Voor mijn stage moet ik een laptop hebben waar ik goed mee kan monteren (video's). Nu typ ik dit bericht op een Chromebook dus dat gaat hem zeker niet worden. Ik heb al gedacht aan een desktop pc, maar aangezien ik vaak aan het reizen ben lijkt het mij makkelijker om een laptop te kopen. Ook game ik soms wel eens, dus een goeie videokaart is ook een must. Ik ben echt niet de slimste als het over laptops gaat dus daarom hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen zodat ik een goede keuze kan maken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Voor mijn stage moet ik met Adobe Premier werken, en dan wel echt intense edits die ik moet maken. Ik heb zelf wel al het een en andere speurwerk gedaan via youtube.
Ik weet dat ik een ;
- I7 processor met een quad processor
- minstens een SSD geheugen kaart
- en een goede videokaart
nodig heb
ook zou ik het fijn vinden als de accu zo rond de 10 mee gaat en ook lekker compact goed te tillen is. .
Mijn budget word steeds groter, dus dat is geen probleem. Maar 3000 euro neerleggen voor een laptop gaat mij toch echt te ver
Ik heb wel al een paar laptops op het oog:
- Macbook pro 15 inch i7
- Razer Blade 14 inch (alleen waar kom ik aan een razer blade in NL?)
- Dell XPS 15 inch
Ook lijkt het mij vet om de Razer Blade Stealth 12,5 inch te kopen, waar helaas wel een dual core inzit. Maar ik zag dat je die dan aan de Razer Blade core kan koppelen en zo een volwaardige desktop PC hebt. Of is dat het geld niet waard?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en als ik ergens onduidelijk ben geweest zou ik dat graag willen horen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Voor mijn stage moet ik met Adobe Premier werken, en dan wel echt intense edits die ik moet maken. Ik heb zelf wel al het een en andere speurwerk gedaan via youtube.
Ik weet dat ik een ;
- I7 processor met een quad processor
- minstens een SSD geheugen kaart
- en een goede videokaart
nodig heb
ook zou ik het fijn vinden als de accu zo rond de 10 mee gaat en ook lekker compact goed te tillen is. .
Mijn budget word steeds groter, dus dat is geen probleem. Maar 3000 euro neerleggen voor een laptop gaat mij toch echt te ver
Ik heb wel al een paar laptops op het oog:
- Macbook pro 15 inch i7
- Razer Blade 14 inch (alleen waar kom ik aan een razer blade in NL?)
- Dell XPS 15 inch
Ook lijkt het mij vet om de Razer Blade Stealth 12,5 inch te kopen, waar helaas wel een dual core inzit. Maar ik zag dat je die dan aan de Razer Blade core kan koppelen en zo een volwaardige desktop PC hebt. Of is dat het geld niet waard?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en als ik ergens onduidelijk ben geweest zou ik dat graag willen horen.