bericht van tweakers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• tunhep
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09 21:42
Hi ik kreeg onderstaande bericht van jullie, terwijl ik toch bijna elke dag jullie nieuws brieven ontvang
En bij mijn provider(Ziggo) kan ik niet veel instellen.
mvg,

Beste tunhep,

Sinds 06-04-2017 zijn er meerdere e-mails geweigerd die naar jouw e-mailadres werden verzonden. Deze e-mails zijn vaak de Tweakers-nieuwsbrief, maar kunnen ook andere automatisch verstuurde e-mails van Tweakers zijn.

We zouden het op prijs stellen als je jouw e-mailadres wilt controlleren en indien nodig aanpassen. Mocht het e-mailadres kloppen, controleer dan ook de spam-instellingen bij je provider.

Let op: mocht je inderdaad op de nieuwsbrief zijn ingeschreven en dit probleem blijven voortduren, dan wordt die inschrijving over een paar dagen verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Tweakers

Alle reacties

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-11 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hier mogen de devvers iets van vinden. :)

Schop een Modje => Stoute Bugs

[ Voor 33% gewijzigd door Dirk op 17-04-2017 19:58 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Check even of het e-mail adres waarop je de nieuwsbrief wel ontvangt dezelfde is als het adres waar je het waarschuwingsmailtje op hebt ontvangen (= het adres in je profiel).

Intentionally left blank

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:03

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Het probleem zit hem in 'bijna elke dag'. Ziggo bounced regelmatig onze nieuwsbrief met een 'status=bounced (host mx.mnd.mail.iss.as9143.net[212.54.34.8] said: 550-Message refused by spam filter' bericht.

Blijkbaar kunnen ze hun eigen spamfilter niet beheren en ons whitelisten en kunnen ze ons ook niet vertellen op welke grond ze de mail bouncen. Maar ze vertellen ons wel om bounces af te handelen en uit te schrijven voor de nieuwsbrief (en om te controleren of mensen de mail ook daadwerkelijk lezen alhoewel dat wettelijk verboden is).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Knight-Rider
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-08 19:19
Hier ookal last van, best irritant.
Nu krijg ik al vele mails niet meer binnen.
Toch maar eens navraag doen dan bij Ziggo.

• magie
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-03-2023
@Knight-Rider Heb je toevallig al antwoord van Ziggo gehad? Ik heb ook last bounces bij ziggo.nl, home.nl en casema.nl. Alle drie gebruiken *mail.iss.as9143.net adressen.

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Kees schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:06:
Het probleem zit hem in 'bijna elke dag'. Ziggo bounced regelmatig onze nieuwsbrief met een 'status=bounced (host mx.mnd.mail.iss.as9143.net[212.54.34.8] said: 550-Message refused by spam filter' bericht.

Blijkbaar kunnen ze hun eigen spamfilter niet beheren en ons whitelisten en kunnen ze ons ook niet vertellen op welke grond ze de mail bouncen. Maar ze vertellen ons wel om bounces af te handelen en uit te schrijven voor de nieuwsbrief (en om te controleren of mensen de mail ook daadwerkelijk lezen alhoewel dat wettelijk verboden is).
Een week of 2 geleden was het werkadres bij mijn vader ook opeens blacklisted. Geen roosters dus :( Gelukkig was er nog een secundair email adres te gebruiken, maar dat was inderdaad niet heel grappig. Jammer om hier meer van te horen :(

• Annoyingmouse
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-03 11:37
[deleted]

[ Voor 130% gewijzigd door Annoyingmouse op 02-05-2017 22:40 ]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@crisp klopt die tikfout btw controlleren ipv controleren in de melding van tweakers? of is dat verkeerd overgenomen door ts?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Vorkie schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 18:53:
@crisp klopt die tikfout btw controlleren ipv controleren in de melding van tweakers? of is dat verkeerd overgenomen door ts?
Geen idee, ga ik morgen even checken :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

@ThaNetRunner: het bleek inderdaad een spelvoudt te zijn. Ik heb deze lokaal inmiddels gefixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1