Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik de pc voornamelijk voor Adobe werkzaamheden (photoshop / illustrator en 360 montage's) maar ook om games te spelen. (voornamelijk Xbox Games door play anywhere) Daarnaast wil ik een pc die een beetje futureproof is en lekker snel is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eerst de basis kopen en daarna een nieuwe videokaart / monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een Razer Mamba & Blackwidow + 2x Dell Ultrasharp U2312HM (Zwart) + audiosetje + een GTX 670
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus bevalt me prima, dus daar gaat een lichte voorkeur naar uit. Ik weet niet of ik voor AMD of Intel moet gaan, maar als ik recensies online bekijk dat is een Intel GPU toch net wat beter voor gaming. (en is het verschil niet gigantisch voor renderen)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag uiteindelijk m'n montieren vervangen voor een U3415W
Ga je overklokken?
Optioneel, ik sta hier open voor maar staat nog niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Momenteel speel ik alleen LoL en Heroes of the Storm, kan ik het nog een beetje redden met m'n GTX 670 en na een paar maand een nieuwe videokaart halen? Zo'ja welke? (Vanaf dan wil ik ook wat zwaardere games gaan spelen, Dawn of War 3 & Play anyware games) En is de basis die ik hier neerzet een beetje ''future-proof'' voor zover mogelijk.
Ik gebruik de pc voornamelijk voor Adobe werkzaamheden (photoshop / illustrator en 360 montage's) maar ook om games te spelen. (voornamelijk Xbox Games door play anywhere) Daarnaast wil ik een pc die een beetje futureproof is en lekker snel is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eerst de basis kopen en daarna een nieuwe videokaart / monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een Razer Mamba & Blackwidow + 2x Dell Ultrasharp U2312HM (Zwart) + audiosetje + een GTX 670
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 368,- | € 368,- |
| 1 | Asus Prime Z270-A | € 160,95 | € 160,95 |
| 1 | WD Red WD40EFRX, 4TB | € 150,50 | € 150,50 |
| 1 | NZXT S340 Special Edition | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 124,- | € 124,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 239,95 | € 239,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.232,25 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus bevalt me prima, dus daar gaat een lichte voorkeur naar uit. Ik weet niet of ik voor AMD of Intel moet gaan, maar als ik recensies online bekijk dat is een Intel GPU toch net wat beter voor gaming. (en is het verschil niet gigantisch voor renderen)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag uiteindelijk m'n montieren vervangen voor een U3415W
Ga je overklokken?
Optioneel, ik sta hier open voor maar staat nog niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Momenteel speel ik alleen LoL en Heroes of the Storm, kan ik het nog een beetje redden met m'n GTX 670 en na een paar maand een nieuwe videokaart halen? Zo'ja welke? (Vanaf dan wil ik ook wat zwaardere games gaan spelen, Dawn of War 3 & Play anyware games) En is de basis die ik hier neerzet een beetje ''future-proof'' voor zover mogelijk.