Hallo tweakers,
Ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Ik ben sinds kort overgestapt naar Ziggo en heb hiervoor altijd xs4all gehad.
Ik heb daar altijd gebruik gemaakt van een fritzbox, hier zit mijn telefoon centrale op gekoppeld via VoiP.
daarnaast heb ik ook nog het alarm en camera's gekoppeld gehad met me fritzbox.
Nu wil ik eigenlijk mijn fritzbox blijven behouden als centrale.
Mijn idee was om mijn Ziggo modem in bridge modes te laten zetten en dan mijn via Lan1 van het ziggo modem aan te sluiten op lan 1 van de fritzbox of kan dit ook via de ADSL in gang? hebben jullie ervaring hiermee?
Ik heb n.l. geen idee als ik met fritzbox op aansluit op mijn ziggo modem (in bridge mode) of deze dan alles direct overneemt en direct ook na buiten kan bellen en dergelijke. of dat ik van alles in mijn fritzbox opnieuw moet instellen. ik wil n.l. niks dubbel gaan instellen.
Ik hoor graag van jullie!
Alvast bedankt!!!
Ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Ik ben sinds kort overgestapt naar Ziggo en heb hiervoor altijd xs4all gehad.
Ik heb daar altijd gebruik gemaakt van een fritzbox, hier zit mijn telefoon centrale op gekoppeld via VoiP.
daarnaast heb ik ook nog het alarm en camera's gekoppeld gehad met me fritzbox.
Nu wil ik eigenlijk mijn fritzbox blijven behouden als centrale.
Mijn idee was om mijn Ziggo modem in bridge modes te laten zetten en dan mijn via Lan1 van het ziggo modem aan te sluiten op lan 1 van de fritzbox of kan dit ook via de ADSL in gang? hebben jullie ervaring hiermee?
Ik heb n.l. geen idee als ik met fritzbox op aansluit op mijn ziggo modem (in bridge mode) of deze dan alles direct overneemt en direct ook na buiten kan bellen en dergelijke. of dat ik van alles in mijn fritzbox opnieuw moet instellen. ik wil n.l. niks dubbel gaan instellen.
Ik hoor graag van jullie!
Alvast bedankt!!!