Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming!
Ik (en mijn vriend) hebben niet zo veel verstand van al de onderdelen die in een computer horen/zitten.
Maar we willen toch echt eens een fatsoenlijke computer!
Dit zal ook mijn eerste keer zijn met onderdelen bestellen en de computer in elkaar te zetten.
Graag zou ik met mijn nieuwe computer spellen spelen zoals Neverwinter, Ark survival evolved, en misschien Black desert, alhoewel ik wèl weet dat Black desert een spel is wat veel vraagt van je computer(toch? Haha)
Het hoeft echt niet op ultra settings en overdreven! Voor ons is medium of zelfs low settings prima, zolang de computer niet opblaast...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo goedkoop mogelijk i.v.m dat ik ben aan samenwonen, en daarom ook niet al te veel wil/kan uitgeven.
Budget licht rond de 500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, toetsenbord en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete desktop mèt windows
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb echt geen verstand van merken en onderdelen.. ik heb natuurlijk research gedaan en hoor/lees dat Intel wel een betrouwbaar merk is. Ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maakt niet uit of de desktop groot of klein is.
geluid ook niet zo veel, maar het moet niet klinken alsof er een vliegtuig opstijgt hihi
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat het wel rond mijn budget blijft, tenzij het het echt waard is.
Ik dank jullie alvast voor jullie hulp!
Gaming!
Ik (en mijn vriend) hebben niet zo veel verstand van al de onderdelen die in een computer horen/zitten.
Maar we willen toch echt eens een fatsoenlijke computer!
Dit zal ook mijn eerste keer zijn met onderdelen bestellen en de computer in elkaar te zetten.
Graag zou ik met mijn nieuwe computer spellen spelen zoals Neverwinter, Ark survival evolved, en misschien Black desert, alhoewel ik wèl weet dat Black desert een spel is wat veel vraagt van je computer(toch? Haha)
Het hoeft echt niet op ultra settings en overdreven! Voor ons is medium of zelfs low settings prima, zolang de computer niet opblaast...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo goedkoop mogelijk i.v.m dat ik ben aan samenwonen, en daarom ook niet al te veel wil/kan uitgeven.
Budget licht rond de 500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, toetsenbord en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete desktop mèt windows
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb echt geen verstand van merken en onderdelen.. ik heb natuurlijk research gedaan en hoor/lees dat Intel wel een betrouwbaar merk is. Ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maakt niet uit of de desktop groot of klein is.
geluid ook niet zo veel, maar het moet niet klinken alsof er een vliegtuig opstijgt hihi
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat het wel rond mijn budget blijft, tenzij het het echt waard is.
Ik dank jullie alvast voor jullie hulp!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 59,- | € 59,- |
1 | Gigabyte GA-H270M-DS3H | € 97,95 | € 97,95 |
1 | MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G | € 189,95 | € 189,95 |
1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
1 | Cooler Master N200 Closed | € 40,95 | € 40,95 |
1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 10,95 | € 10,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2400C16 | € 69,25 | € 69,25 |
1 | Corsair CX450M | € 54,- | € 54,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 571,- |
[ Voor 60% gewijzigd door Linxs op 15-04-2017 22:36 ]