Rare foutmelding tijdens installeren Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkeptaCS
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-01-2023
Mijn vraag

Ik krijg een rare foutmelding tijdens het installeren van Windows 7 namelijk "We couldn't create a new partition or locate an existing one. For more information, see the Setup log files.
Wat kan ik hieraan doen, ik heb al vaak genoeg Windows geinstalleerd maar deze melding heb ik nog niet gezien.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Wat ik al geprobeerd heb is http://www.disk-partition...a-new-partition-1004.html
Dat is eigenlijk het enige wat ik kan vinden wat het zou moeten fixen alleen werkt het niet... :?

Ik probeer Windows7 Ultimate x64 te installeren op een SSD, op een oude Dell Inspiron 1750.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Na het opstarten van de installatie kan je ook naar de repareeropties, daar kan je naar de opdrachtprompt. Bewerk de SSD daar even met Diskpart. Als het cleanen niet werkt kan je desnoods daar zelf al wat partities definiëren

http://searchwindowsserve...r-delete-a-disk-partition.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkeptaCS
nelizmastr schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:11:
Na het opstarten van de installatie kan je ook naar de repareeropties, daar kan je naar de opdrachtprompt. Bewerk de SSD daar even met Diskpart. Als het cleanen niet werkt kan je desnoods daar zelf al wat partities definiëren

http://searchwindowsserve...r-delete-a-disk-partition.
Serieus?
Ik zet net in het topic dat ik dat al heb geprobeert haha, maar thanks tho lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Kennelijk heb je toch nog niet vaak genoeg Windows geïnstalleerd.
Je kunt ook tijdens setup er voor kiezen de volledige schijf of een partitie te wipen.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkeptaCS
Brahiewahiewa schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:12:
Kennelijk heb je toch nog niet vaak genoeg Windows geïnstalleerd.
Je kunt ook tijdens setup er voor kiezen de volledige schijf of een partitie te wipen.
Dat heb ik gelukkig ook al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 11:02
Heb ook eens van die rare errors gehad met het installeren van w7 tijdens het partitioneren. Bleek uiteindelijk aan de USB stick te liggen waar ik de setup op had gezet. Ik zou zeggen maak eens een nieuwe bootable USB stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkeptaCS
Hoshingen schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:21:
Heb ook eens van die rare errors gehad met het installeren van w7 tijdens het partitioneren. Bleek uiteindelijk aan de USB stick te liggen waar ik de setup op had gezet. Ik zou zeggen maak eens een nieuwe bootable USB stick.
Andere USB-stick proberen? of gewoon nog een keer opnieuw proberen.
Pagina: 1