DivX werkt niet meer!!

Pagina: 1
Acties:

• I.R. Overclocked
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

I.R. Overclocked

Stupid Intell...

Topicstarter
Ik kan helemaal geen DivX films meer afspelen, in WindowsME krijg ik alleen nog maar grijs beeld. en in Windows XP (beta2) is met DivX 3.22b de hele film op z'n kop, en met 3.11 krijg je een soort blur waarbij alle kleuren door elkaar lopen..
Het vreemde is dat ik ook met Ripnot en bplay een grijs beeld heb, maar als ik bij een DivX bestand naar eigenschappen ga en dan naar voorbeeld. speelt hij hem wel goed af... :?
Is er iemand die mij kan helpen (ja ik heb search gebruikt, maar daar stond geen oplossing tussen :'( )

*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'

Verwijderd

WinME:

Zorg ervoor dat de kleur instellingen van de DivX juist ingesteld zijn.
Wat natuurlijk ook kan is dat de desbetreffende DivX niet volledig gedownload is...

WinXP:

Ik meen me te herinneren dat dat aan je Nvidia driver ligt...

• I.R. Overclocked

I.R. Overclocked

Stupid Intell...

Topicstarter
euh, het zijn er iets van 30 ofzo. en ze doen het allemaal niet :'(

*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'

• I.R. Overclocked

I.R. Overclocked

Stupid Intell...

Topicstarter
XP kan wel kloppen ja... TIA

Verwijderd

Installeer de DivX codec misschien eens opnieuw...

http://download.projectmayo.com/dnload/divx4windows/DivX4Win40a50.exe

Verwijderd

ja want DivX 4.0 is ondertussen al uit al betwijfel ik of het daaraan ligt.

Wat bij een vriend van mij hielp was angelpotion erop zetten, dan er weer afgooien (want dan krijg je da lekkere paarsachtige beeld) en het was weer goed... vreemd maar ja het werkte wel.

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik kreeg ook grijs beeld nadat ik BSPlay had geinstalleerd, om de een of andere reden verzette die de contrast/brightness van de divx codec zodanig dat het beeld gewoon grijs werd (je kon het geluid dus nog wel gewoon horen). Probeer eens met BSPlay de contrast/brightness van de codec wat hoger te zetten.

• I.R. Overclocked

I.R. Overclocked

Stupid Intell...

Topicstarter
Hij doet het weer, het waren idd de instellingen van bplay. Bplay had gewoon alles op 0 gezet (contrast enzo...)
Bedankt :z

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nog even een vraagje: bij sommige divx films krijg ik in bsplayer de melding: IRsurface failed (of zoiets) zodat de film niet gedraaid wordt. Iemand enig idee wat dit inhoudt?
Pagina: 1