Wij hebben zo'n half jaar dezelfde was droog combi staan. Zonder alle bovenstaande reacties te willen bagatelliseren, deze reacties hebben naar waarschijnlijkheid geen betrekking op een combi met warmtepomp.
Vriendin en ik vinden hem fantastisch, zij gebruikt hem meer dan ik. Droogprogramma kastdroog wordt altijd gebruikt voor sokken en onderbroeken en bij hoge uitzondering voor iets anders. Wij vinden het prettig de was niet over te hoeven gooien van de wasmachine naar de droger. Om 11 uur gaat hij en na het opstaan is de was klaar

Je kunt er 9 kilo mee wassen en 6 mee drogen, eerlijk gezegd houden we hier niet zo rekening mee. Ik weet van de uitzonderingen wel dat als er beddengoed mee wordt gedroogd (meer gewicht) dat we hem op extra droog moeten instellen voor een goed droogresultaat.
Terugkomend op je vraag m.b.t. snelheid:
Het eco programma duurt 4 uur en kastdroog drogen duurt ook 4 uur. De was komt er dan wel schoon en droog uit. Je kunt met het reguliere wasprogramma van 3 uur af maar dat kost de helft meer stroom (eco is 1,1 kwh vs. normaal 1,7 kwh). Juist het feit dat hij in 1x door kan met drogen maakt dat tijdsduur voor ons geen issue is. Hij staat in een 13 jaar oud huis op de 2e verdieping op een betonnen vloer met onder de machine een rubberen trilmat, wij slapen op de 1e verdieping en met de slaapkamer deur dicht worden we er niet wakker van.
Zie voor tijden van de programma's ook blz. 17 en 18 van de handleiding:
http://www.electrolux-ui....14%5C132%5C906071umNL.pdf
T.a.v. het eerder genoemd punt m.b.t. pluizen in de wastrommel: Hier is geen sprake van, hij beschikt gewoon over een eenvoudig te legen pluizenfilter.
Pro tip: wij hebben hem bij bcc in de outlet gekocht tijdens de btw weg ermee dagen. Korting omdat er een kras op (nota bene) de achterkant zat minus de btw eraf resteerde een bedrag van € 768
[
Voor 7% gewijzigd door
richard_r86 op 12-07-2017 20:41
]