Hallo,
Ik heb tot voorheen altijd custom build computers gehad maar ik kreeg ze dan compleet gebouwd geleverd. Ik ga nu een lijst componenten bestellen en het zelf proberen te bouwen. Heb wel ongeveer een idee hoe het gaat maar is er iemand die nog ergens een gedetailleerde instructie-gids heeft oid? Ik heb alle componenten bekeken dus ik ben compleet met betrekking tot wat er in gaat, ben alleen niet helemaal zeker van hoe.
Of weet iemand een goede video(reeks) aan te wijzen die ik kan volgen/troubleshooten ofzo?
Deze is niet bedoeld als hoofdcomputer maar een kastje ernaast waarmee ik opzetjes kan maken en wat simpelere games kan doen zonder zorgen.
In verband met duidelijkheid, hier de productlijst van wat ik er in ga stoppen.
MSI B250 Motherboard (Socket 1151) Dual Threading (ATX Standard)
2x8GB DDR4 RAM
Intel Core i5-6400 Boxed, Quadcore 3.3GHz (Komt met Koeling)
MSI Radeon RX 470 Gaming X 8G
Western Digital Purple 1TB SATA HDD
Cooler Master V Series V550 Voeding
Bitfenix Comrade Behuizing (ATX Standard)
2x Aerocool Shark Fan White Edition, 140mm
Alvast bedankt voor het lezen, reacties zeer welkom!
Ik heb tot voorheen altijd custom build computers gehad maar ik kreeg ze dan compleet gebouwd geleverd. Ik ga nu een lijst componenten bestellen en het zelf proberen te bouwen. Heb wel ongeveer een idee hoe het gaat maar is er iemand die nog ergens een gedetailleerde instructie-gids heeft oid? Ik heb alle componenten bekeken dus ik ben compleet met betrekking tot wat er in gaat, ben alleen niet helemaal zeker van hoe.
Of weet iemand een goede video(reeks) aan te wijzen die ik kan volgen/troubleshooten ofzo?
Deze is niet bedoeld als hoofdcomputer maar een kastje ernaast waarmee ik opzetjes kan maken en wat simpelere games kan doen zonder zorgen.
In verband met duidelijkheid, hier de productlijst van wat ik er in ga stoppen.
MSI B250 Motherboard (Socket 1151) Dual Threading (ATX Standard)
2x8GB DDR4 RAM
Intel Core i5-6400 Boxed, Quadcore 3.3GHz (Komt met Koeling)
MSI Radeon RX 470 Gaming X 8G
Western Digital Purple 1TB SATA HDD
Cooler Master V Series V550 Voeding
Bitfenix Comrade Behuizing (ATX Standard)
2x Aerocool Shark Fan White Edition, 140mm
Alvast bedankt voor het lezen, reacties zeer welkom!
[ Voor 0% gewijzigd door Punkara op 17-04-2017 16:25 . Reden: Verduidelijking ]