*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
Verwijderd
WinME:
Zorg ervoor dat de kleur instellingen van de DivX juist ingesteld zijn.
Wat natuurlijk ook kan is dat de desbetreffende DivX niet volledig gedownload is...
WinXP:
Ik meen me te herinneren dat dat aan je Nvidia driver ligt...
Zorg ervoor dat de kleur instellingen van de DivX juist ingesteld zijn.
Wat natuurlijk ook kan is dat de desbetreffende DivX niet volledig gedownload is...
WinXP:
Ik meen me te herinneren dat dat aan je Nvidia driver ligt...
euh, het zijn er iets van 30 ofzo. en ze doen het allemaal niet
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
Verwijderd
Installeer de DivX codec misschien eens opnieuw...
http://download.projectmayo.com/dnload/divx4windows/DivX4Win40a50.exe
http://download.projectmayo.com/dnload/divx4windows/DivX4Win40a50.exe
Verwijderd
ja want DivX 4.0 is ondertussen al uit al betwijfel ik of het daaraan ligt.
Wat bij een vriend van mij hielp was angelpotion erop zetten, dan er weer afgooien (want dan krijg je da lekkere paarsachtige beeld) en het was weer goed... vreemd maar ja het werkte wel.
Wat bij een vriend van mij hielp was angelpotion erop zetten, dan er weer afgooien (want dan krijg je da lekkere paarsachtige beeld) en het was weer goed... vreemd maar ja het werkte wel.
Ik kreeg ook grijs beeld nadat ik BSPlay had geinstalleerd, om de een of andere reden verzette die de contrast/brightness van de divx codec zodanig dat het beeld gewoon grijs werd (je kon het geluid dus nog wel gewoon horen). Probeer eens met BSPlay de contrast/brightness van de codec wat hoger te zetten.
Hij doet het weer, het waren idd de instellingen van bplay. Bplay had gewoon alles op 0 gezet (contrast enzo...)
Bedankt
Bedankt
Nog even een vraagje: bij sommige divx films krijg ik in bsplayer de melding: IRsurface failed (of zoiets) zodat de film niet gedraaid wordt. Iemand enig idee wat dit inhoudt?
Pagina: 1