Mijn vraag
Ik wil graag wat aan- en opmerkingen over mijn samenstelling.
Werkt alles goed met elkaar?
Kan er meer uit gehaald worden?
Waar zal deze pc voor worden gebruikt?
Ik zal deze pc gebruiken voor meerdere uiteindes willen gebruiken.
Grotendeels zal dit gamen en programmeren zijn.
Deze build zou ik graag zo lang als mogelijk is willen gebruiken zodat het nog minstens 10 jaar mee kan gaan.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb deze build samengesteld op pcpartpicker.com
Zelf heb ik al meerdere video's op YouTube gezien over het samenstellen van een pc en wat de verschillen zijn tussen verschillende CPU's, GPU's, etc.
Ik ga ervan uit dat ik mijn CPU ga overclocken om meer resultaat te behalen. ik hoop rond de 3.7 GHz.
Ik weet ook dat de Ryzen CPU's meer resultaat krijgen bij snellere RAM maar wil graag hier ook wat meer hulp bij krijgen.
De CPU koeler die bij de CPU komt leek mij fatsoenlijk genoeg voor overclocking na een review te hebben gezien hierover van BitWit op YouTube.
De extra fan die ik erbij heb gezet is voor een balans tussen lucht in en uit de case.
Behuizing zou ik graag zo willen houden sinds het er wel cool uit ziet
De uiteindelijke prijs van de build zou ik niet graag hoger willen zien worden dan €1300
Waar zou ik het willen kopen?
Graag zou ik alles bij 1 site/winkel willen halen. Tot nu toe heb ik gekozen voor Alternate.nl
De Lijst:
Ik wil graag wat aan- en opmerkingen over mijn samenstelling.
Werkt alles goed met elkaar?
Kan er meer uit gehaald worden?
Waar zal deze pc voor worden gebruikt?
Ik zal deze pc gebruiken voor meerdere uiteindes willen gebruiken.
Grotendeels zal dit gamen en programmeren zijn.
Deze build zou ik graag zo lang als mogelijk is willen gebruiken zodat het nog minstens 10 jaar mee kan gaan.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb deze build samengesteld op pcpartpicker.com
Zelf heb ik al meerdere video's op YouTube gezien over het samenstellen van een pc en wat de verschillen zijn tussen verschillende CPU's, GPU's, etc.
Ik ga ervan uit dat ik mijn CPU ga overclocken om meer resultaat te behalen. ik hoop rond de 3.7 GHz.
Ik weet ook dat de Ryzen CPU's meer resultaat krijgen bij snellere RAM maar wil graag hier ook wat meer hulp bij krijgen.
De CPU koeler die bij de CPU komt leek mij fatsoenlijk genoeg voor overclocking na een review te hebben gezien hierover van BitWit op YouTube.
De extra fan die ik erbij heb gezet is voor een balans tussen lucht in en uit de case.
Behuizing zou ik graag zo willen houden sinds het er wel cool uit ziet
De uiteindelijke prijs van de build zou ik niet graag hoger willen zien worden dan €1300
Waar zou ik het willen kopen?
Graag zou ik alles bij 1 site/winkel willen halen. Tot nu toe heb ik gekozen voor Alternate.nl
De Lijst:
| # | Product | PriceWatch | Alternate.nl |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 347,95 | € 349,- |
| 1 | MSI B350 Tomahawk Arctic | € 125,11 | € 129,- |
| 1 | Asus DUAL-GTX1060-6G | € 286,95 | € 289,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 72,50 | € 74,90 |
| 1 | NZXT Crafted Series Phantom 410 Wit/Blauw | € 98,95 | € 94,90 |
| 1 | Arctic F12 PWM, 120mm | € 5,64 | € 7,49 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-2400C15D-16GVS | € 128,69 | € 129,90 |
| 1 | Corsair RM650x | € 104,95 | € 109,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.279,09 | |