Vraag

• mwijffelaars
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
Hallo medetweakers,

Ik heb sindskort een EPSON EH-TW6700 projector als vervanging voor mijn oude Sanyo PLV Z4.
De lichtopbrengst is enorm goed. Maar aan de randen van het scherm zijn de pixels wazig.

Om de pixels scherp te krijgen, heb ik verschillende posities lens shift gebruikt, verschillende zooms en ook het draaien van de projector. Maar telkens blijven de pixels op verschillende plekken niet echt scherp.

Is dit het beste wat je met een 3LCD beamer kunt bereiken? Of is deze projector niet goed geleverd?

Alvast bedankt!

PS. Hier enkele plaatjes, gemaakt met http://www.aaarpinball.com/Miscellaneous/p1080.htm
Groene pixels scherpst
Groene pixels in de hoeken
Witte pixels in de hoeken

Beste antwoord (via mwijffelaars op 21-04-2017 07:52)

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

mwijffelaars schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:11:
Hallo medetweakers,

Ik heb sindskort een EPSON EH-TW6700 projector als vervanging voor mijn oude Sanyo PLV Z4.
De lichtopbrengst is enorm goed. Maar aan de randen van het scherm zijn de pixels wazig.

Om de pixels scherp te krijgen, heb ik verschillende posities lens shift gebruikt, verschillende zooms en ook het draaien van de projector. Maar telkens blijven de pixels op verschillende plekken niet echt scherp.

Is dit het beste wat je met een 3LCD beamer kunt bereiken? Of is deze projector niet goed geleverd?

Alvast bedankt!

PS. Hier enkele plaatjes, gemaakt met http://www.aaarpinball.com/Miscellaneous/p1080.htm
Groene pixels scherpst
check even het www.htforum.nl

zitten mensen met veel projectiekennis en ook veel forumsponsors met winkels die veel problemen al kunnen herkennen.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

mwijffelaars schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:11:
Hallo medetweakers,

Alvast bedankt!

Groene pixels scherpst
check even het www.htforum.nl

zitten mensen met veel projectiekennis en ook veel forumsponsors met winkels die veel problemen al kunnen herkennen.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• mwijffelaars
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
Tnx!
Heb ondertussen met coolblue gebeld. En toen ik het beschreef, mocht ik de beamer meteen terugsturen. Ze sturen me een nieuw exemplaar op.

Goede service van coolblue!