Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP Officejet Pro 8610 e-All-in-One print niet goed

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:28
Hoi Tweakers :),

Ik heb sinds dat ik de Officejet Pro heb een tijd de originele HP cartridges gebruikt en na verloop van tijd vond ik het te duur worden en heb ik cartridges gekocht bij 123inkt.

Nu ik echter weer ben teruggeswitched naar originele cartridges van HP heb ik het probleem dat als ik rood/geel/oranje print er allemaal strepen door de kleuren heen zitten.. Ik heb via de HP software meerdere printkop reinigingen uitgevoerd, ook heb ik hem een aantal keer opnieuw laten uitlijnen e.d.

Iemand die dit probleem herkent en het gefixt heeft ? _/-\o_

Alle reacties

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Ik zie net je bericht omdat ik ook zwaar aan het sukkelen ben met men 8610, en zwaar op zoek naar een oplossing

Ben van de originele patronen overgeschakeld naar die 123-dingen om eens te testen, eerste afdrukken waren nog redelijk goed, nadien ging de kwaliteit zienderogen achteruit. Uiteindelijk dan maar terug originele HP-patronen gekocht en nu zegt de printer dat hij deze patronen niet herkend en dat ze niet geschikt zijn voor deze printer.

Via diverse fora en Youtube gevonden hoe je in de technieker-menu geraakt...om zo eens een reset te doen..met als gevolg dat nu heel men printer gebricked is...kan zelfs patronen niet meer vervangen.

Heb jij een oplossing gevonden voor jou probleem? of kan je mij ergens aan een oplossing helpen?

...en zeg niet "Weggooien en koop een Canon he"....die nieuwe patronen was in totaal +/- 100€, en ik kan er niks mee...echt zonde van het geld...En dat HP hier ook nergens een oplossing aanbied...Zelfs niet op hun website...geldroof! :(

<GoT> Brain3#2873

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:28
Brain3 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:46:
Ik zie net je bericht omdat ik ook zwaar aan het sukkelen ben met men 8610, en zwaar op zoek naar een oplossing

Ben van de originele patronen overgeschakeld naar die 123-dingen om eens te testen, eerste afdrukken waren nog redelijk goed, nadien ging de kwaliteit zienderogen achteruit. Uiteindelijk dan maar terug originele HP-patronen gekocht en nu zegt de printer dat hij deze patronen niet herkend en dat ze niet geschikt zijn voor deze printer.

Via diverse fora en Youtube gevonden hoe je in de technieker-menu geraakt...om zo eens een reset te doen..met als gevolg dat nu heel men printer gebricked is...kan zelfs patronen niet meer vervangen.

Heb jij een oplossing gevonden voor jou probleem? of kan je mij ergens aan een oplossing helpen?

...en zeg niet "Weggooien en koop een Canon he"....die nieuwe patronen was in totaal +/- 100€, en ik kan er niks mee...echt zonde van het geld...En dat HP hier ook nergens een oplossing aanbied...Zelfs niet op hun website...geldroof! :(
Ik heb hem weggedaan en een nieuwe printer gekocht. Een Brother MFC-J5730DW.

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Tja....waarom verschiet ik niet van deze reactie?
Toen ik de HP kocht, stond die heel hoog aangeschreven, zelfs hier op Tweakers...het was een heel goed overwogen koop....maar ik had ergens wel een kleine twijfel, een klein vermoeden van "ooit krijg ik hier spijt van"...en idd..

Het is dus tijd voor een nieuwe te kopen dan zeker? tevreden van je Brother? Ga meer in de Canon-winkel kijken denk ik...of nog een paar reviews opsnorren hier op Tweakers.

Alvast bedankt voor je reactie

<GoT> Brain3#2873