Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yami Nimayada
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-03 20:51
Hoe zorg ik ervoor dat mijn Nexus 5 weer aangaat?

Vanmiddag zat ik al mijn foto's vanaf mijn telefoon naar mijn computer te kopieëren en had toen per ongeluk de kabel los getrokken. Nu gaat mijn telefoon niet meer aan.

Eerder had ik mijn Nexus 5 al de uit/aan knop laten repareren omdat het in de bekende bootloop zat.
Mijn Nexus 5 draait Lolipop (ben de versie vergeten, maar zeker niet de laatste).

De notificatie lichtje van mijn Nexus blijft wel de hele tijd knipperen, maar de scherm gaat niet aan.
Zelfs de backlight niet, dus ik weet niet of het nou aan mijn scherm ligt of mijn aan/uit knop.
Ik heb geprobeerd om het opnieuw te laten booten, maar de knop lijkt niet op mijn input te reageren.
Ook interessant, als ik mijn telefoon oplaad gaat mijn beeldscherm niet automatisch aan, wat het overigens wel atijd vanuit zichzelf deed.

Weten jullie hier wat raad mee?

Alvast bedankt! _/-\o_

(Heb ik in de goede forum geplaatst? Ik heb niks gelezen of technische problemen in de regels.)

Bedankt Tommie, ik heb het opgelost. Zal voortaan ook fastboot proberen voordat ik iets ga vragen :D

[ Voor 4% gewijzigd door Yami Nimayada op 17-04-2017 13:47 ]

Beste antwoord (via Yami Nimayada op 17-04-2017 13:47)

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 20:59

TommieW

Numa numa.

@UberOv3rDrive Kijk even bij apparaatbeheer welk apparaat erbij komt. Als je in fastboot opstart, voel je het toestel ook niet een trilletje geven? Wat gebeurt er als je de aan-/uitknop een halve minuut indrukt?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Als je de telefoon aan je computer hangt, herkent je computer dan nog iets? Komt er iets nieuws bij apparaatbeheer te staan? Probeer de telefoon anders eens op te starten in de bootloader.

Weet je hoe vol je accu was voordat het probleem zich voordeed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yami Nimayada
@TommieW Mijn computer geeft wel een notificatie aan dat er iets is aangesloten en komt het tevoorschijn bij apparatenbeheer, alleen niet bij 'This PC'. Windows geeft me geen andere opties dan alleen maar 'eject' met mijn Nexus 5. Het opstarten in fastboot (Ik weet niet wat je bedoelt met bootloader) werkt niet, er gebeurt niks.

Verder was mijn accu vrijwel boven de 75% toen het gebeurde.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

@UberOv3rDrive Kijk even bij apparaatbeheer welk apparaat erbij komt. Als je in fastboot opstart, voel je het toestel ook niet een trilletje geven? Wat gebeurt er als je de aan-/uitknop een halve minuut indrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yami Nimayada
@TommieW Mijn excuses, ik was wat te ongeduldig en paniekerig. het is me gelukt om in fastboot te komen enhet gaf me inderdaad een trilletje. Bij apparaatbeheer wordt het herkend als 'Nexus 5' met de telefoon icoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:47
De computer zal hem niet bij "deze computer" zetten omdat je dit op de telefoon zelf om moet zetten.
Met fastboot wordt bedoeld dat je volume naar beneden of omhoog ingedrukt moet houden en dan Power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yami Nimayada
@Arunia Ja, dat ben ik nu achtergekomen. Mijn excuses voor het zo langzaam zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb de titel nog even wat minder schreeuwerig gemaakt.
Pagina: 1