agenda koppelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
...wie kan mij helpen?

Ikzelf heb een iphone 5s, mijn vrouw een huaweii g8.

Daar ik voor mijn busines veel werk met outlook en icloud heb ik mijn outlook agenda zodanig ingesteld dat hij ook op mijn icloud staat.

Nu wil ik de vrouw haar gsm koppelen aan mijn agenda's. Dit is nogal omslachtig gedaan.
isync calendar cloud gedonwload en dan mijn account ingesteld in haar gsm. Nu het synchroniseren werkt niet perfect.

Iemand een oplossing zodat de vrouw haar agenda of mijn agenda gekoppeld kan worden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Je kan iCloud Family Sharing hiervoor gebruiken volgens mij.

Oops, is nog vroeg dat werkt niet op Android.

Heb je hier al naar gekeken: https://support.apple.com/kb/ph2690?locale=nl_NL

[ Voor 55% gewijzigd door xh3adshotx op 16-04-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:31
Een gedeelde google calendar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit leek een leuke oplossing xh3adshotx, maar dan moet zij ook een icloud account hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro J
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Het makkelijkst zou zijn als je vrouw ook een outlookagenda zou gebruiken. dan kun je haar voor alle relevante zaken een agendaverzoek sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 09:57:
...wie kan mij helpen?

Ikzelf heb een iphone 5s, mijn vrouw een huaweii g8.

Daar ik voor mijn busines veel werk met outlook en icloud heb ik mijn outlook agenda zodanig ingesteld dat hij ook op mijn icloud staat.

Nu wil ik de vrouw haar gsm koppelen aan mijn agenda's. Dit is nogal omslachtig gedaan.
isync calendar cloud gedonwload en dan mijn account ingesteld in haar gsm. Nu het synchroniseren werkt niet perfect.

Iemand een oplossing zodat de vrouw haar agenda of mijn agenda gekoppeld kan worden?
Omdat ik er nu een Pixel XL bij heb (met android dus) en mijn vriendin en ik een gezamenlijke iCloud agenda hebben had ik hetzelfde. Uiteindelijk op SmoothSync uitgekomen en dat werkt perfect. De iCloud agenda is nu netjes zichtbaar binnen mijn Google Agenda en ik vergeet geen afspraken meer.

Dat installeren op haar telefoon lijkt mij voor jou situatie ook de beste oplossing.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1