hallo iedereen, ik heb een iPhone 6 en deze doet al een tijdje raar het begon met dat de batterij maar een paar uur meeging en uiteindelijk kon hij de laatste 2 dagen geen 15 min zonder stroom. Nu ben ik gisteren naar een pretpark geweest en terwijl ik daar was viel mijn iPhone uit en ik heb hem dan aan de lader gedaan via powerbank maar na 3 uur ging hij nog altijd niet aan. Als ik hem aan wil zitten blijft hij aangeven dat hij leeg is. Nu zat mijn iPhone in mijn kleine handtas die gevallen is op de grond,maar ik denk zelf dat het daardoor niet komt dat het gewoon toeval is. Ook thuis heb ik mijn iPhone nog in de stroom gedaan paar uur maar gebeurd niets. Nu zijn mijn 2 vragen: zou dat vallen wel iets veroorzaakt hebben?? Of is mijn batterij gewoon volledig kapot??
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb ik heb de home knop en aan en uit-knop 15 sec ingedrukt gehouden maar dit geeft geen reactie. Wat moet ik doen nu?? Nieuwe batterij??
...
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb ik heb de home knop en aan en uit-knop 15 sec ingedrukt gehouden maar dit geeft geen reactie. Wat moet ik doen nu?? Nieuwe batterij??
...
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 910527 op 17-04-2017 10:02 ]