Feenstra voorheen Nuoun alarm systeem zelf managen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomplanet
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15-12-2020
Mijn vraag
Ik heb een huis gekocht met een draadloos alarm systeem met melding aan centrale.
Het abonnement via Feenstra wil ik opzeggen en het zelf uitbreiden aanpassen. De apparatuur is van mij.
Er staat geen merknaam op de diverse apparataten.
Hoe dit aan te pakken
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezocht op the web maar nog niks gevonden
Bij voorbaat dank
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:43
Tsja, hoe denk jij dat wij je op deze manier kunnen helpen? Zo snel te zien zijn er meerdere versies door de jaren? Ik zou eens beginnen met het posten van mogelijk relevante dingen,zoals een product versie/typenummer oid. Daarnaastis een afbeelding van het systeem ook geen overbodige luxe...

Last but not least: wat verwacht je er zelf mee te kunnen uiteindelijk? Grote kans dat het om een gesloten systeem gaat waar je werkelijk niks aan gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stygeon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 21:40
Voor zo ver ik weet: je hebt een code die je in een van de panelen van je systeem kunt invoeren, en dan kun je aanpassingen doen. Deze code weet alleen de monteur, en dat is zodat zij de garantie hebben dat het systeem precies zo is zoals zij het gemaakt hebben (want niemand anders kan het aanpassen). Als je toch zelf dingen wil aanpassen, dan moet je van Feenstra die code krijgen. Die willen ze wel geven, maar zodra ze jou die code geven, accepteren zij geen verantwoordelijkheid meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomplanet
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15-12-2020
Het geplaatste systeem is Agility 3,zoaals hie rhttps://www.veilighuis.eu/alarmsysteem/risco-agility-3/ Ik zou zelf gebeld willen worden ipv de meldkamer.plus eea aanpassen, uitbreiden. Dus ja ik zal een code nodig hebben.
Heb bij veilighuis ook een vraagje geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-07 15:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-07 15:31
Lees net dat de code van nuon/ feenstra 1254 is
Pagina: 1