Ik heb een erfenis van 20k ontvangen en wil hier oa een dikke pc van kopen.
Hudige:
I7 3770 (non k)
32 gb ram
512 SSD
256 SSG
2 x 2 tb hdd
AMD radeon 290
Hd 4000 dus (processor ingebakken)
Ik draai momenteel een hackintosh setup en windows.
Nu voornamelijk 99% van de tijd windows met een 6 monitor (3x24 inch, 3x 19 inch) setup + monitor 7 19 inch monitor voor mijn Windows 10 IoT output
Nu komt het, de erfenis komt in gedeelten vrij dus ik moet modulair mijn systeem upgraden.
Wat ik wil:
- Gamen (doe ik nu in Eyefinity 3x24 inch) of natuurlijk gewoon op 1 scherm.
- Ik ben .NET Developer dus programmeer. Hoemeer schermen hoe beter.
- Veel geheugen voor virtualisatie
- HTC Vive of Rift perfect kunnen gebruiken. Mijn R290 trekt dat volgens mij niet en ik had het geld niet voor de vive. nu dus wel
- Moederbord moet SLI ondersteunen en liefst 4x
Nice to have:
- Nieuwe monitors. Ik heb nu oude schermen. Zit te denken aan 1 30 inch met andere schermen ernaast, en bijvoorbeeld eyefinity met 6 schermen en dan Homeworld Remastered spelen
:D:D
Ik heb een mooie systeemkast R4 die ik wil hergebruiken. Ook heb ik een prachtig corsair K95 platinum toetsenbord die ik houd.
Ik wil de mogelijk behouden een hackintosh setup te bouwen, maar mss ga ik voor native mac pro.
Wbt videokaarten zit ik aan Nvidia te denken aangezien crossfire sucks.
Mijn pc is nu kapot
dus ik wil de basi snel kopen en dan kan ik bv gewoon mijn r290 tijdelijk gebruiken.
wat denken jullie?
UPDATE:
misverstand. ik krijg 20k ik hoef dat niet allemaal uit te geven natuurlij maar meer gewoon een superdikke pc kopen met veel monitoren
Hudige:
I7 3770 (non k)
32 gb ram
512 SSD
256 SSG
2 x 2 tb hdd
AMD radeon 290
Hd 4000 dus (processor ingebakken)
Ik draai momenteel een hackintosh setup en windows.
Nu voornamelijk 99% van de tijd windows met een 6 monitor (3x24 inch, 3x 19 inch) setup + monitor 7 19 inch monitor voor mijn Windows 10 IoT output
Nu komt het, de erfenis komt in gedeelten vrij dus ik moet modulair mijn systeem upgraden.
Wat ik wil:
- Gamen (doe ik nu in Eyefinity 3x24 inch) of natuurlijk gewoon op 1 scherm.
- Ik ben .NET Developer dus programmeer. Hoemeer schermen hoe beter.
- Veel geheugen voor virtualisatie
- HTC Vive of Rift perfect kunnen gebruiken. Mijn R290 trekt dat volgens mij niet en ik had het geld niet voor de vive. nu dus wel
- Moederbord moet SLI ondersteunen en liefst 4x
Nice to have:
- Nieuwe monitors. Ik heb nu oude schermen. Zit te denken aan 1 30 inch met andere schermen ernaast, en bijvoorbeeld eyefinity met 6 schermen en dan Homeworld Remastered spelen
Ik heb een mooie systeemkast R4 die ik wil hergebruiken. Ook heb ik een prachtig corsair K95 platinum toetsenbord die ik houd.
Ik wil de mogelijk behouden een hackintosh setup te bouwen, maar mss ga ik voor native mac pro.
Wbt videokaarten zit ik aan Nvidia te denken aangezien crossfire sucks.
Mijn pc is nu kapot
wat denken jullie?
UPDATE:
misverstand. ik krijg 20k ik hoef dat niet allemaal uit te geven natuurlij maar meer gewoon een superdikke pc kopen met veel monitoren
[ Voor 4% gewijzigd door Tennisbal op 16-04-2017 19:59 ]