Paypal geschil valt onterecht in mijn nadeel uit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayuka
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Dus ik heb een aantal week geleden een lp verkocht via discogs naar Engeland.
De koper heeft netjes betaald via Paypal en toen het geld binnen was heb ik de plaat verzonden via Postnl.
Standaard verzending met track & trace maar niet verzekerd.

Een week later, een email van de koper.. Er zat niks in het pakket of ik dat wou uitleggen.
Hoezo niks in het pakket?? zit er helemaal niks in of is de lp alleen weg?
kreeg ik een beetje een vaag antwoord terug zo van, '' ik geloof wel dat je hem verzonden hebt maar ik kan nu geen 60 euro missen''
Ik heb hem daarna om foto's gevraagd en ik kreeg er 2.. Hierna heb ik Postnl gebeld om aan te geven wat de situatie is. Die konden niet veel doen aangezien het niet verzekerd verstuurd was, wel hebben ze me verteld dat het pakket met hetzelde gewicht is aangekomen in Engeland.
Dit heb ik weer doorgegeven aan de koper en hem gezegd dat ik verder dus niet veel kan doen en dat hij de pakketdienst daar nog even kon bellen.
Toen ik nog een keer goed keek naar de foto's die hij me gestuurd heeft zag ik op 1 van de foto's een gedeelte van de plastic hoes die om de Lp heen zat.. Ik heb hem hiermee geconfronteerd via de mail maar ik heb geen reactie terug gekregen.

Tijdje niks gehoord, tot ik een email van Paypal kreeg dat hij er een Case van heeft gemaakt.. Begrijpelijk dit zou ik natuurlijk ook doen mocht er niks in mijn pakket zitten.
Nu staat er het volgende bericht bij die case van de koper, ''Sorry maar ik heb Yodel gebeld en die hebben geen geschiedenis van het pakket''
Geen geschiedenis van het pakket?? hij is toch bij je bezorgd er zat alleen niks in zei je tegen mij..
verder geen reactie gekregen van hem dus ik heb Paypal zelf gebeld en het verhaal uitgelegd.
Volgens de vrouw die ik vervolgens heb gesproken van Paypal zou het dus in mijn voordeel zijn.
Ik moest reageren op de Case en dit heb ik gedaan.

Vanochtend krijg ik een mail van Paypal dat de case in voordeel van koper is gegaan :? 8)7
Ik ben nu dus behoorlijk pissig en zie dat ik ook nergens in beroep kan gaan hier tegen??

Om het nog even kort samen te vatten,

- Track & trace geeft aan dat het pakket bij hem is afgeleverd.
- Hij liegt en zegt dat er geen geschiedenis van het pakket is.
- Op 1 van de foto's ligt een plastic hoes die ik om de lp heen had, terwijl hij zei dat er helemaal niks in zat.

Ik kreeg gisteren trouwens weer een order via discogs voor een Lp, ook weer een koper uit Engeland.
Maar mijn vertrouwen in dit Paypal systeem is eigenlijk wel weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:43
En heb je nog eens Paypal gebeld waarom ze het voordeel van de koper hebben gekozen? en heb je alles daadwerkelijk de info/bewijzen naar Paypal gestuurd? Of alleen gereageerd(inde trant van). gewicht was het zelfde. Hij liegt doei.

En het kan dat de Engelse pakket dienst geen track en tracé heeft gebruikt. Regelmatig spul uit bv China bestelt en tot hij in handen van Post nl is alles kunnen volgens daarna loopt het spoor dood. Dus de kans bestaat dat ze geen geschiedenis hebben van het pakket.

[ Voor 36% gewijzigd door loki504 op 16-04-2017 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Tikje richting SF en titelfix

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayuka
Ik heb vanochtend pas deze email gekregen en kan Paypal waarschijnlijk pas dinsdag weer bereiken of hopelijk morgen als ze niet vrij zijn.
Ik heb het duidelijk aangegeven heb alleen geen link naar de track en trace in dat bericht gezet maar dit heb ik wel telefonisch doorgegeven en besproken toen met Paypal.
Maar hoe kunnen ze geen geschiedenis van het pakket hebben als hij me foto's heeft gestuurd van het pakketje. het is gewoon aangekomen alleen claimt hij dat er niks in zat.

Bedankt @naitsoezn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-07 21:47
Rayuka schreef op zondag 16 april 2017 @ 09:31:
Ik heb vanochtend pas deze email gekregen en kan Paypal waarschijnlijk pas dinsdag weer bereiken of hopelijk morgen als ze niet vrij zijn.
Ik heb het duidelijk aangegeven heb alleen geen link naar de track en trace in dat bericht gezet maar dit heb ik wel telefonisch doorgegeven en besproken toen met Paypal.
Maar hoe kunnen ze geen geschiedenis van het pakket hebben als hij me foto's heeft gestuurd van het pakketje. het is gewoon aangekomen alleen claimt hij dat er niks in zat.

Bedankt @naitsoezn
PayPal zal niets meer voor je doen als de claim al gesloten is. Dat geld ben je helaas kwijt. Houd er ook rekening mee dat Yodel zelf een trackingnummer op het pakket plakt zodra deze in de UK aankomt. Kans is groot dat ze met het PostNL-trackingnummer het pakket niet kunnen vinden. Je zou zelf eens contact op kunnen nemen met Yodel om dit te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Als de Engelse postdienst er geen track en tracé aan hangt is er niet echt een geschiedenis. Alleen vanuit jou kant tot aan de Engelse post dienst. En bij PayPal moet je alles alles heel duidelijk neer zetten. En alles wat in jou voordeel kan zijn toe voegen. Dat je het aan de telefoon hebt door gegeven betekent niet dat het ook in je case naar boven komt.

Je kan prima PayPal gebruiken. Maar je moet alles maar dan ook alles documenteren en foto's/filmpjes van maken. Van hoe hè het inpakt. En thuis op de weegschaal legt. Tot aan de weegschaal bij PostNL. Zodat je bij PayPal een stuk sterker staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:14
Als je je PostNL trackingcode op internationalparceltracking.com invult, zul je daar de Yodel tracking code zien. Daarmee kun je hem tracks bij Yodel.

Overigens is dit helaas hoe PayPal werkt: de koper staat altijd sterk en als verkoper ben je altijd de pineut. Een claim opnieuw openen doen ze zelden tot nooit & zelfs als PayPal na het sluiten van je claim toegeeft dat jij gelijk hebt, moet je zélf het geld terug zien te krijgen bij de koper, dat doet PayPal niet voor je.

Overigens is het prijsverschil tussen een normaal pakket + tracking met PostNL of een aangetekend (verzekerd) pakket bij PostNL minimaal & wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayuka
Net nog even gekeken op Paypal en ik kan nu nog een tracking code als bewijs invoeren..
Dit is de eerste keer dat ik een case heb dus heel duidelijk was het ook niet voor mij, en de moeilijk nederlands sprekende medewerkers bij Paypal helpen ook niet echt.
Tracking van Postnl geeft wel degelijk aan dat het is afgeleverd bij hem thuis.
Ik hoop dat dit nog zin heeft, want het is wel 65 euro.
Volgende keer neem ik meer stappen qua verzenden en idd aangetekend maar versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Rayuka schreef op zondag 16 april 2017 @ 09:53:
Net nog even gekeken op Paypal en ik kan nu nog een tracking code als bewijs invoeren..
Dit is de eerste keer dat ik een case heb dus heel duidelijk was het ook niet voor mij, en de moeilijk nederlands sprekende medewerkers bij Paypal helpen ook niet echt.
Tracking van Postnl geeft wel degelijk aan dat het is afgeleverd bij hem thuis.
Ik hoop dat dit nog zin heeft, want het is wel 65 euro.
Volgende keer neem ik meer stappen qua verzenden en idd aangetekend maar versturen.
Ik kan je aanraden om de volgende keer gebruik te maken van UPS. Afhankelijk van het formaat van het pakket kan dit ook nog eens goedkoper zijn dan PostNL. Voordeel is dan dat alles bij dezelfde vervoerder blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
MelvinW schreef op zondag 16 april 2017 @ 09:59:
[...]

Ik kan je aanraden om de volgende keer gebruik te maken van UPS. Afhankelijk van het formaat van het pakket kan dit ook nog eens goedkoper zijn dan PostNL. Voordeel is dan dat alles bij dezelfde vervoerder blijft.
En wat heb je aan dat voordeel als je onverzekerd verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
We Are Borg schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:09:
[...]

En wat heb je aan dat voordeel als je onverzekerd verstuurd?
Verzekerd of onverzekerd maakt voor een PayPal claim niet zoveel uit hoor. Als blijkt dat de koper een scammer is en liegt dat er niks in zit dan gaat het verzendbedrijf daar echt niet voor opdraaien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:53
Dit is echt de meest gebruikelijke scam als je paypal accepteerd van de koper..
Gebeurt zo vaak dat mensen iets kopen met paypal en daarna het geld weer terug krijgen onder het nom van 'er zat niks in'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:58
*knip* Dit heeft niets met de discussie te maken.

Anyway dat gezegd hebbende heb je zo te lezen te weinig tegenbewijs aangevoerd IN het ticket. Foto's aanduidingen op de foto's, mail transcripten etc.
Camo schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:18:
Dit is echt de meest gebruikelijke scam als je paypal accepteerd van de koper..
Gebeurt zo vaak dat mensen iets kopen met paypal en daarna het geld weer terug krijgen onder het nom van 'er zat niks in'.
Dit klopt inderdaad, Paypal is vrij risicovol als je niet grote volumes verkoopt. Dan kan er een keer 1 tussen zitten, maar als je slechts een paar dingen verkoopt en 1 of 2 gaan er al lopen klagen dan ga je direct al verlies maken.

[ Voor 60% gewijzigd door Yorinn op 16-04-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:45
Zou verzekerd verzenden überhaupt iets geholpen hebben? Ik heb verhalen gelezen dat ze (bij tweedehands spul) de dagwaarde uitkeren. Dat zal voor een lp dan vast getaxeerd worden op €2,00 ofzo...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:07
Maar je hebt dus Paypal gekozen en omarmd als verkoper, maar je niet ingelezen hoe dit precies werkt?
Belangrijk bij Paypal is om alles tot in de puntjes te documenteren, kost iets meer extra werk maar levert je winst op in dit soort situaties.

[ Voor 27% gewijzigd door Yorinn op 16-04-2017 11:10 ]

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:28
Mosterd na de maaltijd maar ik zou Discogs ook eens mailen. Zij hebben er ook baat bij als kopers én verkopers zich veilig voelen. Als je laat weten dat je vermoed dat die ene koper een scammer is dan kun je andere verkopers misschien voor hetzelfde leed behoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Volgens mij moet je boven de €25,- / £25.- aangetekend(verzekerd) versturen als je voor Paypal kiest.

De koper opent een geschil om Paypal erbij te betrekken, je moet nooit buiten om Paypal over een geschil praten. Paypal geeft koper en verkoper de kans het geschil op te lossen, en als de koper niet tevreden is kan hij het opwaarderen/escaleren tot een claim. altijd hebben beide partijen de kans om Paypal zvm informatie te verstrekken ten voordele van hun claim.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Erg vervelend dat dit is gebeurd! Het is ook een beetje de vraag hoe vaak dit gebeurt. Geen gebruik meer maken van paypal kost je misschien klanten. Verzekeren van verzendingen kost ook geld. Misschien kost het structureel investeren in maatregelen wel meer dan het oplevert. Maar dat kan ik niet beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayuka
Ik gebruik al langer Paypal, en heb al aardig wat verkocht via Paypal.. heb dit alleen nog nooit meegemaakt.
In het telefonisch contact met Paypal,vroeg die vrouw mij of ik het al wou omzetten naar een claim.. dit heb ik dus gedaan omdat ik toch in het voordeel ben met bewijs van de tracking code etc.. maar dit zegt blijkbaar niks bij hun.
Hij liegt ook gewoon in het geschil door te zeggen dat er geen geschiedenis is van het pakket, als er geen geschiedenis van zou zijn dan zou hij het pakket toch helemaal niet hebben gekregen? ook hier doet Paypal niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayuka
Ik kreeg een bericht van de koper op discogs zojuist,

''Hey Tommy,
I'm afraid as a seller you sometimes have to take the hits. I have had to in the past. Your option here is take it up with Yodel. Someone at the sorting office removed the record from the packaging. I feel for you in this case as I am also a seller. I tried to resolve this through Yodel but they said they have no history of the tracking. Don't use Yodel in future.
Reputation is everything in this businesss and I would never claim for something fraudulently.''

Het zou best kunnen dat ze de plaat er ergens uit hebben gehaald, Postnl, Douane of ergens in Engeland.
ik heb trouwens niet voor dat Yodel gekozen, dat doet Postnl blijkbaar?
maar goed het blijft dan dus een hij zegt,zei zegt situatie en de koper krijgt gewoon gelijk bij Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-07 17:37
Maar is dan het zelfde gewicht bij aflevering niet afdoende?

Toch vreemd dat je de LP eruit haalt maar de plastic zak/cover er weer terug in frommelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayuka
Toen ik met PostNL had gebeld zei die vent tegen mij dat het zelfde gewicht wel is aangekomen in Engeland.
heel vreemd idd.. op Discogs raden ze me Paypal als verkoper ook al af dus dit is de laatste keer geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:28
Basilange schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:10:
Maar is dan het zelfde gewicht bij aflevering niet afdoende?

Toch vreemd dat je de LP eruit haalt maar de plastic zak/cover er weer terug in frommelt.
Misschien was het wel niet dé plastic hoes. Als platenverzamelaar heeft de koper vast genoeg andere platen met plastic hoezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Jij hebt een TT code van Postnl, die kan de koper aflezen op de Internationale site. of RM of Yodel aflevert in UK heb jij niks mee te maken. en de Postnl TT code zal ook niet bij Yodel te zien zijn dan. Paypal kan gewoon het pakket zien op de site van Postnl.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayuka
Klopt @Hackus en het gewicht wat er in zat toen het is aangekomen ook..

Maar om nog maar even goed duidelijk te maken hoe makkelijk Paypal het geschil naar de koper laat gaan..
Het enige wat de koper heeft gezegd in het geschil is het volgende,

''I'm sorry but I have contacted Yodel and they have no history of this parcel being sent now. I have no other option''

Case closed toch? sjonge jonge wat een bedrijf hey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nog paar dingen wat mij raar uitziet;

- Koper opent geschil en jij kan opwaarderen tot claim ?
- normaal gaat er een aantal dagen overheen, en ik wist niet dat de verkoper een geschil van koper kan opwaarderen/escaleren....

Ik denk dat je morgen even moet bellen en rustig je punten duidelijk maakt.
Schrijf je punten op en benoem dat, zorg dat je alles kan bewijzen.

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayuka
Direct op dezelfde dag toen ik een mail kreeg over dat er een geschil was aangemaakt heb ik Paypal al gebeld, het hele verhaal uitgelegd.. in dat gesprek werd ik gevraagd of ik het wou opwaarderen naar een claim en dit heb ik gedaan omdat ik dacht dat ik sterk in mijn schoenen stond met het bewijs.

Oh ik ga zeker bellen morgen, dat rustig blijven moet ik alleen wel even doen ja want ben behoorlijk pissed.
Thanks @Hackus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:41
Rayuka schreef op zondag 16 april 2017 @ 20:15:
Direct op dezelfde dag toen ik een mail kreeg over dat er een geschil was aangemaakt heb ik Paypal al gebeld, het hele verhaal uitgelegd..
Maar heb je dit hele verhaal ook nog een keer getypt in het geschillencentrum?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Paypal geeft de koper eigenlijk altijd gelijk.
Hun policy is volgens mij ook dat ook al heeft de verkoper het product daadwerkelijk opgestuurd maar de koper heeft het op een of andere manier niet ontvangen en het is niet aantoonbaar dat de koper het product heeft ontvangen ( niet het pakket maar het product ) dan krijgt de koper altijd gelijk.

Snap niet waarom mensen überhaupt nog deze escrow betaal systemen gebruiken, het is echt een schijnveiligheid waar de goedwillende kopers/verkopers voor betalen uiteindelijk.
Je zou de uitspraak van Paypal ook kunnen omdraaien, dat jij als verkoper i.p.v. het product alleen maar vulling in het pakket hebt gestopt, de koper heeft zijn product niet en verliest zijn geld omdat de verkoper '' een pakket '' heeft opgestuurd.

Maar nog een antwoord op jouw titel: het geschil is helemaal niet onterecht in jouw nadeel gevallen, dit is gewoon Paypal's policy en die hebben ze keurig gehandhaafd.
Als je het gewoon via bankoverschrijving had laten doen of een ander direct-geld-overmaak-systeem-zonder-terugboek-functie en je had ook de mogelijkheid gegeven aan de koper om het product op te halen kon je juridisch gezien wel het geld houden, mits je een particulier bent uiteraard.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-07 18:09

Paulus0013

pom pom

Don't use Yodel in future.
Daar heb je wat aan achteraf...
Reputation is everything in this businesss and I would never claim for something fraudulently
Oftewel houd je mond en accepteer je verlies.

Op mij komt ie bepaald niet sympathiek over.
op Discogs raden ze me Paypal als verkoper ook al af dus dit is de laatste keer geweest.
En waarom dan? Want ik verkoop momenteel ook veel platen die heel de wereld over gaan. Tot nu toe gaat het allemaal prima. Wel even afkloppen. Zonder PayPal loop je weer het risico aanzienlijk minder kopers te trekken. Werkelijk alle buitenlandse kopers betalen hiermee, zelfs binnen NL geven ze de voorkeur vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:50
Paulus0013 schreef op maandag 17 april 2017 @ 00:11:

En waarom dan? Want ik verkoop momenteel ook veel platen die heel de wereld over gaan. Tot nu toe gaat het allemaal prima. Wel even afkloppen. Zonder PayPal loop je weer het risico aanzienlijk minder kopers te trekken. Werkelijk alle buitenlandse kopers betalen hiermee, zelfs binnen NL geven ze de voorkeur vaak.
Paypal is erg op hand van de koper en in de meeste gevallen zullen ze altijd de koper gelijk geven bij een geschil, tenzij er geen enkele twijfel kan bestaan dat de verkoper gelijk heeft en de koper de boel probeert te flessen.

Verkopers / handelaren zullen elkaar in verkoop / handel advies topics dus eigenlijk altijd adviseren om geen zaken te doen via paypal of alleen via de "friends and family" optie (zo heet het geloof ik), daarop zit geen kopers bescherming.

Terwijl kopers juist vanwege de kopersbescherming elkaar altijd zullen aanraden om via paypal te betalen bij een aankoop en juist nooit de "friends and family" optie te gebruiken (deze wordt namelijk ook veel aangeraden door verkopende oplichters)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rayuka
@Xander Ja zeker, ik heb alles duidelijk aangekaart vanuit mijn kant.

@Paulus0013 Ik heb Paypal eigenlijk ook altijd al jaren zonder problemen gebruikt, hoe de vork in de steel zit wanneer je een geschil krijgt heb ik me nooit in verdiept aangezien ik nooit een geschil heb gehad.

Ik heb net gebeld en kreeg als eerst iemand aan de lijn die half nederlands kon, hij kon niks op de tracking code vinden.. ik was buiten met de hond dus heb het net nog een keer gecheckt en ik vind hem wel gewoon.
Weer gebeld, een vriendelijke vrouw aan de lijn gekregen, het verhaal voor de 6de keer uitgelegd, wat blijkt Paypal heeft 1 letter of nummer fout in die tracking code gemaakt.. 100 procent niet mijn fout, ik heb het gekopieerd en geplakt en dubbel gecheckt.. er staat nu dat de zaak helemaal gesloten is maar ik word terug gebeld door haar omdat ze niemand van de claim afdeling kon bereiken.

Trouwens de koper geeft zelf aan via Discogs dat ze de plaat bij Yodel er uit hebben gehaald, kan ik dit ook nog als bewijs leveren eventueel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rayuka
Geen telefoontje terug gehad, wel is het geld zojuist terug gestort op mijn Paypal..

We've reviewed the claim again and we've decided to send you a refund for the full payment amount.

[ Voor 37% gewijzigd door Rayuka op 17-04-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Blij dat het is opgelost. Gelukkig is PayPal niet zo erg als je genoeg bewijs kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-07 15:08
Het kan zijn dat de plaat echt door de post gejat was. Is de koper al lang actief en heeft hij veel reviews op discogs en zijn die allemaal positief?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rayuka
@Kitano Ja hij heeft meer dan 700 reviews en alles was positief geloof ik.
We hebben beiden ons geld terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 08:10
Paypal komt er zelf niet uit dus krijgen jullie beide je geld terug. Lastig.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayuka
@Mandrake466 Ja daar lijkt het op idd.. blij dat ik in ieder geval men geld terug heb, want heb de specifieke lp best met wat pijn in het hart verkocht.
Pagina: 1