Ik ben bezig een inverter in te bouwen in mijn Audi RS4. Die inverter wil ik later gaan gebruiken als ik op vakantie ga ofzo en langs de kant van de weg 220V nodig denk te hebben. Second wil ik mijn oude PS3 aan gaan sluiten maar de inverter is een 'modified sine wave' en geen 'pure sine wave'.
Kan dat problemen geven met de ingebouwde PSU van de PS3 zelf? Ik heb ook een oude beamer hier liggen, die maakt zo'n heerlijk geluid als je 'm op de inverter aansluit. Hij werkt verder goed, er komt alleen een kwak meer geluid uit daar waar de PSU van de beamer in zit. Een soort buzzing en over aanwezig zoemend geluid dus. Her en der lees ik dat dit meer stress brengt op de componenten.

Dat ding trekt max 60A. Behorende kabels moet ik nog gaan trekken.
Kan dat problemen geven met de ingebouwde PSU van de PS3 zelf? Ik heb ook een oude beamer hier liggen, die maakt zo'n heerlijk geluid als je 'm op de inverter aansluit. Hij werkt verder goed, er komt alleen een kwak meer geluid uit daar waar de PSU van de beamer in zit. Een soort buzzing en over aanwezig zoemend geluid dus. Her en der lees ik dat dit meer stress brengt op de componenten.

Dat ding trekt max 60A. Behorende kabels moet ik nog gaan trekken.