Windows 10, probleem met de 'personen' app.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Hallo hallo,

ik heb na een verse installatie van Windows 10 een vreemd probleem met de 'personen' app... zie afbeelding.

Zoals te zien kan ik de contactinformatie niet meer lezen, het staat er wel want zodra ik op bewerken klik staat alle informatie er nog... maar in het overzicht alleen een blauw vlak.

Heb zelf al diverse dingen geprobeerd; package verwijderd via powershell en app opnieuw geïnstalleerd. De appdata map verwijderd waar de cache e.d. staat opgeslagen (appdata -> local -> packages... etc.) Windows Store cache opgefrist dmv wsreset...

Iemand die het al eens aan de hand heeft gehad en toevallig een oplossing weet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/29i7fPnchieBJVjSmQ1USGAX/thumb.png

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
:? :'( Helemaal niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:13

nelizmastr

Goed wies kapot

Blijkbaar heeft niemand dit nog meegemaakt.

In het ergste geval zou je even een verse installatie kunnen doen, dan weet je in ieder geval zeker dat het niet aan je eigen instellingen ligt.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
nelizmastr schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:03:
[...]

Blijkbaar heeft niemand dit nog meegemaakt.

In het ergste geval zou je even een verse installatie kunnen doen, dan weet je in ieder geval zeker dat het niet aan je eigen instellingen ligt.
Ik was juist net klaar met alles weer helemaal inrichten etc. na een verse installatie :'( Maar er zit wss niets anders op... het viel mij pas op nadat ik helemaal klaar was. Ik kijk het nog even aan, misschien dat een update van de app nog wat oplost...