"deze pagina is opnieuw geladen vanwege een probleem"

Pagina: 1
Acties:

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoi!

Ik heb de laatste tijd op Tweakers, en alleen op Tweakers, het probleem dat bij het reageren of wijzigen van een post Safari voor iOS de pagina soms spontaan refreshed met de melding "deze pagina is opnieuw geladen vanwege een probleem". Lekker weinig zeggend, maarja.
Enkel op iOS overigens, op m'n mac volgens mij nog geen last van gehad.

Dit probleem doet zich niet altijd voor, maar toch aardig frequent en voornamelijk als ik probeer stukjes tekst in t reactieveld te selecteren. Heb al een paar keer helemaal opnieuw moeten beginnen met een reactie, heel frustrerend. :P Het probleem doet zich enkel hier voor, en enkel bij tekst selecteren in reageren/wijzigen reactie functies, maar dat zegt natuurlijk niet dat het veroorzaakt wordt door een Tweakers bug.

Ik weet dus niet zeker of het een bug is in Tweakers.net die iets in Safari triggered, of dat het een Safari bug is. Maar t valt wel op dat het enkel hier is, en nergens anders; dus nu twijfel ik.

In de crashlogs zie ik altijd dezelfde melding:
Exception Type: EXC_BREAKPOINT (SIGTRAP)
Exception Codes: 0x0000000000000001, 0x000000019c5e254c
Termination Signal: Trace/BPT trap: 5
Termination Reason: Namespace SIGNAL, Code 0x5
Terminating Process: exc handler [0]
Triggered by Thread: 0
Ik gok op een Safari bug dus die op een of andere manier door iets op Tweakers getriggered wordt, maar kan t niet 100% zeker zeggen noch kan ik zien WAT op Tweakers dan de boosdoener is voor Safari. :/
Is er een manier om dit beter in beeld te krijgen en wellicht uit te vogelen wat op Tweakers deze crashes veroorzaakt? Uit de traces kan ik bar weinig opmaken, maar misschien dat een complete sysdump wat meer info kan verschaffen...? Of weten jullie een manier om dit beter te loggen zodat het probleem misschien gevonden kan worden?

Gezien t misschien/waarschijnlijk een Safari bug is hoort t misschien niet in dit board thuis, maar vanwege de twijfel wie het veroorzaakt/waarom heb ik toch maar dit board gekozen.

[ Voor 12% gewijzigd door WhatsappHack op 16-04-2017 04:30 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-10 09:54
Voor de volledigheid, je bent wel/niet actief op andere fora? Dit voor eventueel vergelijkingsmateriaal.

Je vult ook wel/niet gegevens in de invul veldjes via dit device? Zoals bijvoorbeeld online bestellingen en dus zonder een app?

Ik ben geen iOS gebruiker meer, maar je hebt toch ook een optie om safari te resetten/gegevens te wissen? Heb je dat al geprobeerd?

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Welke iPhone heb je? Kan het zijn dat iOS zijn geheugen volloopt bij wat langer gebruik?