Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met het systeem wil ik games als GTA V , Battlefield 1 & andere (nieuwe) games kunnen spelen op de resolutie 1920x1080, @60fps. Video settings wil ik het liefst niet lager dan medium hoeven zetten om de 60fps te kunnen halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 650 euro inclusief monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een Windows 10 licentie liggen, meer niet!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst geen AMD videokaart, een vriend had een nieuwe RX en had geen stabiele framerate en vele games crashten!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals aangegeven, Games als GTA V op een stabiele framerate (50-60fps) kunnen spelen zonder mijn video settings hiervoor onder medium/normaal moet zetten.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag hoor ik over goedkopere oplossingen, ervaringen, verbeterpuntjes & foutjes!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Met het systeem wil ik games als GTA V , Battlefield 1 & andere (nieuwe) games kunnen spelen op de resolutie 1920x1080, @60fps. Video settings wil ik het liefst niet lager dan medium hoeven zetten om de 60fps te kunnen halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 650 euro inclusief monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een Windows 10 licentie liggen, meer niet!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst geen AMD videokaart, een vriend had een nieuwe RX en had geen stabiele framerate en vele games crashten!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals aangegeven, Games als GTA V op een stabiele framerate (50-60fps) kunnen spelen zonder mijn video settings hiervoor onder medium/normaal moet zetten.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag hoor ik over goedkopere oplossingen, ervaringen, verbeterpuntjes & foutjes!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1400 Boxed | € 179,- | € 179,- |
1 | MSI A320M PRO-VD | € 63,35 | € 63,35 |
1 | MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G | € 189,95 | € 189,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
1 | Sharkoon VS4-W Window | € 32,95 | € 32,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 60,- | € 60,- |
1 | Corsair VS450 | € 39,55 | € 39,55 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 615,75 |