Goedemiddag allemaal, ik twijfel tussen het kopen van een game op steam of het kopen van een game in de winkel op een cd-drive: Als ik het goed begrijp kan ik met steam een game kopen en deze zo vaak als ik wil installeren op mijn pc. Maar hoe zit het met het online gamen via steam? Kan ik net als via playstation network vrienden toevoegen aan mijn account en dan gtav online met ze spelen? Als dat op die manier kan; is het dan ook mogelijk om gtav in de winkel te kopen (paar tientjes goedkoper op dit moment) en dan te gamen met gtav spelers via steam? Wat raden jullie aan? Aangezien je steam games niet door kunt verkopen, toch?
Vraag
Beste antwoord (via Verwijderd op 17-04-2017 14:44)
GTAV loopt via Social Club. Het maakt niet uit of je hem op Steam koopt of in de winkel. Je kunt via Steam wel makkelijker zien of iemand GTA aan het spelen is. Maar je vrienden moet je ook via Social Club toevoegen om met ze te kunnen spelen.
Alle reacties
GTAV loopt via Social Club. Het maakt niet uit of je hem op Steam koopt of in de winkel. Je kunt via Steam wel makkelijker zien of iemand GTA aan het spelen is. Maar je vrienden moet je ook via Social Club toevoegen om met ze te kunnen spelen.
Steam is juist geschikt voor online gamen, omdat alles online gaat.
Steamgames doorverkopen zit er niet in, maar dat is met losse games tegenwoordig ook niet meer het geval, want ze hebben vrijwel allemaal een serienummer dat gekoppeld is aan 1 account. Dus simpelweg doorverkopen kan niet meer.
Gezien het feit dat Steam heel veel goedkoper is dan spul in de winkel haal ik tegenwoordig nooit meer wat op CD (sowieso is dat irritant, bij gebrek aan een optische drive).
Steamgames doorverkopen zit er niet in, maar dat is met losse games tegenwoordig ook niet meer het geval, want ze hebben vrijwel allemaal een serienummer dat gekoppeld is aan 1 account. Dus simpelweg doorverkopen kan niet meer.
Gezien het feit dat Steam heel veel goedkoper is dan spul in de winkel haal ik tegenwoordig nooit meer wat op CD (sowieso is dat irritant, bij gebrek aan een optische drive).
@TERW_DAN steam: Grand Theft Auto V kopen: €59,99 / bol.com: Grand Theft Auto V kopen €39,99
'Gezien het feit dat Steam heel veel goedkoper is dan spul in de winkel' verandert de prijs op steam vaak of kijk ik nou verkeerd?
'Gezien het feit dat Steam heel veel goedkoper is dan spul in de winkel' verandert de prijs op steam vaak of kijk ik nou verkeerd?
Ja, de prijzen op Steam verschillen nogal eens. Ze hebben erg vaak sales waar je goedkoop je spellen kan krijgen. Check https://www.steamprices.com/eu/app/271590/grand-theft-auto-v maar eens.
Ook hier een mooi overzicht van prijzen voor games: https://isthereanydeal.co...nfo?plain=grandtheftautov
Ook hier een mooi overzicht van prijzen voor games: https://isthereanydeal.co...nfo?plain=grandtheftautov
[ Voor 23% gewijzigd door TommyboyNL op 17-04-2017 14:51 ]
Prijzen veranderen nogal eens, en er zijn genoeg andere sites waar je keys kan kopen voor weinig (niet allemaal even legitiem waarschijnljk).Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 14:48:
@TERW_DAN steam: Grand Theft Auto V kopen: €59,99 / bol.com: Grand Theft Auto V kopen €39,99
Pagina: 1