Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
oh, en kijk TV en denk erover na om ergens een snack te gaan halen
[ Voor 40% gewijzigd door mrFoce op 16-04-2017 03:08 ]
Ik adviseer een shoarmarol met knoflooksaus. Je gaat er geen spijt van krijgenmrFoce schreef op zondag 16 april 2017 @ 03:07:
Ja, maar woon niet in Nederland en het is hier 9 uur s'avonds
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
7 uur 's avonds hiermrFoce schreef op zondag 16 april 2017 @ 03:07:
Ja, maar woon niet in Nederland en het is hier 9 uur s'avonds
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Betekent dat alleen mensen van boven de 65 je mogen bellen of betekent het dat mensen als je ze oppakt mee moeten op de rollator?Gri77ie schreef op zondag 16 april 2017 @ 03:06:
Tevens Senior Politie.
Allebei....Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 03:44:
[...]
Betekent dat alleen mensen van boven de 65 je mogen bellen of betekent het dat mensen als je ze oppakt mee moeten op de rollator?
Maar goed... wat doe jij nog wakker te zijn ?
Verwijderd
Het is op het moment buiten aan de frisse kant, zelfs met m'n zwarte muts op en ik sta in het donker achter de Nederlandse Bank met een paar zware, maar custom gedempte accutools.Gri77ie schreef op zondag 16 april 2017 @ 03:06:
......
Ik ben op dit moment werkzaam op een gezamenlijke meldkamer en ben daar Calamiteiten Coördinator. Tevens Senior Politie. Ik monitor de meldingen en zorg voor het overzicht en coördinatie.
Wakker ? Ja zeker. Wie volgt ?
Ik zie wel een camera hangen, maar zolang de meldkamer 'as usual' slap zit te chatten, hebben mijn hardwerkende collega's en ik weinig te vrezen.
Hop Calamity Bob, ga je werk eens doen.
Ik denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken of ik mijn werk aan het doen ben...Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 04:13:
[...]
Het is op het moment buiten aan de frisse kant, zelfs met m'n zwarte muts op en ik sta in het donker achter de Nederlandse Bank met een paar zware, maar custom gedempte accutools.
Ik zie wel een camera hangen, maar zolang de meldkamer 'as usual' slap zit te chatten, hebben mijn hardwerkende collega's en ik weinig te vrezen.![]()
Hop Calamity Bob, ga je werk eens doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Gri77ie op 16-04-2017 04:25 ]
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Verwijderd
Ik ben nu instant gerustgesteld.Gri77ie schreef op zondag 16 april 2017 @ 04:23:
[...]
Ik denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken of ik mijn werk aan het doen ben...
Ook dat stelt gerust maar er zullen toch ook in jouw regio wel objecten zijn die "de moeite van het bewaken waard zijn"??NLB is overigens andere regio...
Of waak je soms over het geheel vlakke en uitgestorven land van Groningen, dat als enig waardevol object de intercity naar de randstad heeft??
Oei, die was gemeen.
Vooruit, nog even en je mag alweer naar huis, gezellig eitjes pellen.
Nee het bewaken van objecten is voor de zogenaamde PAC (particuliere alarm centrale) zij houden de camera's en inbraakalarmen in de gaten. Als zij iets bijzonders hebben dan worden wij gebeld.Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 04:59:
[...]
Ik ben nu instant gerustgesteld.![]()
[...]
Ook dat stelt gerust maar er zullen toch ook in jouw regio wel objecten zijn die "de moeite van het bewaken waard zijn"??
Of waak je soms over het geheel vlakke en uitgestorven land van Groningen, dat als enig waardevol object de intercity naar de randstad heeft??![]()
Oei, die was gemeen.![]()
Vooruit, nog even en je mag alweer naar huis, gezellig eitjes pellen.
Het is hier bezig genoeg. Alleen zijn mijn collega's, die op dit moment de daadwerkelijke aansturing doen, capabel genoeg om dat dan ook te regelen. Ik hou alleen overzicht en stuur waar nodig bij.
Dus... vooralsnog gaat het prima hier.
Inderdaad nog maar twee uur voordat mijn dienst erop zit...
Ik ben wakker omdat de buurman net de muziek aanzette.....Gri77ie schreef op zondag 16 april 2017 @ 03:06:
Zoals de topic zegt. Waarom ben je nu nog wakker en wat doe je dan allemaal.
Ik zal ook meteen de aftrap geven:
Ik ben op dit moment werkzaam op een gezamenlijke meldkamer en ben daar Calamiteiten Coördinator. Tevens Senior Politie. Ik monitor de meldingen en zorg voor het overzicht en coördinatie.
Wakker ? Ja zeker. Wie volgt ?
Cloud ☁️
ben je ook klaar mee... pfffffDownloader_NL schreef op zondag 16 april 2017 @ 05:12:
[...]
Ik ben wakker omdat de buurman net de muziek aanzette.....
Yes, "gelukkig" is 1 sms voldoende om hem weer te laten stoppen en te beseffen dat hij ook buren heeft... Echter is het iets wat regelmatig terug komt... Al best vaak de woningbouw en de politie ingelicht en het gaat beter. Is nu 1 x per maand ongeveer was tot afgelopen december ongeveer wekelijks / dagelijks
Downloader_NL zoekt al een andere woning met zijn vriendin
Cloud ☁️
mmzzz dat kan ik mij heel goed voorstellen. Dat zijn geen tijden om rechtop in je bed te gaan zitten door de buren. Na sterkte in ieder geval !!Downloader_NL schreef op zondag 16 april 2017 @ 05:26:
[...]
Yes, "gelukkig" is 1 sms voldoende om hem weer te laten stoppen en te beseffen dat hij ook buren heeft... Echter is het iets wat regelmatig terug komt... Al best vaak de woningbouw en de politie ingelicht en het gaat beter. Is nu 1 x per maand ongeveer was tot afgelopen december ongeveer wekelijks / dagelijks![]()
Downloader_NL zoekt al een andere woning met zijn vriendin
Haters everywhere but I don’t really care
Deze is nu in gebruik
/Edit
Ook goedemorgen, titel niet goed gelezen. Ik heb wel degelijk geslapen
[ Voor 21% gewijzigd door Fore! op 16-04-2017 06:38 ]
En nu... Dora kijken en koffie drinken
[ Voor 45% gewijzigd door rjong5 op 16-04-2017 06:38 ]
Wel goed geslapen op de vlucht dankzij een gratis upgrade
Geen idee. Ik kan gewoon niet uitslapen! Als ik om 8 uur wakker word is dat al laat zat.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Herkenbaar...gelukkig red die van ons zich al een tijdje wel, maar vind ze t nodig om te gaan zingen...om half 7 en soms nog vroegerrjong5 schreef op zondag 16 april 2017 @ 06:36:
Ging er om 6 uur uit, dochter moest plassen. En die kan het nog niet zelf.
En nu... Dora kijken en koffie drinken
Live from Denmark
We zijn inmiddels ook toe aan een andere woning.
[ Voor 12% gewijzigd door aalekss op 16-04-2017 07:29 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2017 07:49 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is gesloten.
![]()