Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• H143
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:26
Goedenavond,

In ons nieuwe huis hebben we 2 lampen hangen met elk op een andere plek in huis een schakelaar hangen,
Nu wil ik graag op beide plekken dmv een dubbele schakelaar mijn lampen kunnen bedienen, helaas zitten de lampen op 2 verschillende groepen waardoor ik geen hotelschakeling kan aanleggen, is hier ook een draadloze oplossing voordmv zwave oid?

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 19:46

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Simpelste oplossing is naar de bouwmarkt en wat KaKu spulletjes halen. Zeker als je met twee verschillende groepen zit, wordt het erg lastig anders.

Mooiste is als je op de plek van de ontvanger twee fasen Hebt. Die ontvanger die met één fase kan werken, kan niet alle typen lamp aansturen.

[ Voor 33% gewijzigd door Pastinakel op 16-04-2017 22:50 ]

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-11 13:37
Inderdaad, dat wordt Kaku.

• MXL
  • Laatst online: 25-10 21:41

MXL

Hue lamp en Twee dimmerswitches

[ Voor 82% gewijzigd door MXL op 16-04-2017 23:16 ]

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

• H143
Pastinakel schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:48:
Simpelste oplossing is naar de bouwmarkt en wat KaKu spulletjes halen. Zeker als je met twee verschillende groepen zit, wordt het erg lastig anders.

Mooiste is als je op de plek van de ontvanger twee fasen Hebt. Die ontvanger die met één fase kan werken, kan niet alle typen lamp aansturen.
Wat voor kaku materiaal bedoel je precies, ik heb al 2 mini inbouwdimmers.

• Pastinakel
  • Laatst online: 21-11 19:46

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

alexswart schreef op maandag 17 april 2017 @ 00:14:
[...]

Wat voor kaku materiaal bedoel je precies, ik heb al 2 mini inbouwdimmers.
Dan heb je dus alleen nog maar zenders nodig. Zo veel als je schakelpunten wilt hebben.

Deze:
https://www.klikaanklikui...dloze-wandschakelaar.html
of deze:
https://www.klikaanklikui...dloze-wandschakelaar.html

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• H143
Dat zou inderdaad wel een mogelijkheid kunnen zijn maar wil graag mijn bestaande schakelaars behouden. Bestaat er niet iets van zwave die zowel kan verzenden als ontvangen met 1 module?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:06
Je bestaande schakelaars behouden is vrijwel onmogelijk in de situatie die jij schetst... het zou technisch kunnen, maar ik denk dat er te weinig markt voor is dat iemand daar zoiets voor heeft gemaakt. Met name de tweede schakelaar voor de andere groep maakt het zo lastig om in 1 bestaande schakelaar te bouwen.

[ Voor 55% gewijzigd door GENETX op 17-04-2017 16:14 ]

• H143
Ok dat is jammer dn maar een mini inbouwzender van kaku erbij in stoppen

• H143
Vanmiddag heb ik een awmt-003 achter 1 van de schakelaars geplaatst helaas heeft dit nog niet het gewenste effect en werkt nog niet als een echte hotelschakeling, ik heb thuis al domoticz draaien en denk toch maar de stap naar zwave te maken
Pagina: 1