Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Goeie RGB led verlichting. ik ben momenteel bezig met een mod https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1768161 hiervoor ben ik op zoek naar led verlichting wat modulair is. met modulair bedoel ik dat de led aangestuurd word vanuit een unit waaraan ik vrij veel led strips kan verbinden. het liefst ook dat ik de strips aan elkaar kan maken. eventueel solderen of andere verbindingen is geen probleem. ik heb al aardig gezocht maar ik vind het moeilijk om te beslissen of iets kwalitatief goed is en of het aan mijn eisen voldoet. wellicht hebben andere mensen hier ervaringen met degelijke verlichting
Wat is je budget?
zolang het geen honderden euro's is vind ik het prima.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet uit, levertijd een beetje snel zou fijn zijn
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik ben zelf een desktop desk aan het maken waarin ik graag een hoop led wil weg werken
ik hoor graag jullie ervaringen met led
Ik zoek een?
Goeie RGB led verlichting. ik ben momenteel bezig met een mod https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1768161 hiervoor ben ik op zoek naar led verlichting wat modulair is. met modulair bedoel ik dat de led aangestuurd word vanuit een unit waaraan ik vrij veel led strips kan verbinden. het liefst ook dat ik de strips aan elkaar kan maken. eventueel solderen of andere verbindingen is geen probleem. ik heb al aardig gezocht maar ik vind het moeilijk om te beslissen of iets kwalitatief goed is en of het aan mijn eisen voldoet. wellicht hebben andere mensen hier ervaringen met degelijke verlichting
Wat is je budget?
zolang het geen honderden euro's is vind ik het prima.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet uit, levertijd een beetje snel zou fijn zijn
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik ben zelf een desktop desk aan het maken waarin ik graag een hoop led wil weg werken
ik hoor graag jullie ervaringen met led