Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-07 13:45
Omdat ik de hardware van de binnekant bijna niet kan zien (beetje overdreven), wil ik dat het glas wat lichter is in plaats van zo donker. Het gaat heir om de windowed versie van de Phanteks P400S.

Op Google vind ik alleen maar over telefoons en laptopschermen etc. Ik heb dan ingetypt: How to make tempered glass brighter.

Misschien heeft een van jullie een idee? Of suggesties?

Graag hoor ik nog van jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het window van mijn 900D was ook wat aan de donkere kant. Heb een simpel stuk 3mm plexiglas gekocht wat volledig doorschijnt. Nu is het alsof er geen plexiglas in zit. Je ziet het alleen als er licht van buiten de kast opvalt. In het donker is het alsof er geen plexiglas voor zit.

Ik denk dat vervangen een stuk makkelijker is dan proberen wat je nu hebt aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Gaat het nou om de acryl versie of de tempered glass variant?

Heb hier zelf de tempered glass variant staan, het glas is inderdaad tinted/smoked. Wat vooral helpt is licht creëeren binnenin de kast, een ledstripje doet wonderen. Kan daardoor in ieder geval al m'n hardware bewonderen :)

Heb je een p400s? Daar wordt een extra ledstrip voor binnenin de case meegeleverd.

[ Voor 12% gewijzigd door stin00 op 17-04-2017 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:35

mrc4nl

Procrastinatie expert

Jeanke117 schreef op maandag 17 april 2017 @ 20:58:
Omdat ik de hardware van de binnekant bijna niet kan zien (beetje overdreven), wil ik dat het glas wat lichter is in plaats van zo donker. Het gaat heir om de windowed versie van de Phanteks P400S.

Op Google vind ik alleen maar over telefoons en laptopschermen etc. Ik heb dan ingetypt: How to make tempered glass brighter.

Misschien heeft een van jullie een idee? Of suggesties?

Graag hoor ik nog van jullie :P
kans is groot dat de plexiglas is dat gewoon donker van zichzelf is, en dat een dun laagje eraf schuren niet helpt (daarnaast is het ook heel lastig weer helder te krijgen.)

Gehard/getemperd glas lijkt mij vrij stug voor een pc behuizing. maar als het glas is, heb je wel kans dat er gewoon een donkere folie opzit.

wil je het lichter maken, dan zal je denk ik gewoon een stuk helder plexglas (of nog beter lexaan) moeten kopen en zelf in de juiste vorm maken.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-07 13:45
stin00 schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:08:
Gaat het nou om de acryl versie of de tempered glass variant?

Heb hier zelf de tempered glass variant staan, het glas is inderdaad tinted/smoked. Wat vooral helpt is licht creëeren binnenin de kast, een ledstripje doet wonderen. Kan daardoor in ieder geval al m'n hardware bewonderen :)

Heb je een p400s? Daar wordt een extra ledstrip voor binnenin de case meegeleverd.
Ik heb de P400S Windows edition. Dus geen tempered glass. Ik heb geen ledstrip gezien? Wel die wat aan de buitenkant schijnt naar onder, aan de voorkant.

Ik had deze tutorial ook gezien: YouTube: Phanteks P400 Case Mod (Acrylic to Glass)

Hier hebben ze dus simpelweg het plastic/plexiglas of whatever vervangen voor glas.

Het is of een ledstrip voor 20 euro of een stuk glas voor 20 euro haha.