Hallo Tweakers!
Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een huis-, tuin- en keukenlaptop voor mijn vriendin waarop zij kan browsen, muziek luisteren, films kijken en fotoboeken (Albelli, Hema, etc. etc.) kan maken.
Haar huidige machientje is een Asus Transformer Book en zoals jullie begrijpen voldoet deze zelfs niet meer aan de eisen voor het simpelste gebruik.
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn vriendin wil de laptop gebruiken voor:
Wat is je budget?
< €1000,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop wordt voornamelijk thuis gebruikt, maar accuduur en gewicht zijn dingen waar zij zwaar aan weegt. Het liefst wil zij een lichtgewicht laptop met een lange accuduur. Een 15" - 17" scherm een daarbij een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn vriendin heeft geen voorkeur voor een merk.
Alvast erg bedankt voor jullie hulp!
Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een huis-, tuin- en keukenlaptop voor mijn vriendin waarop zij kan browsen, muziek luisteren, films kijken en fotoboeken (Albelli, Hema, etc. etc.) kan maken.
Haar huidige machientje is een Asus Transformer Book en zoals jullie begrijpen voldoet deze zelfs niet meer aan de eisen voor het simpelste gebruik.
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn vriendin wil de laptop gebruiken voor:
- Internet
- Het maken van fotoboeken
- Het kijken van films
- Het luisteren van muziek
Wat is je budget?
< €1000,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop wordt voornamelijk thuis gebruikt, maar accuduur en gewicht zijn dingen waar zij zwaar aan weegt. Het liefst wil zij een lichtgewicht laptop met een lange accuduur. Een 15" - 17" scherm een daarbij een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn vriendin heeft geen voorkeur voor een merk.
Alvast erg bedankt voor jullie hulp!