Alle posters op de hoogte stellen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hoi,

Ik had een wat langer lopend topic : DennusB in "Receiver RMA, winkel sloopt receiver... wat nu?"
Waarin veel mensen hebben gereageerd en veel mensen erg benieuwd waren naar de uitkomt. Zou het niet ideaal zijn als je als TS dan met een @ all of zo iedereen op de hoogte kan brengen van een update? Of dat mensen zich bij dat topic kunnen aanmelden voor updates of zo?
Nu zou ik of iedereen een mention moeten geven, of mensen moeten het toevallig zien....

:9

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

crisp

Devver

Pixelated

@all lijkt me wat spamgevoelig. Abonneren op topics kan nog niet, maar staat wel op onze eigen lange-termijn projectlijst.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:58

Reptile209

- gers -

Mensen die dit willen volgen, kunnen je topic toch gewoon bookmarken? Of, als ze zelf gereageerd hebben, het topic volgen via hun post history? En als ze die moeite niet willen nemen, screw them :+.
Stel je voor dat je voor een willekeurig HK topic waarin je een keer gereageerd hebt, steeds pushbrerichten krijgt... :)

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Reptile209 schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:38:
Mensen die dit willen volgen, kunnen je topic toch gewoon bookmarken? Of, als ze zelf gereageerd hebben, het topic volgen via hun post history? En als ze die moeite niet willen nemen, screw them :+.
Stel je voor dat je voor een willekeurig HK topic waarin je een keer gereageerd hebt, steeds pushbrerichten krijgt... :)
Als je je daarvoor aan zou kunnen melden zou ik dat prima vinden. Tenminste, als je als TS dan iets van een checkbox hebt met "Dit is een echte update, stuur een push message" zodat je niet bij elke post een push krijgt.
En ja, bookmarken kan, maar als ik dan die update post en ze 2 dagen later pas weer op GoT zijn is de kans dat ze het niet zien heel groot.
Maar fijn dat het op de lijst staat :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer