Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Huis-, tuin- en keukenlaptop voor mijn vriendin

Pagina: 1
Acties:

• Stefan87
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2023
Hallo Tweakers!

Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een huis-, tuin- en keukenlaptop voor mijn vriendin waarop zij kan browsen, muziek luisteren, films kijken en fotoboeken (Albelli, Hema, etc. etc.) kan maken.
Haar huidige machientje is een Asus Transformer Book en zoals jullie begrijpen voldoet deze zelfs niet meer aan de eisen voor het simpelste gebruik.

Wat ga je met je laptop doen?
Mijn vriendin wil de laptop gebruiken voor:
  • Internet
  • Het maken van fotoboeken
  • Het kijken van films
  • Het luisteren van muziek
De laptop moet dus voldoende opslagruimte hebben (foto's en films) en voldoende snelheid (processorkracht en intern geheugen) bevatten om deze dingen te kunnen doen. Games, fotobewerking en dat soort dingen doet zij er niet mee, dus daarvoor hoeft het ook niet geschikt te zijn.

Wat is je budget?
< €1000,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop wordt voornamelijk thuis gebruikt, maar accuduur en gewicht zijn dingen waar zij zwaar aan weegt. Het liefst wil zij een lichtgewicht laptop met een lange accuduur. Een 15" - 17" scherm een daarbij een must.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn vriendin heeft geen voorkeur voor een merk.

Alvast erg bedankt voor jullie hulp!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11 19:42
Aantal opties. Allemaal een 1080p-scherm, 256GB SSD, Kaby Lake-processor en lekker licht en dun.

Verwijderd

Stefan87 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:29:
Hallo Tweakers!

Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een huis-, tuin- en keukenlaptop voor mijn vriendin waarop zij kan browsen, muziek luisteren, films kijken en fotoboeken (Albelli, Hema, etc. etc.) kan maken.
Haar huidige machientje is een Asus Transformer Book en zoals jullie begrijpen voldoet deze zelfs niet meer aan de eisen voor het simpelste gebruik.

Wat ga je met je laptop doen?
Mijn vriendin wil de laptop gebruiken voor:
  • Internet
  • Het maken van fotoboeken
  • Het kijken van films
  • Het luisteren van muziek
De laptop moet dus voldoende opslagruimte hebben (foto's en films) en voldoende snelheid (processorkracht en intern geheugen) bevatten om deze dingen te kunnen doen. Games, fotobewerking en dat soort dingen doet zij er niet mee, dus daarvoor hoeft het ook niet geschikt te zijn.

Wat is je budget?
< €1000,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop wordt voornamelijk thuis gebruikt, maar accuduur en gewicht zijn dingen waar zij zwaar aan weegt. Het liefst wil zij een lichtgewicht laptop met een lange accuduur. Een 15" - 17" scherm een daarbij een must.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn vriendin heeft geen voorkeur voor een merk.

Alvast erg bedankt voor jullie hulp!
Ik zou deze serieus overwegen:

pricewatch: Asus VivoBook Pro N552VX-FY162T

Bij deze ruim €200,00 goedkoper dan elders: https://www.levix.nl/asus...gb-1tb-8gb-ssd-gtx950-w10

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2017 16:42 ]

• Stefan87
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2023
Heel erg bedankt allemaal!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11 19:42
@Verwijderd Opzich een mooie laptop, maar de vorige generatie processor en videokaart, en geen SSD. Zijn betere opties lijkt me.

@Stefan87 Mocht je meer POWERRRR willen, dan moet je eens naar een van deze drie laptops kijken. Maar ik denk dat je vriendin liever een lichtere, dunnere laptop heeft, maar vraag het vooral aan haar zelf.