die je dan later overneemt met allemaal engineers... zo kan dat ook!
Ik speel geen custom maps.. (juist om die redenen)

en verbinding verbreken om te cheaten ontgaat me ook ff :?

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 17:11 schreef Tweaker het volgende:

[..]

Een muur kost toch 75 per blokje ?
En als je muren bouwt kun je niks anders bouwen toch ?
Volgens mij ben jij in de war met RA1 :)
in RA2 kan je in 1 keer 5 muren zetten voor $100 en gebouwen zijn in 2 categorien verdeeld... "General" dingen en Defense buildings, je kan van beide categorieen 1 gebouw tegerlijk bouwen :)
Op donderdag 05 juli 2001 16:50 schreef ds het volgende:

[..]

Libya, demo truck is verzwakt, je hebt er eigenlijk nu niks meer aan.
Probeer dit is: 5 - 6 demo trucks bouwen, daar een iron curtain overheen gooien als ze in de buurt van de vijand zijn... :+

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 23:08 schreef scorpionv het volgende:

De eerste cheater moet ik nog tegenkomen bij RA2. Wel spelen er hopen lamers; met een karretje vol engineers mijn basis komen innemen bijv :r . Die gasten slacht ik vervolgens ook eerst af :P
Da's niet lame, dat is gewoon een goede tactiek om een (ervaren) tegenstander een flinke surprise te bezorgen.

Heeft het 'cheater-probleem' ook te maken met de snelhied van je I-net verbinding?

Always outnumbered, never outgunned!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 18:32 schreef SickBastard het volgende:
Dan zal dat het zijn :(
Op donderdag 05 juli 2001 19:48 schreef ds het volgende:

[..]

Ik speel geen custom maps.. (juist om die redenen)
Hoe stel je hem in dat ie geen costum maps kan spelen ?

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 20:05 schreef Terr het volgende:

Probeer dit is: 5 - 6 demo trucks bouwen, daar een iron curtain overheen gooien als ze in de buurt van de vijand zijn... :+
Sorry, vergeten te zeggen, superweapons staan uit.

- Kratjes: uit
- Superweapons: uit
- Repack MCV: uit
- Build allie conyard off: aan
- Unit count: 0

en die custom map kan je zien aan het rechterkantje bovenin van je WOL screen, daar staat meestal dan unofficial. Dan leave ik de game gewoon weer. Ik speel alleen maar maps door westwood gemaakt.

• drice
  • Laatst online: 14-02 17:10

drice

Loading...

Er is voor zover ik weet maar een cheat

Ga lekker als Rus ofzo..bouw een barrack en bouw en ommuur die met een muurtje
Bouw dan zo'n cloning vat..
Als je een conscript bouwt komt ie uit je barrack..maar kan niet weg en word weer verkocht.
Maar er komt er ook een uit je cloning vat...dus zo kun je in no-time conscript bouwen :)

Alleen een beetje lame om zo te spelen

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 22:38 schreef drice het volgende:
Er is voor zover ik weet maar een cheat

Ga lekker als Rus ofzo..bouw een barrack en bouw en ommuur die met een muurtje
Bouw dan zo'n cloning vat..
Als je een conscript bouwt komt ie uit je barrack..maar kan niet weg en word weer verkocht.
Maar er komt er ook een uit je cloning vat...dus zo kun je in no-time conscript bouwen :)

Alleen een beetje lame om zo te spelen
hoho, er is wel degelijk een verschil tussen een cheat en een bug. Deze bug die jij beschrijft is ook allang gefixed.

En er zijn wel degelijk cheats voor ra2.

- Map reveal hack, laat gelijk de hele map zien bij het begin van het spel (soms krijg je bij custom maps ook al direct je radar, verwar dat niet als een cheat!)

- Reconnection error, mensen die aan het verliezen gooien er ff een reconnection error tegenaan. Zo wint er niemand, echte lamers zijn dat. Mocht dit een keer gebeuren dan moet je westwood het nummer van de game mailen + zijn nickname dan krijg je alsnog de punten. Dit is ook 1 van de redenen waarom ik geen tournamenten speel.

- Oneindig veel geld, lmd

Dit zijn de cheats voor ra2 die ik ken, ik weet niet als er nog meer zijn..
Pagina: 1