Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Werk / gaming pc advies

Pagina: 1
Acties:

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-11 11:13
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik de pc voornamelijk voor Adobe werkzaamheden (photoshop / illustrator en 360 montage's) maar ook om games te spelen. (voornamelijk Xbox Games door play anywhere) Daarnaast wil ik een pc die een beetje futureproof is en lekker snel is.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eerst de basis kopen en daarna een nieuwe videokaart / monitor.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een Razer Mamba & Blackwidow + 2x Dell Ultrasharp U2312HM (Zwart) + audiosetje + een GTX 670

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-7700K Boxed€ 368,-€ 368,-
1Asus Prime Z270-A€ 160,95€ 160,95
1WD Red WD40EFRX, 4TB€ 150,50€ 150,50
1NZXT S340 Special Edition€ 94,90€ 94,90
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 124,-€ 124,-
1Corsair RM550x€ 93,95€ 93,95
1Samsung 960 EVO 500GB€ 239,95€ 239,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.232,25

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus bevalt me prima, dus daar gaat een lichte voorkeur naar uit. Ik weet niet of ik voor AMD of Intel moet gaan, maar als ik recensies online bekijk dat is een Intel GPU toch net wat beter voor gaming. (en is het verschil niet gigantisch voor renderen)

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag uiteindelijk m'n montieren vervangen voor een U3415W

Ga je overklokken?
Optioneel, ik sta hier open voor maar staat nog niet in de planning.

Wat verwacht je van ons?
Momenteel speel ik alleen LoL en Heroes of the Storm, kan ik het nog een beetje redden met m'n GTX 670 en na een paar maand een nieuwe videokaart halen? Zo'ja welke? (Vanaf dan wil ik ook wat zwaardere games gaan spelen, Dawn of War 3 & Play anyware games) En is de basis die ik hier neerzet een beetje ''future-proof'' voor zover mogelijk.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

• Boudewijnb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-11 17:40
De K processoren hebben standaard geen koeler, die moet je dus los kopen. Als je games wilt gaan spelen in 1440p ultrawide is een gtx 1070 of beter wel nodig.

• Wolvganger
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 26-11 16:49

Wolvganger

Do not eat the yellow snow.

De WD Red schijven zijn geoptimaliseerd voor gebruik in een NAS. Perfect voor bijvoorbeeld in een Synology NAS, maar niet voor in de PC. Je kan daarom beter gaan voor een schijf uit de WD Green/Blue/Black serie.

"Hoe meer het kan, hoe sneller het stuk is."

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-11 11:13
Boudewijnb schreef op maandag 17 april 2017 @ 20:58:
De K processoren hebben standaard geen koeler, die moet je dus los kopen. Als je games wilt gaan spelen in 1440p ultrawide is een gtx 1070 of beter wel nodig.
Heeft deze processor nog grote voordelen ten opzichte van bv een ryzen 1700? Of zijn de 2 redelijk identiek? (als ik zo rondkijk dan is die van intel beter voor gaming en Nouja bijna alles en de ryzen beter voor bv premiere en rendering.)

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Verwijderd

De rek is er bij singlecore prestaties helemaal uit. Komende jaren zal bij de ontwikkeling van games en software ingezet worden op multithread ondersteuning. (Zie je nu al bij BF1) Een Ryzen 7 met 16 threads heeft daarom de voorkeur.