JVC KD-R741BT wijzigen van de zender bij starten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 910539

Topicstarter
Mijn vraag
Radio ingebouwd bij vw dealer aansluiting op contactslot. Start met een popzender. Ik wil dit veranderen maar vind dat niet in de handleiding. Normaal start de radio met de zender die bij afsluiten aan staat, maar ook die functie werkt niet. Hoe kan ik dit wijzigen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:57

Bestla

M/M -> V/F

En over welk merk en type hebben we het hier ? Zonder die info kunnen we alleen maar in onze glazen bol kijken.

Ik ben het met je eens dat het laatst gekozen station gewoon bij het opstarten weer te beluisteren moet zijn. Ik ben niet anders gewend zelfs. Mijn beide verschillende DAB+ radio's doen dat ook vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 910539

Topicstarter
Sorry, het gaat om de jvc kd r 741 bt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Ik heb de handleiding gedownload. Ik zal morgenavond even kijken of ik wat kan vinden. Ik heb het druk met een opleiding dus heb een beetje geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Ik heb even gekeken en op page 7 staat hoe je een radiostation opslaat door het station te beluisteren en 1 van de knoppen 1 t/m 6 ingedrukt te houden, of de volumeknop indrukken en navigeer naar een voorkeuzenummer.

Had je wel een station in het voorkeuzegeheugen gezet? Misschien zit daar het probleem wat jij schetst.