Toon posts:

Degelijke led verlichting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Goeie RGB led verlichting. ik ben momenteel bezig met een mod https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1768161 hiervoor ben ik op zoek naar led verlichting wat modulair is. met modulair bedoel ik dat de led aangestuurd word vanuit een unit waaraan ik vrij veel led strips kan verbinden. het liefst ook dat ik de strips aan elkaar kan maken. eventueel solderen of andere verbindingen is geen probleem. ik heb al aardig gezocht maar ik vind het moeilijk om te beslissen of iets kwalitatief goed is en of het aan mijn eisen voldoet. wellicht hebben andere mensen hier ervaringen met degelijke verlichting

Wat is je budget?
zolang het geen honderden euro's is vind ik het prima.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet uit, levertijd een beetje snel zou fijn zijn

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik ben zelf een desktop desk aan het maken waarin ik graag een hoop led wil weg werken

ik hoor graag jullie ervaringen met led

Verwijderd

Topicstarter
kan gesloten worden heb een oplossing

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:51
@Verwijderd Waarom sluiten ? Je zou ook kunnen melden wat je hebt gevonden en waarom dit voor jou de beste oplossing is.

Verwijderd

Topicstarter
oke, dat ga ik dan zeker doen.

me oog is op deze set gevallen
deze led set
waarom? deze set ziet er goed en mooi uit en is "modulair" inkortbaar.

Ik heb wel even informatie aangevraagd over deze set.
bij deze set zit een controller/module die de ledstrip aanstuurt.
ik zou graag 4x een lengte van net geen 3 meter willen aansluiten.

de afstandsbediening is handig zodat mijn bureau niet elke keer open hoeft om de verlichting aan te zetten of van kleur te veranderen.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:51
Heb niet iets kunnen vinden aan deze set wat deze uniek maakt.. wat je opnoemt kan zelfs met een action setje. Weet niet of je ook wit/warm licht wilt hebben, dat zit hier niet op.