Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Aangezien mijn huidig systeem niet meer voldoet om te gamen ben ik zoek naar iets nieuws. Naast gamen zal er vooral nog veel development worden gedaan (Java in Eclipse, C# in Visual Studio)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn originele target prijs was 700 euro. Elke euro hierboven wordt afgewogen of het echt nodig is. Het systeem moet minstens 4 jaar meegaan zonder aanpassingen. Ik wil dus niet werken met een maximum budget, eerder most bang for the buck. Daarom is er gekozen voor 16GB RAM en 512GB SSD.
Alle componenten zullen gekochten worden bij Alternate België en ook daar geassembleerd worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten die er al zijn:
- keyboard & muis
- speakers
- scherm (1920x1200)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Via de BBG van vorig jaar ben ik zelf al gekomen tot het volgende:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een klein en stil systeem dat vlak naast men scherm komt te staan op het bureau.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is het systeem gebaseerd op de BBG nog van tel? Zijn hier verandering in nodig? Ik denk bvb aan betere voeding? Een stillere kast?
Aangezien mijn huidig systeem niet meer voldoet om te gamen ben ik zoek naar iets nieuws. Naast gamen zal er vooral nog veel development worden gedaan (Java in Eclipse, C# in Visual Studio)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn originele target prijs was 700 euro. Elke euro hierboven wordt afgewogen of het echt nodig is. Het systeem moet minstens 4 jaar meegaan zonder aanpassingen. Ik wil dus niet werken met een maximum budget, eerder most bang for the buck. Daarom is er gekozen voor 16GB RAM en 512GB SSD.
Alle componenten zullen gekochten worden bij Alternate België en ook daar geassembleerd worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten die er al zijn:
- keyboard & muis
- speakers
- scherm (1920x1200)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Via de BBG van vorig jaar ben ik zelf al gekomen tot het volgende:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 181,96 | € 181,96 |
| 1 | Gigabyte GA-H110N | € 87,18 | € 87,18 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 Mini ITX OC 3G | € 215,43 | € 215,43 |
| 1 | Cooler Master Elite 110 | € 42,- | € 42,- |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Crucial MX300 m.2 525GB | € 152,95 | € 152,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 833,47 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een klein en stil systeem dat vlak naast men scherm komt te staan op het bureau.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is het systeem gebaseerd op de BBG nog van tel? Zijn hier verandering in nodig? Ik denk bvb aan betere voeding? Een stillere kast?