Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze PC graag games gaan spelen zoals PlayerUnknown's Battlegrounds en andere AAA games. Daarnaast zal ik ook lichte videobewerking doen..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een bedrag van ongeveer 1000 euro, mijn max is 1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een 7200 RPM harde schijf liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval denk ik een 1070 nodig te hebben als dit mogelijk is. Ook heb ik gelezen dat 16GB RAM de 'standaard' geworden is wat betreft gaming.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen echte voorkeuren, maar ik heb goede dingen gehoord over Ryzen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Ik zal waarschijnlijk later wel overklokken, maar op dit moment wacht ik daar nog even mee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil vooral advies over een goede behuizing. Daarnaast lijkt het me fijn om de prijs iets lager te krijgen, als dit mogelijk is.
Ik wil met deze PC graag games gaan spelen zoals PlayerUnknown's Battlegrounds en andere AAA games. Daarnaast zal ik ook lichte videobewerking doen..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een bedrag van ongeveer 1000 euro, mijn max is 1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een 7200 RPM harde schijf liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval denk ik een 1070 nodig te hebben als dit mogelijk is. Ook heb ik gelezen dat 16GB RAM de 'standaard' geworden is wat betreft gaming.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen echte voorkeuren, maar ik heb goede dingen gehoord over Ryzen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Ik zal waarschijnlijk later wel overklokken, maar op dit moment wacht ik daar nog even mee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil vooral advies over een goede behuizing. Daarnaast lijkt het me fijn om de prijs iets lager te krijgen, als dit mogelijk is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 234,99 | € 234,99 |
| 1 | ASRock AB350M | € 80,25 | € 80,25 |
| 1 | Zotac GeForce GTX 1070 Mini | € 428,- | € 428,- |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 124,- | € 124,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Sandisk SSD Plus 240GB | € 85,75 | € 85,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.112,89 | |