Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-07 22:35
Ben opzoek naar een 65 inch televisie omdat ik 55 toch te klein vindt.

Zit te twijfelen tussen de

pricewatch: Samsung UE65KS8000 Zwart
pricewatch: LG OLED65B6V Zwart

De Samsung is een stuk goedkoper maar de LG is volwaardig OLED. Ben wel bij de BCC en Media Markt wezen kijken maar vindt het lastig te vergelijken als er verschillende demo's lopen die niet naast elkaar staan.

Mijn vraag is eigenlijk welke 65 inch TV ik het beste zou kunnen halen rond de 2000-2500 euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
Als je de 65B6 OLED kan halen voor 2500 euro is dat echt een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
Dat idee had ik dus ook, maar als ik in de winkel sta en vergelijk de OLED met de Samsung vraag ik me af of ik wel zoveel extra wil betalen voor de OLED, op de demo's vindt ik de Samsung misschien zelfs nog mooier.

Weet niet of ik nog andere afwegingen moet maken op het gebied van besturingssysteem etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

Oled, oled en nog eens Oled. In winkels kan je televisies niet vergelijken. Die staan daar allemaal op standje knetter fel en met al die belachelijke zogenaamde beeldverbeteraars aan en van die halogeens fel verlicht erboven. Lees je maar eens in hoe je iedere willekeurig tv in basis optimaal instelt. Dan snap je gelijk wat ik bedoel.

Als je eenmaal die Oled hebt en je stelt hem goed in wil je nooit meer anders en kan je in mijn ogen tien jaar vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik zou als het budget het toelaat gewoon investeren in OLED. Dat heeft op dit moment de beste kijkervaring :)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:33
In de winkel zie je (soms) verschillen al kunnen die ook komen door een instelling.
Eenmaal thuis is er geen vergelijkingsmateriaal meer dus dan zie je alleen het beeld voor je.
Als je in een winkel al bijna geen verschil ziet in beeld maar wel een redelijk verschil in prijs dan lijkt mij de keuze eenvoudig.

Ik ben een week of 2 geleden een nieuwe tv op wezen halen voor een vriendin en er was meer dan voldoende keus alleen de keuze maken was nog niet zo eenvoudig totdat je er logisch over na gaat denken.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/1593641587/spockeyebrow.png

Thuis gekomen met de goedkopere en die bevalt meer dan goed.
Zo goed dat ik diezelfde ook voor mezelf ga halen :p

Moraal van het verhaal: zijn de verschillen minimaal dan de goedkoopste nemen, thuis heb je geen vergelijkingsmateriaal meer ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Ad de Jong op 15-04-2017 18:42 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

445033

Ad de Jong schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:40:
In de winkel zie je (soms) verschillen al kunnen die ook komen door een instelling.
Eenmaal thuis is er geen vergelijkingsmateriaal meer dus dan zie je alleen het beeld voor je.
Als je in een winkel al bijna geen verschil ziet in beeld maar wel een redelijk verschil in prijs dan lijkt mij de keuze eenvoudig.

Ik ben een week of 2 geleden een nieuwe tv op wezen halen voor een vriendin en er was meer dan voldoende keus alleen de keuze maken was nog niet zo eenvoudig totdat je er logisch over na gaat denken.
Thuis gekomen met de goedkopere en die bevalt meer dan goed.
Zo goed dat ik diezelfde ook voor mezelf ga halen :p

Moraal van het verhaal: zijn de verschillen minimaal dan de goedkoopste nemen, thuis heb je geen vergelijkingsmateriaal meer ;)
Nogmaals: In een winkel kan je niet vergelijken. Geen tv is daar optimaal ingesteld op de demostand.

Verder heeft een LED nooit echt zwart, geen optimale kijkhoeken mocht je niet recht voor je beeld zitten en is het ook maar net wat voor je eisen je aan je beeld stelt. Bij mij is iedere LED een no go omdat ik als filmjunk gewoonweg altijd diep zwart wil hebben. Ik zou mij thuis dus altijd blijven ergere aan de beeldkwaliteit van een LED ook omdat wij niet alleen recht voor de tv zit maar ook schuin. Dan kan het vergelijkingsmateriaal weg zijn, beeld blijft dan voor mij onder de maat.

Maar ik ben een pietlut als het om beeld en geluid gaat. Iedere gek zijn gebrek. :+

En wat is veel geld? €2500 delen door 10 jaar delen door 365 = €0,68 per dag voor perfect beeld. Duur? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
Grootste probleem zit hem bij mij erin dat ik zelf 2500 euro veel geld vind voor een tv. De 55 inch variant kan ik al krijgen voor 1600 euro maar als je een 55 naast een 65 zet is het alsof ik mijn telefoon naast een tablet leg en daarbij komt dan weer de afweging of ik 1000 euro meer wil betalen voor 10 inch.

Vandaar dat bij mij in de winkel de gedachte kwam van, moet ik wel zoveel geld uitgeven aan een nieuwe tv.

Misschien iemand nog een andere tip voor een goede 65 inch tv?

(al zal ik mijn kennende toch wel voor de 65 oled van LG gaan omdat die prijs/kwaliteit gewoon perfect is :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

mrphara schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:57:
Grootste probleem zit hem bij mij erin dat ik zelf 2500 euro veel geld vind voor een tv. De 55 inch variant kan ik al krijgen voor 1600 euro maar als je een 55 naast een 65 zet is het alsof ik mijn telefoon naast een tablet leg en daarbij komt dan weer de afweging of ik 1000 euro meer wil betalen voor 10 inch.

Vandaar dat bij mij in de winkel de gedachte kwam van, moet ik wel zoveel geld uitgeven aan een nieuwe tv.

Misschien iemand nog een andere tip voor een goede 65 inch tv?

(al zal ik mijn kennende toch wel voor de 65 oled van LG gaan omdat die prijs/kwaliteit gewoon perfect is :D)
Hoe ver zit je er vanaf op de bank?

Ik zit op 3 a 4 meter en heb een 55 inch (plasma nog :'( ). Ik ben nog steeds blij dat ik niet voor de 65 ben gegaan want die zou ik toch echt te hebben gevonden. Gewoon voor zo'n prijsverschil de 55 pakken.

Ik ben jaloers op je als je een Oled hebt. Ik moet nog ff doen met mijn Plasma. (Kinderen kosten handenvol geld 8) ).

[ Voor 18% gewijzigd door 445033 op 15-04-2017 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:38
Alles > 2.5m = minimaal 65 inch, simpel :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Voor jouw is de keuze al heel anders dan voor mij, en mijn keuze is weer heel anders dan voor enz enz enz.
Maakt mijn keuze dan voor mij dan dat ik minder tevreden ben met mijn tv?
Ik denk het niet, ja het kan altijd beter maar ben ik bereid om er dan ook (veel?) meer voor uit te geven?
Er is een grens wat ik te besteden heb en wat ik eraan wil besteden.

Natuurlijk is het een optie om de instellingen thuis goed door te lopen en je kan daar een hoop extra's uit halen.
Maar vaak zit er ook veel tussen de oren (er loopt hier op GoT een heel mooi draadje wat gaat over luidspreker kabels en de fabeltjes) maar dat is niet bij iedereen het geval gelukkig... :D
Er is zoveel wat er bij kan komen kijken, iedere situatie is weer anders.

Edit:
mrphara schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:57:
In een winkel lijkt alles al snel klein omdat de omgeving heel groot is.
Thuis heb je (vaak) minder ruimte dus dan kan je met een kleiner beeld een goed vullende ervaring hebben.
Ik heb hier nu een 40" en de volgende zal een 50 of 55" worden en niet groter.
Ruim voldoende en kijkt voor mij prettiger dan een groter beeld.
Maar nogmaals ook dat is weer persoonlijk.
In de Bioscoop zit ik ook nooit heel ver vooraan omdat ik te groot niet fijn vindt kijken..

[ Voor 37% gewijzigd door Ad de Jong op 15-04-2017 19:07 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 904103

Sowieso voor OLED gaan. LED is echt zonde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

445033

Ad de Jong schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:03:
Voor jouw is de keuze al heel anders dan voor mij, en mijn keuze is weer heel anders dan voor enz enz enz.
Maakt mijn keuze dan voor mij dan dat ik minder tevreden ben met mijn tv?
Ik denk het niet, ja het kan altijd beter maar ben ik bereid om er dan ook (veel?) meer voor uit te geven?
Er is een grens wat ik te besteden heb en wat ik eraan wil besteden.

Natuurlijk is het een optie om de instellingen thuis goed door te lopen en je kan daar een hoop extra's uit halen.
Maar vaak zit er ook veel tussen de oren (er loopt hier op GoT een heel mooi draadje wat gaat over luidspreker kabels en de fabeltjes) maar dat is niet bij iedereen het geval gelukkig... :D
Er is zoveel wat er bij kan komen kijken, iedere situatie is weer anders.
Maar dan moet je ook niet mee discussieren over een tv in deze prijsklasse en met een non argument komen dat je tv's in de winkel kan vergelijken en thuis het verschil niet ziet of merkt. Als jij het verschil niet ziet, pak je gewoon een 65 inch van €1000,- Klaar!

NB: nog betere optie is je tv laten kalibreren, maar niet voor jou. Jij ziet het toch niet. :+

[ Voor 4% gewijzigd door 445033 op 15-04-2017 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
Heb momenteel nog een oude 37 inch LCD tv die ik aangesloten heb op mijn computer via HDMI, mijn interesse in elektronica is de afgelopen jaren wat minder geworden maar nu dat ik opmezelf ga wonen komt de nerd in mij weer naar boven haha.

Denk dat ik gewoon goed de afweging moet maken of ik +- 1000 euro meer wil uitgeven aan 10 inch meer, al denk ik zelf dat ik 55 toch te klein ga vinden.

Wat zouden jullie mij nog aanraden om content van af te halen? Had wat gehoord over nvidea shields en iets wat daarop lijkt uit china wat beter zou zijn (volgens een medewerker van BCC).

En hoe zit het precies kwa verschil in besturingssysteem met LG, Samsung en Sony etc of het koppelen van mijn pc/telefoon draadloos naar de tv zou dat kunnen met deze OLED van LG?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
65 inch LG plus nVidia Shield = settled. Veel beter/leuker/mooier/makkelijker ga je niet vinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

445033

mrphara schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:10:
Heb momenteel nog een oude 37 inch LCD tv die ik aangesloten heb op mijn computer via HDMI, mijn interesse in elektronica is de afgelopen jaren wat minder geworden maar nu dat ik opmezelf ga wonen komt de nerd in mij weer naar boven haha.

Denk dat ik gewoon goed de afweging moet maken of ik +- 1000 euro meer wil uitgeven aan 10 inch meer, al denk ik zelf dat ik 55 toch te klein ga vinden.

Wat zouden jullie mij nog aanraden om content van af te halen? Had wat gehoord over nvidea shields en iets wat daarop lijkt uit china wat beter zou zijn (volgens een medewerker van BCC).

En hoe zit het precies kwa verschil in besturingssysteem met LG, Samsung en Sony etc of het koppelen van mijn pc/telefoon draadloos naar de tv zou dat kunnen met deze OLED van LG?
Kies je tv niet op basis van het Smart gedeelte. Gaat op termijn altijd achter lopen en er is altijd iets mee. Gewoon een apart device voor kopen. Android box, HTPC etc etc. Maar net wat je voorkeur heeft en waar je het voor gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

445033

Brad Pitt schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:12:
65 inch LG plus nVidia Shield = settled. Veel beter/leuker/mooier/makkelijker ga je niet vinden :)
Jammie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
445033 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:07:
[...]

Maar dan moet je ook niet mee discussieren over een tv in deze prijsklasse en met een non argument komen dat je tv's in de winkel kan vergelijken en thuis het verschil niet ziet of merkt. Als jij het verschil niet ziet, pak je gewoon een 65 inch van €1000,- Klaar!
Ik zie het verschil zeker wel maar dat is voor mij geen reden om daar de (veel) hogere meerprijs voor neer te leggen. Voor jouw wel dat is toch jouw keuze.
Mooi toch.

Het gaat erom wat de TS ervoor neer wil leggen en het waard vindt om ervoor neer te leggen.
Ik weet als ik mijn keuze en jouw keuze in mijn huiskamer neer zou zetten/hangen ik wel verschil zou zien maar met mijn lichtinval het weggegooid geld is om daar zoveel meer voor neer te leggen. Die tijd heb ik achter mij gelaten dat ik dat soort dingen deed.

Als de TS al aangeeft dat het bijzonder moeilijk te vergelijken is als de tv's niet langs elkaar staan en niet hetzelfde op hebben staan als demo (kan je vaak zelf al aangeven en dan zetten ze dat op voor je of je neemt zelf de ab die er tegenwoordig vaak bij ligt) dan is het verschil niet echt groot.
Een groot verschil zie je echt wel vooral als je een beetje kijk hebt en weet waar je op moet of wil letten.
Jezelf helemaal gek laten maken door anderen met uitspraken wat mooier beter natuurlijker etc etc is beïnvloed je eigen keuze. Ga van je eigen ogen uit, vraag in de winkel of het mogelijk is de tv's naast elkaar te plaatsen of in ieder geval dezelfde demo kunnen tonen.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ad de Jong schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:16:
[...]
Het gaat erom wat de TS ervoor neer wil leggen en het waard vindt om ervoor neer te leggen.
"Mijn vraag is eigenlijk welke 65 inch TV ik het beste zou kunnen halen rond de 2000-2500 euro :) "

Mits budget ietsjes opgerekt kan worden, de LG.

Als er ook nog een Shield bij moet en het moet onder de 2500 blijven, de Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik verplaats het topic dus die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
Mijn excuses dacht dat ik in het goede topic zat. Nou ben niet persee zo budgetsgebonden kan er best wat meer voor betalen de vraag is gewoon heeft het wel echt een significante meerwaarde. De 55 inch voor 1600 klinkt veel beter in de oren maar zie in de winkel wel een heel groot verschil tussen 55 en 65 dus ga toch liever voor de 65.

Maar klopt het dat ik de tv makkelijk kan koppelen aan me telefoon/PC? Wil straks ook kijken voor speakers/soundbar of dergelijke die ik allemaal draadloos kan bedienen. Zodat ik met 1 druk op de knop via me telefoon/PC/TV geluid erover kan afspelen.

OT: Had ook van die philips lampen voorbij zien komen die helemaal instelbaar zijn met een app op de telefoon. Echt een MUST HAVE!

[ Voor 14% gewijzigd door mrphara op 15-04-2017 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevenleemans
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
445033 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:51:
[...]

Nogmaals: In een winkel kan je niet vergelijken. Geen tv is daar optimaal ingesteld op de demostand.

Verder heeft een LED nooit echt zwart, geen optimale kijkhoeken mocht je niet recht voor je beeld zitten en is het ook maar net wat voor je eisen je aan je beeld stelt. Bij mij is iedere LED een no go omdat ik als filmjunk gewoonweg altijd diep zwart wil hebben. Ik zou mij thuis dus altijd blijven ergere aan de beeldkwaliteit van een LED ook omdat wij niet alleen recht voor de tv zit maar ook schuin. Dan kan het vergelijkingsmateriaal weg zijn, beeld blijft dan voor mij onder de maat.

Maar ik ben een pietlut als het om beeld en geluid gaat. Iedere gek zijn gebrek. :+

En wat is veel geld? €2500 delen door 10 jaar delen door 365 = €0,68 per dag voor perfect beeld. Duur? :*)
Ik wil niet pessimistisch zijn, maar over de levensduur van OLED tv's (niet noodzakelijk de leds die in kracht afnemen maar evengoed andere technische mankementen) is er nog weinig geweten, wat ook wordt gezegd.

Ik heb zelf al 2 defecte tv's gehad na 11 maanden en 4 maanden (onder garantie), maar de prijs delen door 10j is optimistisch. Als er aan een oled scherm na pakweg 4j kosten zijn zou dit wel eens heel erg duur kunnen worden.

Ik twijfel daarom ook. Voor kwaliteit van beeld 100% Oled voor mij, maar inzake betrouwbaarheid heb ik schrik om 4000€ uit te geven om na bij pech 3j later zware kosten te hebben.

Dan is led een beproefde techniek en veiligere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Ad de Jong schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:16:
[...]

Jezelf helemaal gek laten maken door anderen met uitspraken wat mooier beter natuurlijker etc etc is beïnvloed je eigen keuze. Ga van je eigen ogen uit
In je onderstaande quote geef je precies de reden waarom je dat niet moet doen:
Ad de Jong schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:03:
In een winkel lijkt alles al snel klein omdat de omgeving heel groot is.
De omgeving fopt niet alleen je ogen als het aankomt op formaat, de omgeving heeft wel meer effect. De grote en fel verlichte ruimte waar de televisies helaas vaak in moeten staan, zijn totaal niet representatief voor de beeldkwaliteit van televisies. Ook de belangrijkste eigenschap van een televisie, het contrast, gaat hier verloren. Wat erg jammer is, daar dit iets is waar OLED-televisies superieur in zijn.

In zo'n winkel als bijvoorbeeld de Media Markt, kan een OLED-televisie natuurlijk nog steeds indrukwekkend zijn, maar niet perse indrukwekkender dan de gemiddelde LCD-televisie. Die WOW-factor komt pas echt naar voren als je beide toestellen in een donkere omgeving gaat bekijken, zoals een gewone thuissituatie in de avond.
stevenleemans schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:58:
[...]

Ik wil niet pessimistisch zijn, maar over de levensduur van OLED tv's (niet noodzakelijk de leds die in kracht afnemen maar evengoed andere technische mankementen) is er nog weinig geweten, wat ook wordt gezegd.

Ik heb zelf al 2 defecte tv's gehad na 11 maanden en 4 maanden (onder garantie), maar de prijs delen door 10j is optimistisch. Als er aan een oled scherm na pakweg 4j kosten zijn zou dit wel eens heel erg duur kunnen worden.

Ik twijfel daarom ook. Voor kwaliteit van beeld 100% Oled voor mij, maar inzake betrouwbaarheid heb ik schrik om 4000€ uit te geven om na bij pech 3j later zware kosten te hebben.
Daar heb je in Nederland de wet consumentenrecht voor, die je de komende jaren wel dekt in de garantie bij de aanschaf van een dergelijk duur toestel. Na 3 jaar is zo'n televisie zowel economisch en technisch nog lang niet afgeschreven.

Technisch zou ik overigens niet weten waar je over spreekt, als je stelt dat OLED-televisies op andere technische mankementen defect gaan. Er zit niet zoveel verschil in de andere technische zaken dan het paneel ten opzichte van een LCD-televisie. Zat zou je dus nog wel even mogen uitleggen.

Verder is het verhaal over de korte levensduur van OLED-panelen al behoorlijk achterhaald. Daar had je in 2010 mee kunnen aankomen, nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
Dimens schreef op maandag 17 april 2017 @ 09:28:
[...]

In je onderstaande quote geef je precies de reden waarom je dat niet moet doen:

[...]

De omgeving fopt niet alleen je ogen als het aankomt op formaat, de omgeving heeft wel meer effect. De grote en fel verlichte ruimte waar de televisies helaas vaak in moeten staan, zijn totaal niet representatief voor de beeldkwaliteit van televisies. Ook de belangrijkste eigenschap van een televisie, het contrast, gaat hier verloren. Wat erg jammer is, daar dit iets is waar OLED-televisies superieur in zijn.

In zo'n winkel als bijvoorbeeld de Media Markt, kan een OLED-televisie natuurlijk nog steeds indrukwekkend zijn, maar niet perse indrukwekkender dan de gemiddelde LCD-televisie. Die WOW-factor komt pas echt naar voren als je beide toestellen in een donkere omgeving gaat bekijken, zoals een gewone thuissituatie in de avond.

[...]

Daar heb je in Nederland de wet consumentenrecht voor, die je de komende jaren wel dekt in de garantie bij de aanschaf van een dergelijk duur toestel. Na 3 jaar is zo'n televisie zowel economisch en technisch nog lang niet afgeschreven.

Technisch zou ik overigens niet weten waar je over spreekt, als je stelt dat OLED-televisies op andere technische mankementen defect gaan. Er zit niet zoveel verschil in de andere technische zaken dan het paneel ten opzichte van een LCD-televisie. Zat zou je dus nog wel even mogen uitleggen.

Verder is het verhaal over de korte levensduur van OLED-panelen al behoorlijk achterhaald. Daar had je in 2010 mee kunnen aankomen, nu niet meer.
toon volledige bericht
In België bestaat die wet niet. Defect na 2j, trek uw plan. Ik denk dat er wel veel verschil zit in het paneel ten opzichte van een lcd led. Ze hebben in mijn lcd led al eens een led backlightverlichting vervangen. In een oled is het direct het hele paneel eruit. Wat gaat dat niet kosten indien defect... De massaverkoop van OLED is pas gestart een 2-tal jaar geleden. Dus nu pas representatief voor de levensduur. Voor mij mag de tv na pakweg een jaar of 7-8 wel kapot zijn, dan is het tijd voor een nieuwe:-). Maar ik ben toch bang dat indien er iets defect is na 3 jaar dat dit me veel geld zou kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
Maar zal ik de TV halen bij audiovision in Belgie heb ik er toch 5 jaar garantie op bij hun? Hoor zelf vrijwel nooit eigenlijk dat een tv kapot gaat in mijn directe omgeving, alleen wat ik op internet lees.

Zat te denken aan de volgende setup:

LG oled tv
Nvidia shield
Philips hue lampen
Nvidia spot
Speakers die ik kan besturen via de nvidia spot/tv/telefoon/PC. Vraag is alleen welke speakers ik hiervoor zou kunnen gebruiken, ben een leek als het op geluid en connectiviteit aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
mrphara schreef op maandag 17 april 2017 @ 11:58:
Maar zal ik de TV halen bij audiovision in Belgie heb ik er toch 5 jaar garantie op bij hun? Hoor zelf vrijwel nooit eigenlijk dat een tv kapot gaat in mijn directe omgeving, alleen wat ik op internet lees.

Zat te denken aan de volgende setup:

LG oled tv
Nvidia shield
Philips hue lampen
Nvidia spot
Speakers die ik kan besturen via de nvidia spot/tv/telefoon/PC. Vraag is alleen welke speakers ik hiervoor zou kunnen gebruiken, ben een leek als het op geluid en connectiviteit aankomt.
Vooral goed navragen wat die 5j garantie inhoud. Bij navraag in een winkel zei men bv dat inbranding en dergelijke niet is gedekt door de 5j garantie.
Pagina: 1