Mac - Windows 13/14 inch

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Recent is mijn MacBook pro 15 inch thuis gestolen, heel jammere zaak. Ik moet dus een nieuwe laptop aankopen, maar door mijn beperkte kennis had ik graag wat advies gehad.

Ik zou graag een laptop van 13-14 inch willen waarop ik de Adobe programma's goed kan gebruiken (photoshop-indesign-illustrator) en waar de batterij van lange duur is. Mijn vorige laptop kon gemakkelijk 4 a 5 uur zonder in het stopcontact te hoeven, ik zou het erg lastig vinden als ik men laptop na een uurtje al moet insteken.

Ik vraag me nu af of MacBook echt overprijsd is, er zullen waarschijnlijk Windows laptops zijn die exact hetzelfde kunnen zonder die hoge aankoopprijs. Maar ik zou niet weten waar te beginnen zoeken door het grote aanbod. Of is het echt zo dat MacBook de beste keuze zou zijn?

Hopelijk kan iemand me een beetje verder helpen! _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico_GTR
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-08 10:15
Ik weet dat ik persoonlijk heel erg kijk naar de Dell XPS13.....maar ik volg ff, bijna dezelfde vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 14:46
Xps 15 is ook qua behuizing van een 14-inch formaat, maar wel met een lekker groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar is de accuduur niet zo goed bij deze en touchscreen hoeft persoonlijk voor mij ook niet. Ik weet dus niet of dit de beste keuze is, prijs komt ook wel dicht bij mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
De MacBook air variant een optie? Iets goedkoper en 13"
Batterijduur is waanzinnig.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 09:44
en denk ik ook handiger als je thuis van je macbook een timemachine backup hebt staan.
restoren en je kunt weer verder waar je was gebleven....

voor niet al te zware taken zou ik eerder gaan kijken naar een macbook air ipv pro.
lichter en bij beetje normaal gebruik haal je gemakkelijk 8-9 uur. Ideaal voor een dagje college met het maken van aantekeningen etc...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:41

Umbrah

The Incredible MapMan

Voor grafici/creatievelingen is de Surface Pro series heel aantrekkelijk, ja, touchscreen, maar eigenlijk vooral omdat het óók een cintiq is: er zit een wacom in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een wat bekender merk, maar wellicht de Terra Mobile 360 iets voor jou? Heb deze laptop sinds 2 maanden, en specs zijn niet verkeerd :)

https://www.computer.nl/nl_NL/p/TERRA-MOBILE-360-15/312

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties!
Pagina: 1