Ik ben niet geweldig handig met computers maar ik heb het voor elkaar gegregen om mijn eigen pc in elkaar te bouwen zo'n 3 jaar geleden en vorig jaar nog een nieuwe videokaart in te zetten. Ik ben hier op het forum toen erg goed mee geholpen dus ik probeer het nog maar een keer.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een SSD kaart die ik kan gebruiken voor mijn games. In het Speciaal een spel genaamd 'Rust' op steam. Dit is een spel dat niet goed is geoptimaliseerd en er word door verschillende mensen mij aangeraden om een SSD kaart aan te schaffen en het spel daarop te installeren.
Wat is je budget?
Graag zo goedkoop mogelijk maar als ik een prijs moet aangeven, rond de 100 euro.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Geforce GTX 770
Intel core I7-3770 CPU @ 3.40GHz
8GB Ram
Seagate BarraCuda ST31000524AS 1TB
Sorry als ik nog wat vergeten ben, Als je nog meer informatie nodig hebt zal ik dat zo snel mogelijk aanvullen.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een SSD kaart die ik kan gebruiken voor mijn games. In het Speciaal een spel genaamd 'Rust' op steam. Dit is een spel dat niet goed is geoptimaliseerd en er word door verschillende mensen mij aangeraden om een SSD kaart aan te schaffen en het spel daarop te installeren.
Wat is je budget?
Graag zo goedkoop mogelijk maar als ik een prijs moet aangeven, rond de 100 euro.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Geforce GTX 770
Intel core I7-3770 CPU @ 3.40GHz
8GB Ram
Seagate BarraCuda ST31000524AS 1TB
Sorry als ik nog wat vergeten ben, Als je nog meer informatie nodig hebt zal ik dat zo snel mogelijk aanvullen.